izmirden gidecekler için ;
toplaşma yeri : ege üniversitesi kampüs girişi (manisa kavşağındaki giriş)
toplaşma saati : 18:00
Teker Dönüş : Ekip toplanır toplanmaz gaz açarız...:cherry:
cesi, karmacoma,arap kadri ile görüştük dün akşam en uygun saat ve toplaşma yerini bu şekilde düşündük, gelecek olupta görüşemediklerimizede umarım bu gidiş planı uyuyordur...isteyen bağımsız da gelebilir :cat:
ben genede 5.30. da orda olcam .)):queen:
Bana uymuyor nolcak şimdi![]()
Slm Motorcu Dostlar 19.12.2008 Tarihli Manisa Yolculuğunuz şimdiden hayırlı olsun ama Hava tahmin raporlarına göre tüm egede çok sağanak yağış görünüyor yağmurluklarınızı mutlaka almanızı tavsiye ederim, Sadece bilgilendirmek istedim Keşke aranızda olabilseydim.
lem ne adamsın ha :mrgreen:
illaki 5,30da orda olacan:queen::queen:
Estağfrullah uymasada uydururuz![]()
cesurum,,ben toplaşma saatini 8 gibi demiştim,,ben 19.45 gibi orda olcam,,erken gelirsenizde baş tacısınız,,mekan tanıdık,,istediğiniz gibi,,hizmette,saygıda kusur etmezler.
SELAM ARKADAŞLAR
perşembe günü saat 13 de böbreğimde yıllardır ikamet eden ama kira ödemeyen TAŞ hazretleri sanırım taşınacakki beni hastanelere düşürdü
hareket saatine kadar iyileşirsem (ki röntgen tahlil işleri var) sevgilimle olmasada sepetli motorumla aranızda olacam:cat:
olurda gelemezsemale:
sizlere cici eğlenceler
artık bende fotolara bakar :salut:
not:
umutusum ben koko hakkımı hiç kimseye devretmiyorum bilesin :cat:
şimdi senin saf ve temiz duygularını kullanıpda
-TRİPOT Arap koko hakkını bana devretti sen bana ısmarlayacan diyen MÜYEN DİZ çıkabilir sakın kanma :queen::queen::queen::queen:
SELAM ARKADAŞLAR
perşembe günü saat 13 de böbreğimde yıllardır ikamet eden ama kira ödemeyen TAŞ hazretleri sanırım taşınacakki beni hastanelere düşürdü
hareket saatine kadar iyileşirsem (ki röntgen tahlil işleri var) sevgilimle olmasada sepetli motorumla aranızda olacam:cat:
olurda gelemezsemale:
sizlere cici eğlenceler
artık bende fotolara bakar :salut:
not:
umutusum ben koko hakkımı hiç kimseye devretmiyorum bilesin :cat:
şimdi senin saf ve temiz duygularını kullanıpda
-TRİPOT Arap koko hakkını bana devretti sen bana ısmarlayacan diyen MÜYEN DİZ çıkabilir sakın kanma :queen::queen::queen::queen:
ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:
geçmiş olsun bu arada abi...
ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:
geçmiş olsun bu arada abi...
adaş kadri; geçmiş olsun abicim,
umarım gelebilirsin, gelirsen bende sana 50 cc lik ambalajlarda satılan böbrek çalıştırma sıvılarından ikram edecem söz![]()
Geçmiş olsun arap'ım...Bende seni taş yer mıcır... eder sanıyordum Arabım damla taş mağdenim:mrgreen: inşallah tüm konsültasyonlar, bilimum kırma ve kömür çıkarma işleri biter de yetişirsin koko'na yoksa Murat onu indiragandi yapar biliyorsun:mrgreen:
Bana gelince, yarın Bursa yolları görünüyor gibi ama dua ediyorum inşallah olmaz diye fakat olasılığı %99 gibi....iş işte neyaparsınız. Gelemeyecek olursam hepinize iyi eğlenceler ve afiyet şeker olsun:cat:
geçmiş olsun mustafa abi :rendeer:
ya kokoreçi gördüm 650 liralık cezayı göze alıp gelicem valla o kadar canım çekti:mrgreen:
geçmiş olsun bu arada abi...
mustafa abim arap kadri taş ocağım eyer motorla rahatsız olursan arabayla gideriz şayet yağmurlu olursa sanada yer var :rendeer:
sen rahat ol önünde ben varım her yol yaptığımda 237 ytl yi afyetle yiyiyom .:queen:
arap kadrim mustafa abim bu gece sabaha kadar ip atlıyosun yarın bizimlesin :queen::bounce: (Geçmiş olsun :wiinkk![]()