Suadiye otelin önündeki otoparkta HONDA CBR Kırmızı renk

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
39
Arkadaşlar bugün sahil yolunda Suadiye otelinin önündeki açık emniyet otoparkındaki 40-50 adet scooter ve diğer motosikletlerin içinde bir adet HONDA CBR dikkatimi çekti. Diğer motorların arasında kaldığından farkedemedim 600 RR mı veya 1000 RR mı.

Üzerinde takılı Plaka : 34 FD 6357 Sonradan takılmış da olabilir.

Renk : Kırmızı Siyah

Araç sorgulamada çalıntı görünmüyor ama yinede buraya yazmakta fayda olduğunu düşündüm. Çalınan bir 600 RR sahibi olarak her gördüğüm motora bakar oldum .

Araç sorgulama bilgileri :

Plakası: 34FD6357
Markası: HONDA
Modeli: 2008
Sahip Belge Tarihi: 17.07.2008
Tescil Birimi: MALTEPE
Renk 1: KIRMIZI
Renk 2: -
Cinsi: MOTOSİKLET
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: VAR

Bu özelliklerde bi motor çaldıran varsa gidip baksın, yagmur ve toz altında hurda olacak yoksa.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
motor fuardan alınmış çok büyük ihtimal kartal taraflarındaki hondadan oradan alınanlar fd plakalı oluyor çünkü =)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Hak mahrumiyeti var denmiş. Hak mahrumiyeti nedir acaba? Belki vergi borcundan dolayı falan bağlanmış olabilir. Ya da başka bir borçtan.
 
Katılım
23 Ağu 2007
Mesajlar
124
Arkadaşlar bugün sahil yolunda Suadiye otelinin önündeki açık emniyet otoparkındaki 40-50 adet scooter ve diğer motosikletlerin içinde bir adet HONDA CBR dikkatimi çekti. Diğer motorların arasında kaldığından farkedemedim 600 RR mı veya 1000 RR mı.

Üzerinde takılı Plaka : 34 FD 6357 Sonradan takılmış da olabilir.

Renk : Kırmızı Siyah

Araç sorgulamada çalıntı görünmüyor ama yinede buraya yazmakta fayda olduğunu düşündüm. Çalınan bir 600 RR sahibi olarak her gördüğüm motora bakar oldum .

Araç sorgulama bilgileri :

Plakası: 34FD6357
Markası: HONDA
Modeli: 2008
Sahip Belge Tarihi: 17.07.2008
Tescil Birimi: MALTEPE
Renk 1: KIRMIZI
Renk 2: -
Cinsi: MOTOSİKLET
Çalıntı Mı: HAYIR
Hak Mahrumiyeti: VAR

Bu özelliklerde bi motor çaldıran varsa gidip baksın, yagmur ve toz altında hurda olacak yoksa.

Slm, abi senin motor 2006 model 450 kmde miydi kask ve montla veriyordun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst