[Manisa MT] Yine Yeni Yeniden Toplaşması :) 19.12.2008

Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
sizlere iyi eglenceler arkadaşlar ne kadar da MANİSALI olsam aranızda olamayacagım için üzgünüm.karaoğlanlı köyü & sancalı bozköy benim memleket övünmek gibi olmasın birazda YÖRÜĞÜMDÜR:rendeer:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
mecit muhakak gelecem inşallah bir aksilik çıkmasa saygılar :rendeer:
izmir tayfası bornavada buluşalım gitmeden hep beraber yol yapalım .cuma saat 5.30.yola çıkalım :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
Oh bee şükür kavuşturana, :flower:
Amcaoğlum topik açacak, bütün dostlar orda olacak (Sulu kaydırakların fatihi, ıslak yolların jelatinli rideri Gürkay olamayacak ama :pale: ) , bu toplantı kaçmaz.:cat:

Serkan abi inşallah malum olmuştur bu 3yüz beşyüz sayısıda, bi ucu manisada bi ucu izmirde tarihi bi konvoy ile oralara uzanırız cuma günü

Topikden dönenin mausu kırılsın.

Cuma görüşürüz. :rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bi aksilik olmazsa cuma görüşmek üzere :cat:

mecit muhakak gelecem inşallah bir aksilik çıkmasa saygılar :rendeer:
izmir tayfası bornavada buluşalım gitmeden hep beraber yol yapalım .cuma saat 5.30.yola çıkalım :wiinkk:

toplantı 8'de 5:30 da toplansak anca yetişiriz :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
wallace grupla beraber gelecekse dahada erken çıkmanızda fayda var :queen:
05:30 da çıkmıştı yola akhisar'a saat 22:30 gibi gelmişti :silent: beraber geldikleri hepsi histerik olmuştu zangır zangır titriyorlardı (sinirleri boşalmış) :queen: geri dönünceye kadar geldikleri yoldaki eziyeti anlatmışlardı (her benzinlikte dinlenme tesisinde mesire yerinde durmuşlar) hehe
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bizde geliyoruz inşallah:cat:
Zaten Bayramlaşma imkanı bulamadığımız için, içim içimi kemirip duruyor:pale:
Bizide yazın bir kenara ve allahtan sadece 3-5 saatliğine yağmur yağmaması için dua ediyorum:mrgreen:

Topic için teşekkürler Mecit'im:rendeer:
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Oh Oh Oh,,dostlar Bizi Unutmamış Be,,ne Mutlu Manisa Bize,,iyi Varsınız,,sevip Sayıp Severek Gelmeniz Bizi Multu Ediyor..cuma Görüşmek üzere,,
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mecit emeğine sağlık kardeşim,iyi düşünmüşün hareket etmekle birinin düğmeye basması lazımdı,oralarda olsam bende gelirdim,ama yarın 06 da elazığa yolculuk var istanbuldan.iyi eğlenceler hepinize.
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
wallace grupla beraber gelecekse dahada erken çıkmanızda fayda var :queen:
05:30 da çıkmıştı yola akhisar'a saat 22:30 gibi gelmişti :silent: beraber geldikleri hepsi histerik olmuştu zangır zangır titriyorlardı (sinirleri boşalmış) :queen: geri dönünceye kadar geldikleri yoldaki eziyeti anlatmışlardı (her benzinlikte dinlenme tesisinde mesire yerinde durmuşlar) hehe

Ne günlerdi dimi abi hahahaaaa
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Ohh mis gibi valla :)

Ya arkadaslar sız emınımkı ogle degılsınız ancak ben Manısa da 2 kere bulundum ve gordugum manzara motorlar acısından hıc hos degıldı..Bır kere motorlarda ayna olması sanırım manısada ayıp sayılıyor :) 2.si Tam olarak bılmıyorum motorla istanbuldan Kuşadasına gıderken Manısada benzıncıde mola vermıstık boyle bı cadde Vestel falan yazıyordu tam bılmıyorum orda 30 dk oturduk tam 41 motor gectı ( kımısı aynı motorcu olabılır ) 40 ında kask yoktu ve bazı motorlar SS di :) Gercekten cok sasırmıstık arkadasla kask da pek takılmıyor sanırsam..Neyse yerı degıl kusura bakmayın Manısa MT deyınce aklıma geldı..

Iyı eglenceler arkadaslar umarım eglenırsınız bızım ıcınde yıyın :) Afıyet olsun..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
867
Ohh mis gibi valla :)

Ya arkadaslar sız emınımkı ogle degılsınız ancak ben Manısa da 2 kere bulundum ve gordugum manzara motorlar acısından hıc hos degıldı..Bır kere motorlarda ayna olması sanırım manısada ayıp sayılıyor :) 2.si Tam olarak bılmıyorum motorla istanbuldan Kuşadasına gıderken Manısada benzıncıde mola vermıstık boyle bı cadde Vestel falan yazıyordu tam bılmıyorum orda 30 dk oturduk tam 41 motor gectı ( kımısı aynı motorcu olabılır ) 40 ında kask yoktu ve bazı motorlar SS di :) Gercekten cok sasırmıstık arkadasla kask da pek takılmıyor sanırsam..Neyse yerı degıl kusura bakmayın Manısa MT deyınce aklıma geldı..

Iyı eglenceler arkadaslar umarım eglenırsınız bızım ıcınde yıyın :) Afıyet olsun..



evet hocam,,bu konuda manisa biraz fazla rahat,,emniyet biraz işi sıkı tutmaya başladı,,bizde MANİSA MOTOR SPORLARI KLÜBÜ DERNEĞİ olarak katkıda bulunduğumuz eğitimlerle,,motorcularımızı bilinçlendirmeYe başladık,,MANİSADA KASK kullanımını artırma yolundayız,,
 
Katılım
20 Ara 2006
Mesajlar
421
aboov MT ile tanışmama vesile olan tayfa , bir şekilde gelmeye çalışacam nice oldu görüşmeyeli...
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
şener olm yaw sen geleceksin diye toplaşıyoruz...benim levrekleri unutma :cherry:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
izmirden gidecekler için ;

toplaşma yeri : ege üniversitesi kampüs girişi (manisa kavşağındaki giriş)
toplaşma saati : 18:00
Teker Dönüş : Ekip toplanır toplanmaz gaz açarız...:cherry:

cesi, karmacoma,arap kadri ile görüştük dün akşam en uygun saat ve toplaşma yerini bu şekilde düşündük, gelecek olupta görüşemediklerimizede umarım bu gidiş planı uyuyordur...isteyen bağımsız da gelebilir :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst