Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
zaten yenı yılda gecerlı zamlar.
bu yıl gıurmıyor devreye

arkadaşlar TOPIC Çok Boş Kalıyor:S:S:S

Havalar Soğudu Bayram Bitti,
Ama Yınede Kimsecıkler Yok:s:S
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
ben her gece kontrol ediom ama cvp atamıom(nedense)
neyse iyi geceler ben kaçtım
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar merhabalar. Size bir soru;
Motor yağını hangi marka koymalıyım. Vizikositesi ne olmalı? ( 15W 40 ı tavsiye ettiler ama en iyi korumayı hangisi sağlar?) Bi de bizim motorlarda yağ filtresi yok mu? Bulamadım. Ben her 1250 km de bir servise değiştiriyordum. Bu sefer kendim yağını değiştireceğim. Yardımcı olursanız sevinirim saygılar.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
Kanuni, Shell Advance motosiklet yaglarini tavsiye ediyor..

amaaa bunlar reklam kokan hareketler:p ben anlamam kardeş ama kanuni anlaşması var diye shell öneriyo bilmem diğerleri daha iyimidir
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaım ben CASTROL MAGNATEC kullanıyorum,
ve tavsıye ederım,
tanıdıgım pek cok kısıde aynı fıkırde zaten,

yağ fıltresıne gelınce,
motorunun alt kısmında yağın boşaltıldıgı civata vardır,
32 lik,
o civatanın içinde kalıyor fıltre,
eskıden dikiş yapanlar parmaklarına bir şey takarlardı hatırlarsan,
iğne batmasın diye,
parmak ucuna,
ona benzeyen bişiy,
hava fıltresı gıbı aşınan bişiy değil,,,

değişmesi gereken bişiyde değil,

aman dikkat et söktüğün civatayı tuttururken,
dişlerı çok ince ve sık,
anlamadan diş atlatık yalama yapabılırsın,

çok dikkat et,
nasıl rahat sokuluyorsa oyle rahat takılmalı,
eğer sertleşirse zorlamadan sok tekrar tak...

Kolay Gelsın...
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
selamın aleykum millet geçmiş bayramınız mubarek vede kutlu olsun bi süredir pc bozuk oldğundan giremiyordum gene çok güzel hareketler var tebrikler serkan bi 4lü güzel olmş bence ihtiyaç olan bişey :D bi ara bende düşünüyorm bu arada benim motor bitti en sonunda boyadım bu kadar bekledi sonu aceleye geldi kendim boyadım acemilikler belli olyo boyadam ama güzel oldu genede en ksa zamanda foruma resimleri koyucam tabi serkan abi onay verdikten sonra
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
merakla bekliyorum motoruno görmeyi
nedense sonradan boyanan motorlar orjinalden çok daha gösterişli oluyor bunu firmalar neden akıl edip daha janjanlı modeller üretmiyorlar anlamıyorum hee
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
he he kanuni bi boyasını değiştirse o motora 5000 ytl yazarda ondan::D bu arada bende castrol magnetec kullanıyoorum ve tavsiye ederim
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
selamın aleykum millet geçmiş bayramınız mubarek vede kutlu olsun bi süredir pc bozuk oldğundan giremiyordum gene çok güzel hareketler var tebrikler serkan bi 4lü güzel olmş bence ihtiyaç olan bişey :D bi ara bende düşünüyorm bu arada benim motor bitti en sonunda boyadım bu kadar bekledi sonu aceleye geldi kendim boyadım acemilikler belli olyo boyadam ama güzel oldu genede en ksa zamanda foruma resimleri koyucam tabi serkan abi onay verdikten sonra

güzel kardeşim herkese dıyorum zat6en,
ne ben nede başkası sizin yaptıklarınızı ilgilendirmez,
ilgilendiremez çünki,
senin malın sen sevdiğin gibi yaparsın ve binecek olanda sensindir çünki,,,

kendın boyadıgın için emın ol zaten kusursuz boya atabılıyorsan git boyacı ol,
boyacılık gerçek bir USTALIKTIR,,,

Ben dahi makına boyarken hatalarla karşılasıyorum,
gercı cokta dıkkkat etmıyorum boya karısık çünki,

neyse uzun lafın kısası,

keyfıne gore oldu ise,ne mutlu sana,
bende halen ugraş içerisindeyim kuyruk ile,
bitsin boyansın resimler gelecek,

Emeğine Sağlık,
Bir İşi Kendin Yapmak Kadar İnsanı Mutlu Eden Bişy Yok...
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
arkadaım ben CASTROL MAGNATEC kullanıyorum,
ve tavsıye ederım,
tanıdıgım pek cok kısıde aynı fıkırde zaten,

yağ fıltresıne gelınce,
motorunun alt kısmında yağın boşaltıldıgı civata vardır,
32 lik,
o civatanın içinde kalıyor fıltre,
eskıden dikiş yapanlar parmaklarına bir şey takarlardı hatırlarsan,
iğne batmasın diye,
parmak ucuna,
ona benzeyen bişiy,
hava fıltresı gıbı aşınan bişiy değil,,,

değişmesi gereken bişiyde değil,

aman dikkat et söktüğün civatayı tuttururken,
dişlerı çok ince ve sık,
anlamadan diş atlatık yalama yapabılırsın,

çok dikkat et,
nasıl rahat sokuluyorsa oyle rahat takılmalı,
eğer sertleşirse zorlamadan sok tekrar tak...

Kolay Gelsın...

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Sağolun

Kanuni, Shell Advance motosiklet yaglarini tavsiye ediyor..

amaaa bunlar reklam kokan hareketler:p ben anlamam kardeş ama kanuni anlaşması var diye shell öneriyo bilmem diğerleri daha iyimidir

Teşekkürler kardeşim. Sanırım castrol kullanacağım
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
serkan sen CASTROL MAGNATEC kullanın yazmısın ama benım bıldıgım o otomobıller için zaten castrolun sıtesınde sole bı yazı var..yanlış anlama ben sadece yanlış bilgi vermeyelim diye sölüyorum

yazı;
Castrol Magnatec 10W-40 A3/B3, dünyanın önde gelen araç üreticilerinin talep ettiği performans seviyelerini karşılayan, turbo veya enjektörlü eski ve yeni motor teknolojisi ile üretilmiş, otomobiller için uygun motor yağıdır.

BELKİ VARDIR MOTOSİKLET İÇİN OLANI BEN DUYMADIMDA O YÜZDEN SÖLEDİM..


BU ARADA BENDE CASTROLL KULLANIYORUM 15W 40 NUMARA YARI SENTETİKTEN
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Peki mevsime göre yağı değiştiriyor musunuz? Mesela yazın 10w 40 kullanıpta kışın 15w 40 gibi. Yoksa sürekli 15w 40 mı? Bi de merak ettiğim bu yağ numaraları ne anlama geliyor? Selamlar.:)
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ben devamlı 10w40 kullanıyorum mevsimne göre falan fark yok benim için yazkışta biniyorum motora
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
10w 40 daha ıncedır yanı akıskandır daha hızlı yaglama yapar motor ...15w 40 ise ondan biraz daha kalındır..bu arada castrol un sıtesınde kanuni racer motorlara 20w 40 mineral yağ kullanın yazıyo ama tavsiye etmiyorum....ben 15w 40 kullanıyorum..sitede bir çok bilgi var yağ konusunda:farao:
:farao:
http://www.castrol.com/castrol/castrolhomepage.do?categoryId=3185

bu arada castrol magnatec kullanmayın o otomobil için üretilmiş olan yağdır..motosiklet için deyildir motosiklet için olanı varsa tabiki olur ama ben daha duymadım...
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
arkadaşlar bu güne kadar soduğum 100 kişiden 85'i castrol kullanıyor,
ve hiç birindende sorunm duymadım,
daha iyisı yokmu tabııkıde var??*
MOTUL yağ denilen bir yağ,
kii ben bulamadım,

bundan önce SHELL kullanıyordum,
15.40 sentetik ti o,
sonrasında tanıdıgım ve sevdıgım bi ustam önerdi CASTROL MAGNETEC diye,
o zamandır (1 yıl olacak,belkıde fazlası var) kullanıyorum...
 
Katılım
9 Eyl 2008
Mesajlar
182
Arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.:) Castrol ün motosikletler için ürettiği 10w 40 4t kafama yattı gibi. Sanırım bunu kullanacağım. Sizce çok mu ince gelir? Ama ince yağ daha performanslıdır, öyle değil mi? Selamlar:)
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
123
Arkadaşlar verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.:) Castrol ün motosikletler için ürettiği 10w 40 4t kafama yattı gibi. Sanırım bunu kullanacağım. Sizce çok mu ince gelir? Ama ince yağ daha performanslıdır, öyle değil mi? Selamlar:)

sen nasıl istersen öyle yap ama tavsiye edilen yağ 15w 40 bu motorlar için bende 15w40 kullanıyorum...
____________________________________
ARKADAŞLAR HERKEZE KÖTÜ Bİ HABERİM VAR...:pale:BİLEN VARDIR AMA BEN GENEDE SÖYLİM KANUNİ MOTOSİKLETLERE ZAM YAPTIYA BİDE YEDEK PARÇAYA YAPMIŞ DAHA BUGUN GORDUM....

VE BAZI PARÇALARI GERÇEKTEN 4-5 KATINA ÇIKARMIŞ....ÖRNEK VERİRSEK BUNDAN 2 AY ÖNCE SALINCAK ARKA BAĞLANTI ADLI PARÇAYI 2.50 LİRAYA ALDIM ŞİMDİ KAÇ LİRA BUYRUN BAKIN
:farao::farao:
(9 NUMARALI PARCA)
:farao::farao::farao::farao::farao::farao::farao:

http://img67.imageshack.us/my.php?image=81394424lx4.jpg
81394424lx4.jpg
[/URL
___________________
33 lira olmuş GERÇEKTEN ŞAKA GİBİ BİRDE YAN KAPAK FİYATLARINA BAKIN NE

GÖRECEKSİNİZ...yan kapak 142 lira yanlıs hatırlamıyosam eski fiyatı 60 küsür bişeydi....
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst