Daphne geldiiii

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
ve aleyküm selam.
Umarım kalıcı ve katılımcı olursun.

Güvenli sürüşler dileğiyle :rendeer::rendeer:..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
Son düzenleme:
Katılım
24 Eki 2006
Mesajlar
712
Daphne nin türkçsei Defne galiba... Aramıza hoşgeldin Defne çok paylaşımcı gördüm seni. Umarım kalıcı olursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hoş geldiniz Ceylan hanım..
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
ayaginiz yetmiyor siz 1200 rt yi nasil kullanacaksiniz protez falan takarsiniz en kisa zamanda basket e başlayin :)

yüksek topuklu botlar istiyorum :) yada plates boy uzatıyormuş diye duydum :queen: o zaten işin şakası. kendime göre büyük bir motor bulacağım elbet
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
abla sen çok fazla bilim kurgu izlemişsin :p

gerçekten çok film izlerim. ama zamanında çooookk duygu asena okudum, bunlar onun etkisi :)

Daphne nin türkçsei Defne galiba... Aramıza hoşgeldin Defne çok paylaşımcı gördüm seni. Umarım kalıcı olursun.
benim için daphne nin anlamı çok farklı aslında. kızkardeşimin bana taktığı bir lakap. çok teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
hoşgeldiniz,üye olup uğramamazlık yapmamanız dileği ile
iyi geceler:flower::flower:::alkiis::::sefereee::shake2::
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
4
:rendeer:hoşgeldin daphne:rendeer:

Fatih sensin di mi? Rocky hayranı kaç kuvvetmira olabilir ki? Bak gazoz hikayesini anlatmak yok tamam mı?

Hoş geldiniz Ceylan hanım..
teşekkürler, hoşbuldum...

teşekkür ederim, grupta sizin gibi NAZİK arkadaşların olması da hoş tabii

hoşgeldiniz,üye olup uğramamazlık yapmamanız dileği ile
iyi geceler:flower::flower:::alkiis::::sefereee::shake2::
Teşekkürler, uğrayacağım tabii de Adana biraz uzak kalıyor sanki :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst