- Katılım
- 1 Eyl 2008
- Mesajlar
- 207
vaay ankaralıların haline vaayki ne vayyale:
saçlarına bakıcam diye girecekler sağa sola
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
hocam ilk değil son olmaz fazla takmamak lazım
vaay ankaralıların haline vaayki ne vayyale:
saçlarına bakıcam diye girecekler sağa sola
:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
hoşgeldin motorla birlikte resmin varsa koyarmısın?
çok teşekkürler...inşallah...ve aleyküm selam.
Umarım kalıcı ve katılımcı olursun.
Güvenli sürüşler dileğiyle :rendeer::rendeer:..
hoşgeldin kalıcı olmanı dilerim
çok teşekkürler...inşallah...
teşekkür ederim. en kısa zamanda motorun olur umarım
http://i428.photobucket.com/albums/qq10/ceylan76/IMG_0005.jpg
işte biz buna kadının ilerde dünyaya hakim olacağının belirtilerinden biri diyoruz. Aslında ben şu an bile hakim olduğumuzu düşünüyorum ya:cherry::cherry::cherry::cherry::wiinkk:
abla sen çok fazla bilim kurgu izlemişsin![]()
ayaginiz yetmiyor siz 1200 rt yi nasil kullanacaksiniz protez falan takarsiniz en kisa zamanda basket e başlayin![]()
abla sen çok fazla bilim kurgu izlemişsin![]()
benim için daphne nin anlamı çok farklı aslında. kızkardeşimin bana taktığı bir lakap. çok teşekkürler...Daphne nin türkçsei Defne galiba... Aramıza hoşgeldin Defne çok paylaşımcı gördüm seni. Umarım kalıcı olursun.
:rendeer:hoşgeldin daphne:rendeer:
teşekkürler, hoşbuldum...Hoş geldiniz Ceylan hanım..
teşekkür ederim, grupta sizin gibi NAZİK arkadaşların olması da hoş tabii
Teşekkürler, uğrayacağım tabii de Adana biraz uzak kalıyor sanki :queen:hoşgeldiniz,üye olup uğramamazlık yapmamanız dileği ile
iyi geceler:flower::flower:::alkiis::::sefereee::shake2::
Hoşgeldiniz :rendeer: