Mahmutbey'den çıkalım jes, dogumgünün kutlu olsun:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere!:queen:

güzel günlerimiz oldu.ben deldim,sen delindin virajda üstüne çıktım her türlü pijliği yaptım yinede sesini çıkarmadın.sabırlı insan seni çok seviyorum iyiki varsın.

dipnot:bu arada başlık ilk mesajdaki metin bana ait.araklamacı gazateci muro hepsini bana yazdırdı söylemesi ayıp:p


K91.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
doğum günün kutlu olsun cem akşama öpecem . . :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
istanbulun sayılı fırlamalarından, drift religion onursal üyesi ,motosiklet haricinde birde cj5 gibi ortak bi merakımız olduğunu az önce keşfettiğim nacizane jesscik , doğum günün kutlu olsun :rendeer:
nice mutlu saglıklı ve birlikte 2 tekerli yıllara :cat:
bu akşam pastanın içinden bi dansöz çıkar herhalde :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Nice sağlıklı ve mutlu yıllara Cem..:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın.. :rendeer:

Hızlı yaşam hep seni kovalasın ::winkwink ..(bedua gibi algılayanı vururum.::karma:: ::karma:: )
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
jesse dogum gunu kutlu olsun hediyen hazır
dilaver abicim çok teşekkür ediyorum sizin dostlugunuz bana zaten hediye :) çok teşekürler ayfer abimede selamlar :queen::queen::queen: izin aldın dimi abi akşama :queen:
doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere!:queen:

güzel günlerimiz oldu.ben deldim,sen delindin virajda üstüne çıktım her türlü pijliği yaptım yinede sesini çıkarmadın.sabırlı insan seni çok seviyorum iyiki varsın.

dipnot:bu arada başlık ilk mesajdaki metin bana ait.araklamacı gazateci muro hepsini bana yazdırdı söylemesi ayıp:p


K91.jpg
kardeşlerin en güzeli sana sesimi niye çıkariim :mrgreen::mrgreen: er6-f le seni delebilen varsa gel sen soyle :rendeer::rendeer: herzaman yanımda oldugunuz için sonsuz teşekkürller heaaaa eeaaaaaa yaani ... i i valla ii :wiinkk:
nice yıllara kardeşim..
çok komiksin emin :D :D :D
doğum günün kutlu olsun cem akşama öpecem . . :mrgreen::mrgreen:
baştan soyledigin iyi oldu duş alsam iyi olacak :queen::queen:
teşekür ederim emre :cat:
istanbulun sayılı fırlamalarından, drift religion onursal üyesi ,motosiklet haricinde birde cj5 gibi ortak bi merakımız olduğunu az önce keşfettiğim nacizane jesscik , doğum günün kutlu olsun :rendeer:
nice mutlu saglıklı ve birlikte 2 tekerli yıllara :cat:
bu akşam pastanın içinden bi dansöz çıkar herhalde :p
bitanecik sinanım bu gece için pastadan senin cıkacagın duyumlarını aldım o pastadan sen çıkmazsan gözüme gözükme :rendeer::rendeer:

Nice sağlıklı ve mutlu yıllara Cem..:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın.. :rendeer:

Hızlı yaşam hep seni kovalasın ::winkwink ..(bedua gibi algılayanı vururum.::karma:: ::karma:: )
teşekkür ederim murat abim beraberce inşallah :rendeer:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
vay be dogum günü çocukları ne lkadar çok muş
senenin en soguk ayında dogmasına ragmen bu kadar sıcak kanlı ve arkadaş canlısı türünün tek örnegi demiycem aramızda bir iki kişi daha var bunun gibi
herşeyiyle güzel heyecanlı adrenalin yüklü bir seneyi daha geride bıraktın

bundan sonraki yeni yaşlarında da beraber olmak dilegiyle
dogum günün kutlu olsun
patlak gazcı
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
vay be dogum günü çocukları ne lkadar çok muş
senenin en soguk ayında dogmasına ragmen bu kadar sıcak kanlı ve arkadaş canlısı türünün tek örnegi demiycem aramızda bir iki kişi daha var bunun gibi
herşeyiyle güzel heyecanlı adrenalin yüklü bir seneyi daha geride bıraktın

bundan sonraki yeni yaşlarında da beraber olmak dilegiyle
dogum günün kutlu olsun
patlak gazcı

erdiçcim ilgine alakana teşekkür ederim her ne kadar buz gibi olsanda seni ısıtmak benim gibi bir katalitik sobanın görevidir geceleri nezaman ama ne zaman üşürsen sana bir telefon kadar yakınım :queen::queen::queen: edönç bnö aro :queen::queen::queen:

teşekkür ederim erdinçim seviyorum sizi patlak condom :queen::rendeer:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Cem namı-ı diğer Jess doğum günün kutlu olsun kardeşim.

Belirtmeden edemeyeceğim, tebrik mesajımı yazmadan önce geçmiş mesajları okuyayım dedim ama sonu gelmedi.
Öeeeh be kardeim amma çok sevenin varmış! :mrgreen:

Sana uzun ve motosiklet tepesinde geçecek bir ömür dilerim kardeşim!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst