Mahmutbey'den çıkalım jes, dogumgünün kutlu olsun:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
lan baktim baktim topic acilmamis dedim =))))))))))) mahmut yazarsaniz tabi gormem hahahahahahhahahah



dogum gunun kutlu olsun canim benim seni seviyoruuuuuuuum operim gidiktan =)

şakamısın sen yaa :queen::queen::queen::queen:

erhanım vasco'm sende eksik olma ta izmirlere kaldın ama elbet bu tayfa oraya gelecek :queen::queen: kork benden :cherry::cherry: öperim yanaklarından anladın sen onu :rendeer::queen:

nice mutlu yıllar cem abime

herşey gönlünce olsun

teşekkürler alperim ..:rendeer:

görkem 22 litreyi duyunca bidaha bişey demedin üzüldüm (((((((((((((((:)
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
klavyede tersden gülmeyi öğreten adam :)
doğum günün kutlu olsun,
nice mutlu yıllara:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
| JESS | Dogum Gunun Kutlu Olsun..

Sitemizin yegane su katılmamıs pijlerinden :p birisi olan jess Nam-ı diger Cem kochisarlı kardesim dogum gunun kutlu olsun :rendeer:
Allah nice hayırlı seneler nasip etsin omrune :rendeer:


























 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Doğum günün kutlu olsun Jesicik :p
Nice senelere...
:wiinkk:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bütün D günleri bu sayfaya geçmiş..Afalladım birden..Noluyos diye....:p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Doğum günün kutlu olsun Jesicik :p
Nice senelere...
:wiinkk:

sizide buralara kadar yorduk patron :rendeer::rendeer: (:) ü
çok teşekür ederim erhan :)

diger su katılmamış erhana gelince .. bu ne mübarek bi tuvalet yaaa :queen::queen::queen::queen::queen:

cerrahim heb beraber nice uazun serüven dolu yıllara diyelim .. benden kurtuluşunuz varmı olm :):cherry::cherry:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Kardeşim doğum günün kutlu mutlu olsn inşallah :rendeer:

Seni çok seviyorum bilirsin şu borcunu ödesen daha çok sevicem ama :p

Ne kadar dönek olsanda nekadar suyun az olsanda sensiz tatı olmuyo buraların jesicik :cherry:
Hayat boyu neşeni kaybetmemen dileğiyle kardeşim:rendeer:

Ayriyetten mert sana ne yaptı olum milleti uyarıyosun uzak dur diye :mrgreen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Kardeşim doğum günün kutlu mutlu olsn inşallah :rendeer:

Seni çok seviyorum bilirsin şu borcunu ödesen daha çok sevicem ama :p

Ne kadar dönek olsanda nekadar suyun az olsanda sensiz tatı olmuyo buraların jesicik :cherry:
Hayat boyu neşeni kaybetmemen dileğiyle kardeşim:rendeer:

Ayriyetten mert sana ne yaptı olum milleti uyarıyosun uzak dur diye :mrgreen:

olm uyarırım tabe :) dengesiz :queen: normalmisin ki

kimi uyarmışım la.. kime kışt demişim :)
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.Nice sağlıklı ve motosikletli senelere
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst