- Katılım
- 15 Ağu 2007
- Mesajlar
- 1,249
nice mutlu yıllar cem abime
herşey gönlünce olsun
herşey gönlünce olsun
lan baktim baktim topic acilmamis dedim =))))))))))) mahmut yazarsaniz tabi gormem hahahahahahhahahah
dogum gunun kutlu olsun canim benim seni seviyoruuuuuuuum operim gidiktan =)
nice mutlu yıllar cem abime
herşey gönlünce olsun
klavyede tersden gülmeyi öğreten adam![]()
doğum günün kutlu olsun,
nice mutlu yıllara:rendeer:
hep birlikte falan deme arkadasım belki ben olmak istemiyorum o hep birlikte nin icinde
Bu ne len ömür törpüsü gibi bu adamla zamanmı gecer omurmu biter :cherry:
Varlığı bi dert yokluğu bi dert diyosun yani hahaha
Doğum günün kutlu olsun Jesicik
Nice senelere...
:wiinkk:
Kardeşim doğum günün kutlu mutlu olsn inşallah :rendeer:
Seni çok seviyorum bilirsin şu borcunu ödesen daha çok sevicem ama
Ne kadar dönek olsanda nekadar suyun az olsanda sensiz tatı olmuyo buraların jesicik :cherry:
Hayat boyu neşeni kaybetmemen dileğiyle kardeşim:rendeer:
Ayriyetten mert sana ne yaptı olum milleti uyarıyosun uzak dur diye :mrgreen:
olm uyarırım tabedengesiz :queen: normalmisin ki
kimi uyarmışım la.. kime kışt demişim![]()
Önce bi teşekkür edilir nezaketen yontulmamış kereste :cherry:
Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.Nice sağlıklı ve motosikletli senelere
ah canım nasıl unuttum kusurakalma bacım teşekür ederim hayatımın aşkı
teşekürler dostum
http://www.youtube.com/watch?v=oPIyA0fVrR0
playback te mert
oyuncular : cerrahi erhan ( şarkı soyleyen ")
: mck mustafa : ( kurukafa lı genç )