doğum günün kutlu olsun jesse..
nice sağlıklı mutlu yıllara :rendeer:
Doğum günün kutlu olsun Cem kardeşim:rendeer:
jesicik:queen:
brzdan seslencem bakalım ne tepki veriyo:queen:
Iyiki doğdun Jess
cik
iksilevınınla nice senelere... Doğum günü hediyesi olarak da bi depo benzin alayım diyecem ama ... kısmet işte yakın değiliz![]()
teşekkürler yeşimDoğum günün kutlu olsun :rendeer:
görkeemm yaaaaaaaattttt radyoda yatsınIyiki doğdun Jess
cik
iksilevınınla nice senelere... Doğum günü hediyesi olarak da bi depo benzin alayım diyecem ama ... kısmet işte yakın değiliz![]()
Nice senelere jessss![]()
Abim benim Dogum gunun kutlu huzurlu mutlu ve mubarek olsunSenınle cok guzel zmnlar gecırdık abım eylendık bırlıkte sevındık bırlıkte uzulduk onun ıcın senı cok sevıyorum abım tekrar ıyıkı dogdun ve ıyıkıde senı tanımısım
![]()
Evettt ihtiyarın 42. yaş günü,yaşlılığın vermiş olduğu ağırlık dicem ama nerdee ...
Nerden çıkacağı belli olmayan ufacık defecik (ama kesinlikle karamürsel sepeti değil) şeker gibi bi insan Abi Allah ömrünü uzun etsin sağlıklı,sıhhatlı hep beraber,bizde senin yanında yaşlanalım Nice mutlu yıllara...