Mahmutbey'den çıkalım jes, dogumgünün kutlu olsun:)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğum günün kutlu olsun :rendeer:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Iyiki doğdun Jess




cik :p

iksilevınınla nice senelere... Doğum günü hediyesi olarak da bi depo benzin alayım diyecem ama ... kısmet işte yakın değiliz :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Abim benim Dogum gunun kutlu huzurlu mutlu ve mubarek olsun :) Senınle cok guzel zmnlar gecırdık abım eylendık bırlıkte sevındık bırlıkte uzulduk onun ıcın senı cok sevıyorum abım tekrar ıyıkı dogdun ve ıyıkıde senı tanımısım :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
Doğum günün kutlu olsun :rendeer:
teşekkürler yeşim :)
Iyiki doğdun Jess




cik :p

iksilevınınla nice senelere... Doğum günü hediyesi olarak da bi depo benzin alayım diyecem ama ... kısmet işte yakın değiliz :p
görkeemm yaaaaaaaattttt radyoda yatsın
depo benzin alırsan zarara girersin 22 litre :) kadar cık jess cik gib,i işte :queen::queen::queen:
Nice senelere jessss:):)

Abim benim Dogum gunun kutlu huzurlu mutlu ve mubarek olsun :) Senınle cok guzel zmnlar gecırdık abım eylendık bırlıkte sevındık bırlıkte uzulduk onun ıcın senı cok sevıyorum abım tekrar ıyıkı dogdun ve ıyıkıde senı tanımısım :)

teşekkürler ufaklık :) cönevarım benim :wiinkk::rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Evettt ihtiyarın 42. yaş günü,yaşlılığın vermiş olduğu ağırlık dicem ama nerdee ...
Nerden çıkacağı belli olmayan ufacık defecik (ama kesinlikle karamürsel sepeti değil) şeker gibi bi insan Abi Allah ömrünü uzun etsin sağlıklı,sıhhatlı hep beraber,bizde senin yanında yaşlanalım Nice mutlu yıllara...

hep birlikte falan deme arkadasım belki ben olmak istemiyorum o hep birlikte nin icinde :p
Bu ne len ömür törpüsü gibi bu adamla zamanmı gecer omurmu biter :cherry:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Sevgili Jesssse Dogum gunun kutlu olsun (((=

Kardesimmm benim dogum gunun kutlu olsun :rendeer::rendeer::rendeer:

seni seviyoruz bir o kadarda özlüyoruz... :p

Seviniyorum Emin askere gidiyor pert olma ihtimalin dusuyor =))))

Herdaim sevdiklerinle beraber olasin ins :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
lan baktim baktim topic acilmamis dedim =))))))))))) mahmut yazarsaniz tabi gormem hahahahahahhahahah



dogum gunun kutlu olsun canim benim seni seviyoruuuuuuuum operim gidiktan =)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst