Sonunda ben de yeri öptüm. Tuzlu tuzlu... :)

Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Geçmiş olsun umarım bir daha yaşanmaz.Kazasız belasız yolculuklar..
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Cok gecmiş olsun ucuz atlatmıssın..
ee ne demişler sen tedbiri al tevekkulu Allah'a bırak..
tebrik ediyorum seni tamercigim :rendeer:
 
Katılım
21 May 2008
Mesajlar
50
geçmiş olsun Tamercim sana birşey omamasına sevindim.:rendeer:
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
521
Tamerım gecmış olsun Allah beterınden saklasın iyi olman sevındırıcı motosıklet her sekılde tamır olur halledılır...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
tamer geçmiş olsun arkadaşım
aman dikkat
gs 500 ler hep mi böle kızaklar anlamam ki :D
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah Allah nolduu size bugün yahuu :cyclopsan Sana da çok geçmiş olsun Tamer cana gelen mala gelsin :rendeer:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Geçmiş olsun, ALLAH daha beter kazalardan korusun, hepimizi..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
geçmiş olsun...

cok geçmiş olsun...

Tamerim çok geçmiş olsn...

geçmiş olsun...

geçmiş olsun...

tamer çok geçmiş olsun....
...

Çok geçmiş olsun Tamer...

geçmiş olsun tamer...

geçmiş olsun tamer abi

geçmiş olsun...

geçmiş olsun üzüldüm..

geçmiş olsun tamer...

Abi geçmiş olsun Allah korumuş..

Tamer abi gecmıs olsun...

tamer geçmiş olsun kardeşim...

tamer abi çok geçmiş olsun...

...büyük geçmiş olsun.


Cok gecmiş olsun ucuz atlatmıssın..

geçmiş olsun kardeş...

geçmiş olsun Tamercim...

Tamerım gecmış olsun...


BU günlerde Düşen Düşene Geçmiş Olsun :pale:

tamer geçmiş olsun arkadaşım

Büyük geçmiş olsun...

Sana da çok geçmiş olsun Tamer...

tamer çok geçmiş olsun kardeşim...

Geçmiş olsun...

Hepinize çok teşekkür ederim. Ufak çaplı bir şok yaşadım bugün ve bunu kolayca atlatmama yardımcı olduğunuz için varolun, bin yaşayın. :rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
cok gecmis olsun..
bayramda yollar zaten tehlikeli bayramlik suruculerde etrafta iyice dikkatli olmak gerek..
 
Katılım
17 Nis 2007
Mesajlar
536
Büyük geçmiş olsun.Sizde bişey olmaması sevindirici.İnşallah bir daha kaza geçirmezsiniz.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Geçmiş olsun bu havalar tam kar havası yerde hafif buzlanmalar oluşabiliyor zaten yerde hafif nemli.Dikkatli olalım:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst