Sonunda ben de yeri öptüm. Tuzlu tuzlu... :)

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Arkadaşlar bugün saat 14:00 sularında Ataşehir-Dudullu bağlantı noktasında algeçite gelmeden hemen önce, yokuş aşağı seyrederken arka tekerin kızaklaması sonucu makineyi toparlayamadım ve high side şeklinde düştüm.

Bende neyse ki hiçbir şey yok. Robocop gibi giyindiğim ve kask taktığım için en ufak bir yaralanma meydana gelmedi. Motorumda ufak çapta hasar mevcut. Bu nedenle tamiri yapılacağı ve bayram tatiline denk geldiği için birkaç gün motora binemeyeceğim.

Herkese aman dikkat diyeceğim ama eminim hepimiz motosiklete binerken dikkat ediyoruzdur.

Olaydan sonra bana teknik destek sağlayan Dila, 'GKN' Gökhan, 'Jesse' Cem ve İsmail Usta'ya çok teşekkür ederim.

Böyleyken böyle işte. :)
 
Katılım
20 Haz 2008
Mesajlar
159
cok geçmiş olsun,Allah beterinden saklasın,sizde bişey olmaması sevindirici..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Tamerim çok geçmiş olsn:rendeer:

Ne lem bu düşüyosunuz bugün teker teker neseki sizde bişi yok. Tatlı su motorcuarı sizi tikat edin yağmurlu havalarda buzun üstünde gidiyoruz
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
bir kaza haberi daha :cyclopsan ne bu yaaa :silent:

geçmiş olsun...

hangisi daha kötü oluyordu, low mu, high siding mi? :) sanırım sen kötü düşmüşsün.

bir an önce tekrar yollara dönmen dileğiyle...
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun, en son kazan bu olsun
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
tamer çok geçmiş olsun....

aman dikkat...

sende birşey olmaması sevindirici bir durum.

bu arada iyi bayramlar...
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Çok geçmiş olsun Tamer, aman dikkat edin üzmeyin bizi bayram bayram:pale::rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
geçmiş olsun tamer yağışlı havalarda bu tür durumlar olabiliyor full koruma olduktan sonra iyi bir tecrübe olmuştur senin için umarım son olur.
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun üzüldüm..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
geçmiş olsun tamer böyle bir günde beni yalnız bırakmadığın için teşekkürler
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
geçmiş olsun tamer böyle bir günde beni yalnız bırakmadığın için teşekkürler


Hahaha! :) Anca beraber, kanca beraber. :queen:

Bir vesile ile bu mesajları okuyan arkadaşlar lütfen koruma ekipmanlarını giymeyi ihmal etmeyin. Eğer kaskım ve montum olmasa ya beyin kanaması geçirirdim ya da kürek kemiğim falan kırılırdı.

Olaydan 1 saat sonra pizzacıları gördüm kafalarında kask yok. Yaya halde peşlerine düştüm vallahi, "Durun lan kask takın almıyım ayağımın altına!" tarzında. :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Abi geçmiş olsun Allah korumuş.. Gözümde High slide canlandırıyorum şu an :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Erhan'ım hiç hoş bi düşüş tarzı değil. Bin tane videosunu izlemiştim ama birebir tatbik edince hiç hoş olmuyo. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
tamer geçmiş olsun kardeşim,sende bişey olmaması sevindirici,2-3 gün motor binmemen sıkntı yapmaz.
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
tamer abi çok geçmiş olsun,sende bişey olmaması sevindirici allah korumuş..
aman dikkat et bidaha böyle yazılarını okumayalım,tekerin düz bassın...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hahaha! :) Anca beraber, kanca beraber. :queen:

Bir vesile ile bu mesajları okuyan arkadaşlar lütfen koruma ekipmanlarını giymeyi ihmal etmeyin. Eğer kaskım ve montum olmasa ya beyin kanaması geçirirdim ya da kürek kemiğim falan kırılırdı.

Olaydan 1 saat sonra pizzacıları gördüm kafalarında kask yok. Yaya halde peşlerine düştüm vallahi, "Durun lan kask takın almıyım ayağımın altına!" tarzında. :)
pizzacılara ne bakıyon sen ?düşüp de hasar gören pizzacı gördün mü?
onlar düşerken sırtlık niyetine Bi ton balıklı,dizlik niyetine margarita bağlıyorlar anında:)
Sen kendine bak,
büyük geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst