- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,687
- Motosikleti
- Triumph Tiger 900 GT Pro '24
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bugün saat 14:00 sularında Ataşehir-Dudullu bağlantı noktasında algeçite gelmeden hemen önce, yokuş aşağı seyrederken arka tekerin kızaklaması sonucu makineyi toparlayamadım ve high side şeklinde düştüm.
Bende neyse ki hiçbir şey yok. Robocop gibi giyindiğim ve kask taktığım için en ufak bir yaralanma meydana gelmedi. Motorumda ufak çapta hasar mevcut. Bu nedenle tamiri yapılacağı ve bayram tatiline denk geldiği için birkaç gün motora binemeyeceğim.
Herkese aman dikkat diyeceğim ama eminim hepimiz motosiklete binerken dikkat ediyoruzdur.
Olaydan sonra bana teknik destek sağlayan Dila, 'GKN' Gökhan, 'Jesse' Cem ve İsmail Usta'ya çok teşekkür ederim.
Böyleyken böyle işte.
Bende neyse ki hiçbir şey yok. Robocop gibi giyindiğim ve kask taktığım için en ufak bir yaralanma meydana gelmedi. Motorumda ufak çapta hasar mevcut. Bu nedenle tamiri yapılacağı ve bayram tatiline denk geldiği için birkaç gün motora binemeyeceğim.
Herkese aman dikkat diyeceğim ama eminim hepimiz motosiklete binerken dikkat ediyoruzdur.
Olaydan sonra bana teknik destek sağlayan Dila, 'GKN' Gökhan, 'Jesse' Cem ve İsmail Usta'ya çok teşekkür ederim.
Böyleyken böyle işte.