sandman (erdem) yeni kawa'n hayırlı olsun...

Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Ybr'sini satıp büyük bir atakla kawasaki er-5'e terfi eden erdem kardeşimizin yeni motoru hayırlara vesile olsun :queen::queen::queen:

Dün geceki incelemelerimiz ve pazarlığımızdan sonra bu sabah noterden satışı üzerine alıp tertemiz 2006 model 10000 kmde bir er-5 sahibi oldu...koruma demiri ve çanta taşıma aparatıda hediye :queen:


Güle güle bin erdem kazasız belasız :bounce: :rendeer:


53809783rd3.jpg


22214910ng0.jpg


19961276gu0.jpg


62675828ok9.jpg



Maşallah kız gibi makina :p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun

Ancak 500cc lik 2 düz silindirli bu motora neden Arka kampana ve önde sadece tek disk fren var :silent:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
Hayırlı olsun

Ancak 500cc lik 2 düz silindirli bu motora neden Arka kampana ve önde sadece tek disk fren var :silent:

Japonlar yapmış yeterli diye uygun görmüşler :queen: motora alıştıktan sonra frenlerinede alışınca ona göre kullanıyorsun zaten ben hiç sorun yaşamadım kardeşim...varsa niyetin sanada alalım bi tane :queen:

bu arada motorda jant reflektörleri ve tankpad extra olarak geldi, bide deposu dolu, ulan erdem 4 ayak üstüne düştün yine :queen::queen:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Hayırlı olsun. :) Kazasız belasız km. ler... :rendeer:
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
tebrikler güzel bir tercih,
hakkında hayırlı olsun kardeşim.....
güle güle kullan
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlı olsun kazasız belasız bin erdemcim çok yakar çok kaçarcı olmuşun sende :p
 
Katılım
16 Kas 2008
Mesajlar
64
hayırlı sürüşler. dikkatli kazasız belasız günler inşallah.

"Sürmek için yaşa, yaşamak için sür." "Ride to live, live to ride"
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
1,958
Hayırlı uğurlu olsun.Motor baya temize benziyor.Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
228
Hayırlı olsun, güle güle , kazasız, belasız kullanasın. Daha iyilerine de binmek nasip olsun.
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ortalık amma er5 oldu be :p

hayırlı olsun Erdem maşallah yumurta gibi duruyo kerata,
güle güle kullan.
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
165
maşallah, allah kaza bela vermesin. sabreden derviş muradına ermiş oldu :p ee artık ıslatmak lazım bilmem anlatabildim mi :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst