Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
senin için teker yakacak onun için egzos takdırdı diyorlar kelleci.:cat::cat::cat::cat:
helal sana teker yakmak için egzos show yapacan yani yakışır:bounce::bounce::bounce:

he tek teker yapcam. oldu başka amuda da kalkayım istersen? senin amortisör fiyatından,lastik fiyatından haberin yok galiba :queen:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
he tek teker yapcam. oldu başka amuda da kalkayım istersen? senin amortisör fiyatından,lastik fiyatından haberin yok galiba :queen:

yav arkadaş gördümde seninkadar pintisini görmedim. tek teker yap demiyoruz lastik yak.korkma lastik yakınca amartisör bozulmuyor pinti:queen::queen::queen:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
şu krokiden bişi anlamadım lastik yakmaya bi ara verip tam olarak yerin yerini söylermisiniz :p:p
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
yarın akşama kadar vaktin var:p acele etme iyice düşün.:queen:
iyapacak daha önemli bir işin yoksa gel işte.coşkun abiyide getir:Dözledim yaw

sanmıyorum ama sorarım coşkuna...


bunu yazarken hiç utanmadın dimi..:farao:



coşkunu dözledin demek, ne zaman abi:p
dözlemek nası bişi, uygulamalı gösterirmisin bize:cherry:

vurmasana yüzüme ::utangac:
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
gelmeyecek diye işaretledim ama geliyorum :)
sizi bensiz bırakmaya içim el vermedi :p:p
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
ceresiz5.jpg
[/URL]
w640.png
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst