- Katılım
- 1 Şub 2008
- Mesajlar
- 960
senin için teker yakacak onun için egzos takdırdı diyorlar kelleci.:cat::cat::cat::cat:
helal sana teker yakmak için egzos show yapacan yani yakışır:bounce::bounce::bounce:
he tek teker yapcam. oldu başka amuda da kalkayım istersen? senin amortisör fiyatından,lastik fiyatından haberin yok galiba :queen:

