sende mi beşiktaş lısın?
doğru sen devletin malısın şuanyok abi ben gaziosmanpaşalıyım istersen hemen atlar giderim beşiktaşaben gelmiyorum bilader, asker adamım, ne işim var öyle sağda solda, neme lazım biri gelir düğmemi koparır milletin başını belaya sokmiyim
![]()
doğru sen devletin malısın şuan:queen:
ama yine de bir düşün derim![]()
maçı izleyen yokmu =)
hah şöyle hizaya gel![]()
yok abi ben gaziosmanpaşalıyım istersen hemen atlar giderim beşiktaşaben gelmiyorum bilader, asker adamım, ne işim var öyle sağda solda, neme lazım biri gelir düğmemi koparır milletin başını belaya sokmiyim
![]()
recebim gelde görüşelim gitmeden :wiinkk:selam millet
nasipse ben de geliyorum insallah.
hepinizi cok ozledim. baya da yeni uye gelmis. hepinizle tanisiriz...
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
o EA plakayı bana vermezse hokus pokus un babasını yapıcam ona :mrgreen:emin senin dokunulmazlığın var. hazır askere giderken şu kelleciye bir okus pokus yapta öyle git:queen::queen::queen::queen:
recebim gelde görüşelim gitmeden :wiinkk:
o EA plakayı bana vermezse hokus pokus un babasını yapıcam ona :mrgreen:
yap emin affetme hıyar birde egzos aldı. yeni yeni:queen::queen::queen:
Hadi ya ne marka almış bay hıyar?![]()
ne alacak by hıray yoshimura (made in japan) ercan ustadan almış![]()
ne alacak by hıray yoshimura (made in japan) ercan ustadan almış![]()
hıray yoshimura? yeni bi model mi![]()
Olmaz mı heee hee Kartal iki tane yumurtladı :flower::flower::flower:
çakma egzos ne olacak :queen::queen::queen:
şişt ayıp oluyo ama
ben çakacam sana azkaldı:queen:
evet millet bu akşam 7 de kadıköyde toplanıyoruz gelmek isteyen arkadaşları bekliyoruz