Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
yok abi ben gaziosmanpaşalıyım istersen hemen atlar giderim beşiktaşa :p ben gelmiyorum bilader, asker adamım, ne işim var öyle sağda solda, neme lazım biri gelir düğmemi koparır milletin başını belaya sokmiyim :p
doğru sen devletin malısın şuan:D:queen:

ama yine de bir düşün derim:D
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
128
selam millet
nasipse ben de geliyorum insallah.
hepinizi cok ozledim. baya da yeni uye gelmis. hepinizle tanisiriz...
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
yok abi ben gaziosmanpaşalıyım istersen hemen atlar giderim beşiktaşa :p ben gelmiyorum bilader, asker adamım, ne işim var öyle sağda solda, neme lazım biri gelir düğmemi koparır milletin başını belaya sokmiyim :p

emin senin dokunulmazlığın var. hazır askere giderken şu kelleciye bir okus pokus yapta öyle git:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
selam millet
nasipse ben de geliyorum insallah.
hepinizi cok ozledim. baya da yeni uye gelmis. hepinizle tanisiriz...
:rendeer: :rendeer: :rendeer:
recebim gelde görüşelim gitmeden :wiinkk:
emin senin dokunulmazlığın var. hazır askere giderken şu kelleciye bir okus pokus yapta öyle git:queen::queen::queen::queen:
o EA plakayı bana vermezse hokus pokus un babasını yapıcam ona :mrgreen:
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
2-1 den sonra Kadıköy'de artık daha güzel ne tür bir eğlence olabilirki :p
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
şişt ayıp oluyo ama:p



ben çakacam sana azkaldı:queen:

evet millet bu akşam 7 de kadıköyde toplanıyoruz gelmek isteyen arkadaşları bekliyoruz

senin için teker yakacak onun için egzos takdırdı diyorlar kelleci.:cat::cat::cat::cat:
helal sana teker yakmak için egzos show yapacan yani yakışır:bounce::bounce::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst