- Katılım
- 15 Ağu 2008
- Mesajlar
- 3,121
davet eden olmamış mış...![]()
ettinde ben mi hatırlamıyorum
güncel....
davet eden olmamış mış...![]()
ettinde ben mi hatırlamıyorum
güncel....![]()
inadına derken ?![]()
atlama hemen anlıyan anladı:queen:
:silent::silent:
son dk kararı ile bende geliyorum :cat: avrupa yakası nasıl geçiyoruz ?
anadolu yakasından nasıl geliyoruzmotorsuz
![]()
ben bu yakadan mesulum :queen: belediyeye müracaat:queen::queen: grş yarın akşam kaçtım:rendeer::rendeer:
hadi bakalım kaç görüşürüz abicim:rendeer:
Belediyenin yolunu tutayım ben şimdiden![]()
..................
bi dakika! bi dakika!:silent: senin motosiklete nooldu?:silent:
..................
:salut: uzun ve karısık bi hikayesi var ve artık motosikletim yok
hafta sonları çok kötü oluyor alışmıştım ya
ama artık bütün demir ve kara yolu taşıtları benim![]()
Çok ama çok renkli bir topic. Çok güldüm çooook. Kesin olmamakla birlikte ben de gelebilirim. Gelirsem benim de ilk MT buluşmam olacak. Hayırlısı. Saygılar.
bekleriztanışalım gaynaşalum
:queen::rendeer:
Hayırlısı :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:Çok ama çok renkli bir topic. Çok güldüm çooook. Kesin olmamakla birlikte ben de gelebilirim. Gelirsem benim de ilk MT buluşmam olacak. Hayırlısı. Saygılar.