Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
son dk kararı ile bende geliyorum :cat: avrupa yakası nasıl geçiyoruz ?
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
226
Söz vermemekle birlikte gelicem arkadaşlar saat 8 de işten çıkıcam uyku ve yorgunluk durumuna göre ya 20:20 de ordayım yada hiç :mrgreen:

İlk MT buluşmam olucak hayırlısı :queen:
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
688
Çok ama çok renkli bir topic. Çok güldüm çooook. Kesin olmamakla birlikte ben de gelebilirim. Gelirsem benim de ilk MT buluşmam olacak. Hayırlısı. Saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst