- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
ne oluyo burda?
ne bu gürültü? :cyclopsan[/QUOT
:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent:
sanada süpriz var
menşurmu olacaz:cherry:
:queen::queen::queen:
hayırdır ne işi :wiinkk:
şindi ben buraya ne yazarsam yazayım bişe cıkarırsın anladın sen sarışınsın sarısın :wiinkk:
Son düzenleme:

