Mt Istanbul(30 Kasım)kadıköyde Eğlenmeye Gidiyoruz

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
ne oluyo burda?
ne bu gürültü? :cyclopsan
[/QUOT
:silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent::silent:

sanada süpriz var:p


menşurmu olacaz:cherry:


:queen::queen::queen:


hayırdır ne işi :wiinkk:

şindi ben buraya ne yazarsam yazayım bişe cıkarırsın anladın sen sarışınsın sarısın :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
960
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
evet 2 gün kaldı, artık kararsızlar kararını versin, + 10 yazanlarda ya düzeltsin yada yanında vazelin getirsin..
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
evet 2 gün kaldı, artık kararsızlar kararını versin, + 10 yazanlarda ya düzeltsin yada yanında vazelin getirsin..

vazelin-natural-45-new-big.jpg


ben hazırım :p
 
Katılım
14 Haz 2005
Mesajlar
584
.......................................şaşşşııııırdıımmm...................!!!!!!!!!!
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum:cyclopsan

yasin ağzımı açtırma msnde kimlerle konuşuyosun kimlere cam açıyosun herkese ifşa ederim seni :p

.......................................şaşşşııııırdıımmm...................!!!!!!!!!!

ben yasin için getircektim vazelini siz yanlış anladınız :p

şaşırma yusufun her zamanki hali:D rulo muydu rola mıydı:D

sana burdan bi uçarım sende kanatlanırsın yawrum :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oohhh gece gece şenlenmiş ortalık.arko krem de olur bak vazelin şart değil :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst