Kawasaki Kawasaki KLR 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bende bir 1999 model klr 650 aldım sürüşü mükemel arazide istediğin performansı veriyor. benim sormak isediğim biraz çabuk ısınıyor birde 4250 ytl ye aldım fiyat nasıl.

ısınıyo derken neyi kastettiniz ki :silent: Her motor ısınır... 99 model klr 650 içinde cok iyi bi fiyat.. bi arızası vesayiresi olmasın.. Normalde 6000-6500 ytl civarlarında satılıyor...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
senin cevrende klr lerden vardır abicim... Bi ara dene istersen burayada yazarsın bizde bilgilenmiş oluruz :)
 
Katılım
24 Eyl 2005
Mesajlar
211
geçenlerde arkadaşımın klr650 sini kullandım 88 model amerikan ordusunun kullandı versiyonmuş inanamadım en ufak gaza dokunuşta makina ön tekeri havaya dikiyor maaşallah taş gibi bir alet bende hard cross almayı düşünüyorum artık
 
Katılım
28 Tem 2007
Mesajlar
1
Merhabalar uzun zamandır elimdeki Hyosung rx 125 krosu satıp daha güçlü Husaberg veya KTM'ye terfi olmak istiyorum.KLR 650 satın alsam,dağ tepe bayır zevkimi sorunsuz bir şekilde tatmin edebilirmiyim.Çok zorlu koşullardan geçmeye niyetim yok ama hyosung ile düz zeminde performans/güç konusunda sorunlarım var...
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
6
selam ısın ma sını haletim su pompası kireçlen miş temizledim şimdi iyi yalnız elektirikte bazı hatalar var üzerinde çin malı beyin var dı çıkarıp orjinalini taktım ateşleme zayıf geliyor.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@dentistss xt 600 ler klr 650 lere gore hem hafif hemda daha hırcın bi makine.Aslında tam benim istedigim alet ama görüşünü benim ilgimi hiç çekmiyor. O yuzden muadil olan Klr de karar kıldım...

@esesozer Hadi bakalım hayırlı olsun... Sorunları cozdugune sevindim.. Her sorunun bi çozumu elbet vardır. O Yuzden fazla takmamak lazım :)
Klr 650 Güzel makine
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
şimdide xt 600 lerin siyahlarına taktım galiba bu son karar değişikliğim olacak...
 
Katılım
23 Eyl 2007
Mesajlar
1
slm arkdaşlar bende 1999 model klr 650 aldım motordan çok memnunum ama daha sadece 1 hafta sürebildim şu an garajımda yatıyo eminimki oda benimle beraber şafak sayıyo :)) klr 650 dışında birtanede çinmotoru olan ramzey 200 cc kross motorum var ama hiç memnun değilim kesinlikle tafsiye etmiyorum neyse arkadaşlar kib bye
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
Uzun Araştırmalar sonucu sanırım bu klr 650 yi alacağım =>
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Harunum dostum;

Naçizane birkaç küçük, ama önemsediğim tavsiyelerim olacak.

Bolu> Seben> Nallıhan> Sarıcakaya> Eskişehir> Kütahya rotasını takip ederek gidip dönebilirsin.

Hava durumunu sıkı takip et, hiç bir aksilik olasılığını göz ardı etme. sıkı ve mutlaka korumalı giyin.
mutlaka 1 gece Kütahyada konakla, dinlen.

Bu mevsimde, özelikle sabahların çok soğuk, sis ve nemden dolayı yolların kaygan olacağını bil, hatırından çıkarma.

Yeni motorunu henüz tanımıyorsun. Zongiden çok daha atak, çok daha güçlü.
Ve sen şimdilik bu motorun acemisisin. bu nedenle, bu ilk buluşmanda aksiyondan, maceradan uzak dur.
Gücün cazibesine kapılıp, "gazlayayım, tozlayayım, basayım, uçayım" falan gibi atraksiyonlara sakın girme. Usul usul, efendi efendi dön memleketine.
Motor nasılsa artık senin. ileride istediğin gibi ısırır, tadına bakarsın. :wiinkk:

Hayırlı olsun. Şimdiden güle güle kullan dostum. :rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Harunum dostum;

Naçizane birkaç küçük, ama önemsediğim tavsiyelerim olacak.

Bolu> Seben> Nallıhan> Sarıcakaya> Eskişehir> Kütahya rotasını takip ederek gidip dönebilirsin.

Hava durumunu sıkı takip et, hiç bir aksilik olasılığını göz ardı etme. sıkı ve mutlaka korumalı giyin.
mutlaka 1 gece Kütahyada konakla, dinlen.

Bu mevsimde, özelikle sabahların çok soğuk, sis ve nemden dolayı yolların kaygan olacağını bil, hatırından çıkarma.

Yeni motorunu henüz tanımıyorsun. Zongiden çok daha atak, çok daha güçlü.
Ve sen şimdilik bu motorun acemisisin. bu nedenle, bu ilk buluşmanda aksiyondan, maceradan uzak dur.
Gücün cazibesine kapılıp, "gazlayayım, tozlayayım, basayım, uçayım" falan gibi atraksiyonlara sakın girme. Usul usul, efendi efendi dön memleketine.
Motor nasılsa artık senin. ileride istediğin gibi ısırır, tadına bakarsın. :wiinkk:

Hayırlı olsun. Şimdiden güle güle kullan dostum. :rendeer:
tebrübeli bir dostun tavsiyesi böyle olur.
Cebinde biraz para olsun,yol halidir nerede lazım olacağı belli olmaz.
18 yıl önce cebimdeki Bursadan Bir Serçe almıştım,istepnesi yoktu,cebimdeki son para da benzine gitti.450 km yol bitmek bilmemişti.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
Cebinde biraz para olsun,yol halidir nerede lazım olacağı belli olmaz.
18 yıl önce cebimdeki Bursadan Bir Serçe almıştım,istepnesi yoktu,cebimdeki son para da benzine gitti.450 km yol bitmek bilmemişti.

Çok doğru. :cat:
Geçtiğimiz yaz, Silifke dönüşünde Boluya Haruna uğramıştım.
kontağı kapattım ve anahtar bir daha dönmedi.
Bir çay içip, sohbet edecekken, tamirci tamirci dolaşmıştık Harunla :)
Cepte para çok az, İstanbuldan takviye istemştim. :)

Harun ve Levent, bu muhabbetin birebir tanığıdırlar. O yüzden kulak arkası yapacağını sanmıyorum. :wiinkk::cherry:

İnsanlık hali, herşey oabilir. Herhangi bir ihtiyacın olursa, çekinmeden arayabilirsin. :bounce:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@Gültekin Ve @savaskayan Hocalarım Tavsiyeleriniz İçin Binlerce Kez Teşekkürler...

Yanımda Ek Bi Masraf açacak herşeyi mutlaka düşünüürüm. Fazladan da Kredi Kartım Olur Yanımda.. Olurda Bi Aksilik Cıkarsa Artık Sansımıza. Duruma Göre Planlama Yaparız.. Bu Mevsimde Gerçekten Cok Zor 300 Km Yol Gidip Gelmek. Bir Günde Yapılabilecek Bir İş Değil. Orada Ruhsat işlemleri Falanda Olacak Haliyle. en az 1 En Çok 3 Gece Orda kalabilecek Şekilde Kendimi Ayarlayacağım... Su Anda 2000 Nakit Var.. 1250 Ytl Daha Kredi Falan Cekebilirsem Eger bu iş oldu diyecem ama kredi Geri Odeme Durumlarıda Cok fazla Masrafa neden olacak gibi.. Eğer Borç Bulup Halledebilirsme bu işi süper olacak.. En az Git Gel 500 Ytl Oralarda Harcarız gibime Geliyor.. Bakalım Artık Hayırlısı İse olur inş..
Motoru İlk Aldıgımda En az 1 Ay yada daha fazla O'nu Tanımaya Çalısırım. Etki Tepki Sürelerini Cok iyi olcer Benimserim.. O yuzden adrenaline mümkünatı yok girmem.. Buzlanma Tehlikesinden Cok korkuyorum Yollarda Dağları Tepeleri Aşıpda gidecez.. Bakalım İnş Güzel Bi Anı yakalar Sorunsuzca Gider Geliriz..

Gültekin Abicim..

Bolu> Seben> Nallıhan> Sarıcakaya> Eskişehir> Kütahya
Yol Güzergahı Göstermişsin Ama Nallıhan, Mudurnudan Daha yakın. Seben Üzerinden Yol Cok Uzuyor.. (Beypazarına Gitmiştik Ordan biliyorum.)
Mercedes Benz Rota Planlamadan Baktığımda
Bolu>Mudurnu>Göynük>Taraklı>Gölpazarı>Bilecik>Cihangazi>Seyitömer>Tavşanlı
Toplam Mesafe 307 Km..

Bolu Nallıhan 82
Nallıhan Eskişehir 109
Eskişehir Tavşanlı 126 Km.
Toplam 317 km

10 Kmlik Bi Fark Görünüyo. Ama Ben Mudurnudan Nallıhan Geçmeyi Tercih Ederim.. Göynükden de gidilebilir aslında ama Mudurnu-Göynük Yolu Cok Fazla Virajlı...
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
myheart , inşallah hakkında hayırlısı olur, adına sevindim; sağa salim bi şekilde motorunu alır ve dönersin inşallah; benim kafamdada nispeten düşük bi model enduro var ve Klr ler ile de ilgilenmiştim; motoru aldıktan sonra 1 ay ısınma zarfının akabinde tecrübelerini artı ve eksilerinide bizimle paylaşırsan seviniriz; Hayırlı olsun...:)
 
Katılım
14 Tem 2005
Mesajlar
69
@Gültekin Ve @savaskayan Hocalarım Tavsiyeleriniz İçin Binlerce Kez Teşekkürler...

Yanımda Ek Bi Masraf açacak herşeyi mutlaka düşünüürüm. Fazladan da Kredi Kartım Olur Yanımda.. Olurda Bi Aksilik Cıkarsa Artık Sansımıza. Duruma Göre Planlama Yaparız.. Bu Mevsimde Gerçekten Cok Zor 300 Km Yol Gidip Gelmek. Bir Günde Yapılabilecek Bir İş Değil. Orada Ruhsat işlemleri Falanda Olacak Haliyle. en az 1 En Çok 3 Gece Orda kalabilecek Şekilde Kendimi Ayarlayacağım... Su Anda 2000 Nakit Var.. 1250 Ytl Daha Kredi Falan Cekebilirsem Eger bu iş oldu diyecem ama kredi Geri Odeme Durumlarıda Cok fazla Masrafa neden olacak gibi.. Eğer Borç Bulup Halledebilirsme bu işi süper olacak.. En az Git Gel 500 Ytl Oralarda Harcarız gibime Geliyor.. Bakalım Artık Hayırlısı İse olur inş..
Motoru İlk Aldıgımda En az 1 Ay yada daha fazla O'nu Tanımaya Çalısırım. Etki Tepki Sürelerini Cok iyi olcer Benimserim.. O yuzden adrenaline mümkünatı yok girmem.. Buzlanma Tehlikesinden Cok korkuyorum Yollarda Dağları Tepeleri Aşıpda gidecez.. Bakalım İnş Güzel Bi Anı yakalar Sorunsuzca Gider Geliriz..

Gültekin Abicim..

Bolu> Seben> Nallıhan> Sarıcakaya> Eskişehir> Kütahya
Yol Güzergahı Göstermişsin Ama Nallıhan, Mudurnudan Daha yakın. Seben Üzerinden Yol Cok Uzuyor.. (Beypazarına Gitmiştik Ordan biliyorum.)
Mercedes Benz Rota Planlamadan Baktığımda
Bolu>Mudurnu>Göynük>Taraklı>Gölpazarı>Bilecik>Cihangazi>Seyitömer>Tavşanlı
Toplam Mesafe 307 Km..

Bolu Nallıhan 82
Nallıhan Eskişehir 109
Eskişehir Tavşanlı 126 Km.
Toplam 317 km

10 Kmlik Bi Fark Görünüyo. Ama Ben Mudurnudan Nallıhan Geçmeyi Tercih Ederim.. Göynükden de gidilebilir aslında ama Mudurnu-Göynük Yolu Cok Fazla Virajlı...

Selam harun otobandan Sakarya-Bilecik-Bozüyük-Kütahyada 330 km.Bence mudurnu taraklı falan dolaşmaya hiç gerek yok bas git düz yoldan.
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@szr Teşekkürler. Bi Alabilirsek Eğer Aktarırım Bıkıp Usanmadan =>

@kenan0014 Kenancığım Valla En Mantıklısı Oymus He =>
Belki Bizim Fort Otosan P100 Pikapla Giderim. Arkasına atar gider Gelirim.. =>

@Gültekin Abi Valla Ya. Daha Mantıklı Biz Neden düşünemedik ki daha önce => :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst