[Adana - MT]

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemde bayağı bir geç kalmışsın,birazdaha bekleseydin iyi akşamlar derdin.Neyse bidaha olmasın boracım yunan meteorolojisi derki pazar günü hava açık ve az bulutlu balık yemeye müsait fakat yollar bozuk ve çamurlu leydilerin tekerlekleri batmasın diye galoş giydirmen lazım
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Sevgili bora kardeşim, işine geldiği zaman bazı yazılara çok güzel cevap veriyorsun, bu senin edebiyatı iyi bildiğin anlamına geliyor ama bazen işine gelmeyen yazılara tenezül edip herhangi bir cevap yazmıyorsun :pr: ayıp oluyor kardeş ::23343:: sen birde karasoku mahallesinin suyunu içmiş adamsın ::zencii:: lütfen sana hitab edilen yazılara lütfen cevap yazınız ::pizza::
muzo adaşım bu işe çok bozuluyor lami cimi yok bu hafta sendeniz ::sefereee::cheeeeer
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.

Sevgili bora kardeşim, işine geldiği zaman bazı yazılara çok güzel cevap veriyorsun, bu senin edebiyatı iyi bildiğin anlamına geliyor ama bazen işine gelmeyen yazılara tenezül edip herhangi bir cevap yazmıyorsun :pr: ayıp oluyor kardeş ::23343:: sen birde karasoku mahallesinin suyunu içmiş adamsın ::zencii:: lütfen sana hitab edilen yazılara lütfen cevap yazınız ::pizza::
muzo adaşım bu işe çok bozuluyor lami cimi yok bu hafta sendeniz ::sefereee::cheeeeer

bu yazıda da MUZAFFER YILDIRIM kokusu alıyorum.::evil::::dalga::niye bendensiniz ? bir sebep mi var ?eğer yeri ayarlayandan oluyorsa rengin'de de,senden olmamız lazımdı,öyle değil mi kardeş ? ::saad:: o senin benden duymak istediğin iki kelimeyi söylemeyeceğim işte.:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
evi tuttum kapkacak ,halı ,duvar saati (quartz)marka ,vs vermek isteyenler çarşamba pikapla geleceğim ona göre selamlar
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.



bu yazıda da MUZAFFER YILDIRIM kokusu alıyorum.::evil::::dalga::niye bendensiniz ? bir sebep mi var ?eğer yeri ayarlayandan oluyorsa rengin'de de,senden olmamız lazımdı,öyle değil mi kardeş ? ::saad:: o senin benden duymak istediğin iki kelimeyi söylemeyeceğim işte.:queen:

Burnuna hayranım iyi koku alıyor ::koop::
gokhand arkadşımız bildiğim kadarıyla ceyhan Botaş da çalışan ve kawazaki ER6F olan bir arkadaş, geçenlerde menderesde görüşmüştük ve bizi MT den takip et demiştim ama niye yazı yazmıyor onu anlamış değilim, galiba biraz çekingen :queen:

evi tuttum kapkacak ,halı ,duvar saati (quartz)marka ,vs vermek isteyenler çarşamba pikapla geleceğim ona göre selamlar

o kadar eşyayı pikaba nasıl sığdıracaksın :cyclopsan bence kamyonla veya TIR la gel :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
birde bonjovi diye bir arkadaş izliyor.

arkadaşlar sohbete/yazışmaya siz de katılın.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Belki adamların okur yazarlığı değil sadece okurluğu var,okumayı öğrenmişler okulu bırakmışlardır,bırakın adamları....:cherry:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
:queen:



o kadar eşyayı pikaba nasıl sığdıracaksın :cyclopsan bence kamyonla veya TIR la gel :mrgreen:



sorun olmaz abi iki seferde yaparım yalnız eşyaların başında biri beklemesi lazım ayrıca binada otoparkta mevcut aracı dışarda kalan varsa yardımcı olabilirim insanlık namına hani
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.

Merhaba Bora abi; ve diğer Adana MT deki arkadaşlarım ve abilerim;

Bu siteye kayıt yaptıralı çok olmadı ama sıkısık takip ediyorum; özelliklede Adana MT'yi ama senin benim takip ettiğimi nasıl anladın onuda anlamadım :)

Neyse Muzaffer Abininde dediği gibi ben Adana'ya 2.5 sene önce gelen ve hali hazırda Botaş içindeki BTC boru hattında çalışan 28 yaşında bi kardeşinizim. Daha önce aranızadan bitek Gürsel abiyle yazıştım görüştüm mailleştim ve ensonda gectiğimiz hafta o meshur Ademin yerinde Gürsel abi ve Muzaffer abiyle tanıştım, oturduk sohbet ettik. Daha Önce Gürsel abim gezilere ve Carsamba sohbetlerine çok davet etti (sağolsun) ama o sıra aldıgım motorum acemisi oldugum için pek cesasret edemedim gelmeye sonradan da kış kıyamet girince zaman bu zaman oldu. Bi fırsat bulup tanıstıramadım kendimi :)

Ama en kısa zamanda sizlerle tanışıp görüşmek isterim, grubun müsait oldugu bi hafta sonuda gezinize eşlik etmek isterim. Grubun müsait olduğu bi zaman dememdeki sebep takip ettiğim; gezilerinize cogunlukla eşli dostlu, nişanlılı :) gittiğiniz için ortamınızda rahatsızlık vermek istemeyişimdendir, keza ben ne evliyim ne de nişanlı bi kız arakadaşım vardı, -dı diyorum çünki artık yok; o bana motor mu ben mi? diye sordu bende MOTOR dedim, çekti gitti anladım ki kızların Suratına karşı MOTOR denmezmiş yanlış anlıyorlar :) Neyse uzun hikaye İnsallah Enkısa zamanda görüşmek dileğiyle Kalın sağlıcakla :cat:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Durdun durdun bi yazdın tam yazdın,yazarlığı yok dediğim için kendimden utanıyorumm...:queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.

Merhaba Bora abi; ve diğer Adana MT deki arkadaşlarım ve abilerim;

Bu siteye kayıt yaptıralı çok olmadı ama sıkısık takip ediyorum; özelliklede Adana MT'yi ama senin benim takip ettiğimi nasıl anladın onuda anlamadım :)

Neyse Muzaffer Abininde dediği gibi ben Adana'ya 2.5 sene önce gelen ve hali hazırda Botaş içindeki BTC boru hattında çalışan 28 yaşında bi kardeşinizim. Daha önce aranızadan bitek Gürsel abiyle yazıştım görüştüm mailleştim ve ensonda gectiğimiz hafta o meshur Ademin yerinde Gürsel abi ve Muzaffer abiyle tanıştım, oturduk sohbet ettik. Daha Önce Gürsel abim gezilere ve Carsamba sohbetlerine çok davet etti (sağolsun) ama o sıra aldıgım motorum acemisi oldugum için pek cesasret edemedim gelmeye sonradan da kış kıyamet girince zaman bu zaman oldu. Bi fırsat bulup tanıstıramadım kendimi :)

Ama en kısa zamanda sizlerle tanışıp görüşmek isterim, grubun müsait oldugu bi hafta sonuda gezinize eşlik etmek isterim. Grubun müsait olduğu bi zaman dememdeki sebep takip ettiğim; gezilerinize cogunlukla eşli dostlu, nişanlılı :) gittiğiniz için ortamınızda rahatsızlık vermek istemeyişimdendir, keza ben ne evliyim ne de nişanlı bi kız arakadaşım vardı, -dı diyorum çünki artık yok; o bana motor mu ben mi? diye sordu bende MOTOR dedim, çekti gitti anladım ki kızların Suratına karşı MOTOR denmezmiş yanlış anlıyorlar :) Neyse uzun hikaye İnsallah Enkısa zamanda görüşmek dileğiyle Kalın sağlıcakla :cat:

Daha katılımcı olursan seviniriz :cat: illaki gelmen gerekmiyor sitemizde aktif olman bile renk katacaktır :cherry:

Durdun durdun bi yazdın tam yazdın,yazarlığı yok dediğim için kendimden utanıyorumm...:queen:

sende ne zaman yazacağını bir türlü öğrenemedin :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
o bana motor mu ben mi? diye sordu bende MOTOR dedim, çekti gitti anladım ki kızların Suratına karşı MOTOR denmezmiş yanlış anlıyorlar :) Neyse uzun hikaye İnsallah Enkısa zamanda görüşmek dileğiyle Kalın sağlıcakla :cat:

insanın suratına suratına motor denirmi ne ayıp.:queen::queen::queen:

hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
insanın suratına suratına motor denirmi ne ayıp.:queen::queen::queen:

hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.

bayılıyorum senin edebiyatına :thumleft: ::stretche
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hah şöyle gökhan kardeş.inşallah müsait olduğun bir gün tanışırız.gezilere illa da bir bayanla katılmak zorunluluğu yok.aramızda senin gibi bekar olan arkadaşlarımız da var.bu konuda rahat olabilirsin.bizler de de öyle ayırım olmaz.bekleriz.benim senin ve diğer arkadaşımızın nasıl online olduğunuzu görmem konusuna gelince,şu an okuduğun sayfanın altına doğru bakarsan,bu sayfayı kimlerin okuduğunu sende görebilirsin.ben zaten sabahtan akşama kadar hatta akşam bile online'ım.o yüzden gün içinde kimler giriyor,kimler yok görebiliyorum.sevgilerimle.
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
hah şöyle gökhan kardeş.inşallah müsait olduğun bir gün tanışırız.gezilere illa da bir bayanla katılmak zorunluluğu yok.aramızda senin gibi bekar olan arkadaşlarımız da var.bu konuda rahat olabilirsin.bizler de de öyle ayırım olmaz.bekleriz.benim senin ve diğer arkadaşımızın nasıl online olduğunuzu görmem konusuna gelince,şu an okuduğun sayfanın altına doğru bakarsan,bu sayfayı kimlerin okuduğunu sende görebilirsin.ben zaten sabahtan akşama kadar hatta akşam bile online'ım.o yüzden gün içinde kimler giriyor,kimler yok görebiliyorum.sevgilerimle.

Sen ajanmısın :silent:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.

bende muzafferciğim bende.:cat:

bayılıyorum senin edebiyatına :thumleft: ::stretche

eveeeeeeet.

Sen ajanmısın :silent:


ona da eveeet.

Sen ajanmısın :silent:


ona da eveeet.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Durdun durdun bi yazdın tam yazdın,yazarlığı yok dediğim için kendimden utanıyorumm...:queen:

:) en çokta renkli karakteri ve espirileriyle meşhur İso arkadaşımı merak ediyorum :)

Daha katılımcı olursan seviniriz :cat: illaki gelmen gerekmiyor sitemizde aktif olman bile renk katacaktır :cherry:

Bundan sonra susmam muzaffer abi :)
:mrgreen:

insanın suratına suratına motor denirmi ne ayıp.:queen::queen::queen:

hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.

denmez miş abi sonradan anladım :)

hah şöyle gökhan kardeş.inşallah müsait olduğun bir gün tanışırız.gezilere illa da bir bayanla katılmak zorunluluğu yok.aramızda senin gibi bekar olan arkadaşlarımız da var.bu konuda rahat olabilirsin.bizler de de öyle ayırım olmaz.bekleriz.benim senin ve diğer arkadaşımızın nasıl online olduğunuzu görmem konusuna gelince,şu an okuduğun sayfanın altına doğru bakarsan,bu sayfayı kimlerin okuduğunu sende görebilirsin.ben zaten sabahtan akşama kadar hatta akşam bile online'ım.o yüzden gün içinde kimler giriyor,kimler yok görebiliyorum.sevgilerimle.

İnsallah Bora abi bundan sonra daha katılımcı olurum, hem burda hgem gezilerde, bu Aksam Rooms'a gidiyodunuz ne oldu ? Bende cok severim orayı ugrak yerimdir, Piliç Gordon Blö'de favori yemeğim, Mehmet Bey'e Selamlar eger giderseniz.

Ahada makarnanın suyunu taşırdım, bişiler yazıcam diee :queen: kalın sağlıcakla
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
gökhancım mt ye hoşgeldin:rendeer: bunca zaman izleyip yazmazsan, sanki yeniymişsin gibi sana ancak hoşgeldin demek uygun olur:mrgreen:
bizim mt ye takıl hafta sonları gezilerimizi buradan yazıyoruz sende uygun olduğunda gelirsen seviniriz.yalnız bizim gezilerimiz tarih, kültür içerikli deyildir yeme içme olayına kaptırırız:mrgreen:
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
sevgili boracm başına taş düşse benden bilecen ayıptır ya...gencecik delikanlınln gururuyla oynama lütfen üzülüyorum bak:queen::queen:birde arkadaşlar yeni katılımlar güzel herzaman faydaları olur kanatindeyim ..YANLIZ bora,muzo nekonuştuk yeni katılımcılar girdiği zaman..kuyruk doğrultma caiz oldugunu hatırlatmakta fayda vardır..öyledeğilmidir arkadaşlar..PAPAGAYENİGİDE buna TANIŞMA PARTİSİ DERLER
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst