Sevgili bora kardeşim, işine geldiği zaman bazı yazılara çok güzel cevap veriyorsun, bu senin edebiyatı iyi bildiğin anlamına geliyor ama bazen işine gelmeyen yazılara tenezül edip herhangi bir cevap yazmıyorsunr: ayıp oluyor kardeş ::23343:: sen birde karasoku mahallesinin suyunu içmiş adamsın ::zencii:: lütfen sana hitab edilen yazılara lütfen cevap yazınız :
izza::
muzo adaşım bu işe çok bozuluyor lami cimi yok bu hafta sendeniz ::sefereee::cheeeeer
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.
bu yazıda da MUZAFFER YILDIRIM kokusu alıyorum.::evil::::dalga::niye bendensiniz ? bir sebep mi var ?eğer yeri ayarlayandan oluyorsa rengin'de de,senden olmamız lazımdı,öyle değil mi kardeş ? ::saad:: o senin benden duymak istediğin iki kelimeyi söylemeyeceğim işte.:queen:
evi tuttum kapkacak ,halı ,duvar saati (quartz)marka ,vs vermek isteyenler çarşamba pikapla geleceğim ona göre selamlar
:queen:
o kadar eşyayı pikaba nasıl sığdıracaksın :cyclopsan bence kamyonla veya TIR la gel :mrgreen:
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.
Merhaba Bora abi; ve diğer Adana MT deki arkadaşlarım ve abilerim;
Bu siteye kayıt yaptıralı çok olmadı ama sıkısık takip ediyorum; özelliklede Adana MT'yi ama senin benim takip ettiğimi nasıl anladın onuda anlamadım![]()
Neyse Muzaffer Abininde dediği gibi ben Adana'ya 2.5 sene önce gelen ve hali hazırda Botaş içindeki BTC boru hattında çalışan 28 yaşında bi kardeşinizim. Daha önce aranızadan bitek Gürsel abiyle yazıştım görüştüm mailleştim ve ensonda gectiğimiz hafta o meshur Ademin yerinde Gürsel abi ve Muzaffer abiyle tanıştım, oturduk sohbet ettik. Daha Önce Gürsel abim gezilere ve Carsamba sohbetlerine çok davet etti (sağolsun) ama o sıra aldıgım motorum acemisi oldugum için pek cesasret edemedim gelmeye sonradan da kış kıyamet girince zaman bu zaman oldu. Bi fırsat bulup tanıstıramadım kendimi
Ama en kısa zamanda sizlerle tanışıp görüşmek isterim, grubun müsait oldugu bi hafta sonuda gezinize eşlik etmek isterim. Grubun müsait olduğu bi zaman dememdeki sebep takip ettiğim; gezilerinize cogunlukla eşli dostlu, nişanlılıgittiğiniz için ortamınızda rahatsızlık vermek istemeyişimdendir, keza ben ne evliyim ne de nişanlı bi kız arakadaşım vardı, -dı diyorum çünki artık yok; o bana motor mu ben mi? diye sordu bende MOTOR dedim, çekti gitti anladım ki kızların Suratına karşı MOTOR denmezmiş yanlış anlıyorlar
Neyse uzun hikaye İnsallah Enkısa zamanda görüşmek dileğiyle Kalın sağlıcakla :cat:
abi bu gokhand arkadaşımız sürekli bizi izliyor.acaba kimdir bu arkadaşımız.
Merhaba Bora abi; ve diğer Adana MT deki arkadaşlarım ve abilerim;
Bu siteye kayıt yaptıralı çok olmadı ama sıkısık takip ediyorum; özelliklede Adana MT'yi ama senin benim takip ettiğimi nasıl anladın onuda anlamadım![]()
Neyse Muzaffer Abininde dediği gibi ben Adana'ya 2.5 sene önce gelen ve hali hazırda Botaş içindeki BTC boru hattında çalışan 28 yaşında bi kardeşinizim. Daha önce aranızadan bitek Gürsel abiyle yazıştım görüştüm mailleştim ve ensonda gectiğimiz hafta o meshur Ademin yerinde Gürsel abi ve Muzaffer abiyle tanıştım, oturduk sohbet ettik. Daha Önce Gürsel abim gezilere ve Carsamba sohbetlerine çok davet etti (sağolsun) ama o sıra aldıgım motorum acemisi oldugum için pek cesasret edemedim gelmeye sonradan da kış kıyamet girince zaman bu zaman oldu. Bi fırsat bulup tanıstıramadım kendimi
Ama en kısa zamanda sizlerle tanışıp görüşmek isterim, grubun müsait oldugu bi hafta sonuda gezinize eşlik etmek isterim. Grubun müsait olduğu bi zaman dememdeki sebep takip ettiğim; gezilerinize cogunlukla eşli dostlu, nişanlılıgittiğiniz için ortamınızda rahatsızlık vermek istemeyişimdendir, keza ben ne evliyim ne de nişanlı bi kız arakadaşım vardı, -dı diyorum çünki artık yok; o bana motor mu ben mi? diye sordu bende MOTOR dedim, çekti gitti anladım ki kızların Suratına karşı MOTOR denmezmiş yanlış anlıyorlar
Neyse uzun hikaye İnsallah Enkısa zamanda görüşmek dileğiyle Kalın sağlıcakla :cat:
Daha katılımcı olursan seviniriz :cat: illaki gelmen gerekmiyor sitemizde aktif olman bile renk katacaktır :cherry:
Durdun durdun bi yazdın tam yazdın,yazarlığı yok dediğim için kendimden utanıyorumm...:queen:
sende ne zaman yazacağını bir türlü öğrenemedin :mrgreen:
o bana motor mu ben mi? diye sordu bende MOTOR dedim, çekti gitti anladım ki kızların Suratına karşı MOTOR denmezmiş yanlış anlıyorlarNeyse uzun hikaye İnsallah Enkısa zamanda görüşmek dileğiyle Kalın sağlıcakla :cat:
insanın suratına suratına motor denirmi ne ayıp.:queen::queen::queen:
hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.
insanın suratına suratına motor denirmi ne ayıp.:queen::queen::queen:
hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.
bayılıyorum senin edebiyatına :thumleft: ::stretche
hah şöyle gökhan kardeş.inşallah müsait olduğun bir gün tanışırız.gezilere illa da bir bayanla katılmak zorunluluğu yok.aramızda senin gibi bekar olan arkadaşlarımız da var.bu konuda rahat olabilirsin.bizler de de öyle ayırım olmaz.bekleriz.benim senin ve diğer arkadaşımızın nasıl online olduğunuzu görmem konusuna gelince,şu an okuduğun sayfanın altına doğru bakarsan,bu sayfayı kimlerin okuduğunu sende görebilirsin.ben zaten sabahtan akşama kadar hatta akşam bile online'ım.o yüzden gün içinde kimler giriyor,kimler yok görebiliyorum.sevgilerimle.
hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.
bayılıyorum senin edebiyatına :thumleft: ::stretche
eveeeeeeet.
Sen ajanmısın :silent:
ona da eveeet.
Sen ajanmısın :silent:
ona da eveeet.
Durdun durdun bi yazdın tam yazdın,yazarlığı yok dediğim için kendimden utanıyorumm...:queen:
Daha katılımcı olursan seviniriz :cat: illaki gelmen gerekmiyor sitemizde aktif olman bile renk katacaktır :cherry:
Bundan sonra susmam muzaffer abi
:mrgreen:
insanın suratına suratına motor denirmi ne ayıp.:queen::queen::queen:
hoşgeldin gökan gezilerimize katılabilirsin bizde öyle bir ayrım yok, damsız girilmez diye bir kuralda yok. zaten hali hazırda grupta damsız (aslında ne kadar şanslı olduklarının farkında değiller) , damlanacak (halakurtulma şanşları var) ve damlanmış ( ki bunlar ayvayı yemiş gruptur) bir sürü adam var.
denmez miş abi sonradan anladım
hah şöyle gökhan kardeş.inşallah müsait olduğun bir gün tanışırız.gezilere illa da bir bayanla katılmak zorunluluğu yok.aramızda senin gibi bekar olan arkadaşlarımız da var.bu konuda rahat olabilirsin.bizler de de öyle ayırım olmaz.bekleriz.benim senin ve diğer arkadaşımızın nasıl online olduğunuzu görmem konusuna gelince,şu an okuduğun sayfanın altına doğru bakarsan,bu sayfayı kimlerin okuduğunu sende görebilirsin.ben zaten sabahtan akşama kadar hatta akşam bile online'ım.o yüzden gün içinde kimler giriyor,kimler yok görebiliyorum.sevgilerimle.
İnsallah Bora abi bundan sonra daha katılımcı olurum, hem burda hgem gezilerde, bu Aksam Rooms'a gidiyodunuz ne oldu ? Bende cok severim orayı ugrak yerimdir, Piliç Gordon Blö'de favori yemeğim, Mehmet Bey'e Selamlar eger giderseniz.
Ahada makarnanın suyunu taşırdım, bişiler yazıcam diee :queen: kalın sağlıcakla