- Katılım
- 19 Ocak 2008
- Mesajlar
- 125
ARBETUS, tufanbaydemir bilgi için teşekkürler bi tamirciye gideyim ozaman.
Yağmur çamur devam. Asıl motorun keyfi yağmurda ve soğukda çıkıyor bence.
Valla Benim Keyifle Bir Alakam Yok İstanbul Trafiğinden Kaçmak Maksadıyla Bu Soğu ve Yağmura Katlanıyorum 21 km Yolu Sabah Motorla 20-25 dk Akşam İse 45-50 Dakikada eve ulaşa biliyorum Allah Bizlere İstanbul Trafiğinde Sabır Versin
Kuşun Asker Bu sene Yaz tatilinde Senin Memleketin deydim Erdek Ocaklarda Aman Yarabbim Ne Rüzgar On gün Kaldım Birgün Rüzgarsız gecdi Yanlız Küçük Ovaya Bayıldım Billür gibi denizi vardı
Benim motor haala polislerin elinde. fırsat bulup çözdüremedimale:
Açıkcası bu soğukta ve yağmurda kulanmayıda düşünmüyorum. MCT nin orjinal lastikleri ÇOK kayıyorale: ona bi çare bulursam belki kışında kullanırım.
Süper abicim işte. Tam fırsat sana. Al kıyafetlerini bas git güzel keyifli bi gezi olur inş.
Barış özelden mesaj gönderemedim sana, mesaj kutusunu boşaltmanı tavsiye ederim
İkincisi Ehliyet işi tamamdır. Hafta sonu direksiyon imtihanım vardı 100 almışım. Yalnız yazılı 95 geldi nerede hata yaptım anlayamadım.Yılbaşından önce yeni ehliyeti çıkartmam lazım artık...
Görüşmek üzere..