hiç vitesli motor olarak arka tekeri sökmedim ama bu akşam deneyecgim tekeri sökecegim çünki patlak var söküp patlagı yapıp hemde jantı ufak tefek boyası atan yerleri boyarım
arka tekeri takarken milimetrik olarak orantılı takman gerekir,eğer yapamazsan motor yalpa yapacaktır.
civataların olduğu yerde şasede milimetrik bir cetvel vardır,gergi demirinin üzerinde çentik her iki taraftada aynı çizgide olması lazım buna çok dikkat et.
ben ilk kez söküp taktığımda bunu bilmiyordum ve motor yalpalamaya başlayınca soluğu serviste almıştım:cat:
Kumpasla takın isterseniz :queen:
tm dikkat ederim eger yapamazsam yazın motorsikletciye yaptırırım kışın kulanmıyorum kışın motora bakım yapıyorum garajımda :d
tanımsız . arkadaşım senin dedigin de süper fikir bence nette gördüm nası yapıyolar diye merak ediyordum çok iyi fikir ama ben fazla modifiyeye girmemek istiyorum simdilik böyle ama ilerde uygalabilirim
boyaya bilirsiniz fakat benim tavsiyem lastikleri sökün,mat siyah sprey boya ile daha hoş durur kanaatindeyim.
lastikleri kendiniz söküp takmaya çalışmayın boyayı zedelersiniz
hİc boyamana gerek yok bence, aksine eline bi kutu boya sökücü al jantın icini güzelce bantla ve sökülen kenarların üstüne boyasökücüyü dök 15 dk sonra boyayı kazı alttaki aliminyum çıksın daha güzel görünüyor
garacava. jantlar güzel motorun rengine yakışmamış fazla birde digi_boy26 nickli arkadaşımız paslanıyor yazmış doğrudur dikkat et bence