ybrmin jantların kenarları siyah renkleri silindi

Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
jantlaarın kenarları siyah renk beyazkaştı parça parça yerleri fak fazla belli olmuyor ama siyah yağlı boya ile ufak üstünü boyasam kenarları nasıl olur sizce
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
boyaya bilirsiniz fakat benim tavsiyem lastikleri sökün,mat siyah sprey boya ile daha hoş durur kanaatindeyim.

lastikleri kendiniz söküp takmaya çalışmayın boyayı zedelersiniz
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
hiç vitesli motor olarak arka tekeri sökmedim ama bu akşam deneyecgim tekeri sökecegim çünki patlak var söküp patlagı yapıp hemde jantı ufak tefek boyası atan yerleri boyarım
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
hiç vitesli motor olarak arka tekeri sökmedim ama bu akşam deneyecgim tekeri sökecegim çünki patlak var söküp patlagı yapıp hemde jantı ufak tefek boyası atan yerleri boyarım

arka tekeri takarken milimetrik olarak orantılı takman gerekir,eğer yapamazsan motor yalpa yapacaktır.

civataların olduğu yerde şasede milimetrik bir cetvel vardır,gergi demirinin üzerinde çentik her iki taraftada aynı çizgide olması lazım buna çok dikkat et.

ben ilk kez söküp taktığımda bunu bilmiyordum ve motor yalpalamaya başlayınca soluğu serviste almıştım:cat:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
arka tekeri takarken milimetrik olarak orantılı takman gerekir,eğer yapamazsan motor yalpa yapacaktır.

civataların olduğu yerde şasede milimetrik bir cetvel vardır,gergi demirinin üzerinde çentik her iki taraftada aynı çizgide olması lazım buna çok dikkat et.

ben ilk kez söküp taktığımda bunu bilmiyordum ve motor yalpalamaya başlayınca soluğu serviste almıştım:cat:

Kumpasla takın isterseniz :queen:
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
:D:D tm dikkat ederim eger yapamazsam yazın motorsikletciye yaptırırım kışın kulanmıyorum kışın motora bakım yapıyorum garajımda :d
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
hİc boyamana gerek yok bence, aksine eline bi kutu boya sökücü al jantın icini güzelce bantla ve sökülen kenarların üstüne boyasökücüyü dök 15 dk sonra boyayı kazı alttaki aliminyum çıksın daha güzel görünüyor
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
babaçi'nin dediği gibi sprey boya daha iyi olur, ancak
dökülen yerler boyandıktan sonra belli olacaktır, zımpara
ile geri kalan kısmı da temizle öyle boya, zaten bir süre
sonra diğer taraflar da dökülecektir bir kerede hepsini hallet.
Zincir gerginliğine de dikkat et çok bol ve çok gergin olursa
zarar verir, zincir sesinden de anlarsın zaten.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
:D:D tm dikkat ederim eger yapamazsam yazın motorsikletciye yaptırırım kışın kulanmıyorum kışın motora bakım yapıyorum garajımda :d


arkadaşım ben geçen gün bi tane kanuni windy s de gördüm adam kırmızı yapmış o da ybr gibi 3 bacaklı jant olduğundan örnek veriyorum ve ben o görüntüye bittim motor gözüme öyle güzel gözüktü ki hedefim olacaktı az daha
demek istediğim tek bir şeye bağlı kalma uğraşı basit şeyler bunlar bi karar ver hangi renk burda güzel durur diye motor senin kafana göre güzelleştir derim kolay gelsin
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Jant Stickeri yapıstır bence ; sıkıntıya girme hem de güzel gözükür !
 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
arkadaşlar akşam tekeri söktüm zorla 1 saatimi aldı nerdeyse hele jantan lastigi çıkarmak bi eziyet zorla çıkardım kenarları boyadım bi iyicene şamyelde patlak vardı onu yaptım kurudu öylece duruyor akşam nasıl takacam bilmiyorm ama jant süper oldu orjinal gibi cakalaz arkadaşın dedigi gibi fosfor çekecegim ama ilk arka tekeri değiştirmem lazım yoksa her zaman patlar tak çıkar yine siyah yerler çıkar çirkin duru
tanımsız . arkadaşım senin dedigin de süper fikir bence nette gördüm nası yapıyolar diye merak ediyordum çok iyi fikir ama ben fazla modifiyeye girmemek istiyorum simdilik böyle ama ilerde uygalabilirim
 
Katılım
1 Tem 2008
Mesajlar
637
pratik ama nispeten kısa ömürlü (yine de 3-4 ay dökülmez) bir çözüm:

kozmetikçilerde 1 ytl ye siyah ojeler satılıyor. ufak tefek (mesela levye izleri) cizikleri bununla kapatabilirsiniz.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
boyaya bilirsiniz fakat benim tavsiyem lastikleri sökün,mat siyah sprey boya ile daha hoş durur kanaatindeyim.

lastikleri kendiniz söküp takmaya çalışmayın boyayı zedelersiniz

abi, parlak boyayla boyasak, bir de YAMAHA beyaz sticker yapıltırsak nasıl olur ? :)

hİc boyamana gerek yok bence, aksine eline bi kutu boya sökücü al jantın icini güzelce bantla ve sökülen kenarların üstüne boyasökücüyü dök 15 dk sonra boyayı kazı alttaki aliminyum çıksın daha güzel görünüyor

gri güzel olmuyor :) hem aluminyum paslanabiliyor :)
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
401
arkadaşım ben geçen gün bi tane kanuni windy s de gördüm adam kırmızı yapmış o da ybr gibi 3 bacaklı jant olduğundan örnek veriyorum ve ben o görüntüye bittim motor gözüme öyle güzel gözüktü ki hedefim olacaktı az daha

Aklıma benim rahmetli YBR geldi kulakları çınlasın...:salut:








 
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
344
garacava. jantlar güzel motorun rengine yakışmamış fazla birde digi_boy26 nickli arkadaşımız paslanıyor yazmış doğrudur dikkat et bence


kendi fikrim ise benimde kırmızı ybrem var kırmızı motora siyah jant yakışıyor bence birde fosfor çek süper oluyor bence o jantları boya ama metalik giri de süper duruyor ona laf yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst