- Katılım
- 16 Mar 2008
- Mesajlar
- 1,401
- Motosikleti
- Sym Sympony ST200i E5 ABS
sık kullanılanılara ekledim:cat:aynı zamnda çalışma saatlerini lümenlerini de yazmışlar güzel bi döküman.teşekkürler.
bu arada kdzli(karadenizli)zor geliyorsa ArdA yazabilirsiniz.forumun bu kısmında isimleri kullansak daha bi samimi ortam mı olacak?
daha güzel olur dedigin gibi benim ismimde tolga,bu arada xmax in parça kataloğunu buldum pdf formatında isteyen olursa gönderebilirim
Son düzenleme:





























