[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
halukcuğum,gerçekten erhanın koyduğu resimlerdeki çantalar çok hoş durmuş.bence bu çantalardan bulmalısın.sanıyorum jinlunun ve çelik motorun ürün kataloglarında bu çantalardan vardı.hatta b.cengizin jinlununda da varmış ama o çıkarttırmıştı diye hatırlıyorum.

günaydın zaferciğim.
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
@halukcum öncelikle #6092.nci mesajdaki yazın çok güzel iyiki yazdın, daha önce görmüş ama uzun geldiğinden okumaya üşenmiştim açıkçası.sen yazınca vardır bunda bir güzellik deyip okudum.gerçekten çok güzel ve bizleri bayağı anlatan bir yazı.fakat içinde çapkınlıklarıda teşvik ediyor aman kimseler görmesin:mrgreen:
çanta olayına gelince: bence acele etme kafanda tam otursun olay daha sonra dediğim yerde beraber uğraşırız
@cengizim abim sen nerde oturalım dersen orada yanındayım:)
@zafer, bora abi GÜNAYDINLAR OLSUN, HAYIRLI İŞLER:rendeer:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
halukcuğum,senin için sabah sabah küçük bir araştırma yaptım.ilk 4 resim çelik motor,diğerleri jinlun.yurtdışı fiyatları 40 euro.
77170791zg4.jpg

35104800dt1.jpg

15954122hh0.jpg

34ad3.jpg

dsc00072wd0.jpg

jl2502tz4.jpg

panniermy9.jpg


gökhancığım günaydın
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Günaydın Adana MT :rendeer: Sabah sabah bu ne hareketlilik :mrgreen:
Bende çanta isterim, benim motora uygun çanta varmı :p

Haluk hocam, erhan hocamın bulduğu resimlerdeki çantalar çok uygun ve güzel duruyor :cat:
 
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
231
hamacılar bugun 7 30 kazım bufe bulusma noktası ok?

hamamcılar demek ıstedım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Haz 2008
Mesajlar
2
sevgili motorsiklet ailesi ben marmaristen emrah turk chopper pilotuyum ancak gelirken ön cam patladı mersinde ön cam cok kısıtlı hatta yok bana yardımcı olursanız sevinirim ayrıca kabul ederseniz sizinle geziye gelebilirim tel 0 532 48 49 243 şimdiden teşekkür ederim su an yıllık izindeyim.:mrgreen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
sevgili motorsiklet ailesi ben marmaristen emrah turk chopper pilotuyum ancak gelirken ön cam patladı mersinde ön cam cok kısıtlı hatta yok bana yardımcı olursanız sevinirim ayrıca kabul ederseniz sizinle geziye gelebilirim tel 0 532 48 49 243 şimdiden teşekkür ederim su an yıllık izindeyim.:mrgreen:

adana'da süleyman demirel blv. ismail usta var istersen ona bir sor yardımcı olur sana :cat:
sana özelden cebini verim :bounce:

hamacılar bugun 7 30 kazım bufe bulusma noktası ok?

hamamcılar demek ıstedım :)

Saat 20:00 hareket değilmi :silent: yoksa yetişemem.
Ben Çelik Gürsel ve kardeşi Mehmetide alacam haberiniz ola :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Boranın resimlerindeki çantalar küçük. Regal raptor'un çantaları bile daha büyük. Bir de o çantalar biraz cızırtı yapıyor. Bence az daha büyük çanta olmalı. Erhanın resimlerindeki çantalar güzel. Senin çizimindekiler ise bana sanki biraz küçük gibi geldi Haluk. Eğere sen tasarlayacaksan, motoruna uygun büyüklüğü bulmalısın. Selamlar. (kimbilir belki her şeyden çift yaptırırız).

Akşama ben de inşallah Ademin oradayım.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
veyis hocam,muratın (fevri) motorundaki çantalarda boyut olarak fena değildi.
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
arkadaşlar akşam hamam sefamız için lütfen kese yaptıracaklar sıra alsın karışıklık olmasın sonuçta müşteri memnuniyeti. sıralama şöyle 1..mustafa abim2..muzo 3..ümit 4..çelik gürsel..devamını lütfen ilave ediniz::deliir::::deliir::
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
arkadaşlar akşam hamam sefamız için lütfen kese yaptıracaklar sıra alsın karışıklık olmasın sonuçta müşteri memnuniyeti. sıralama şöyle 1..mustafa abim2..muzo 3..ümit 4..çelik gürsel..devamını lütfen ilave ediniz::deliir::::deliir::

devamı herhalde şöyledir
5- zafer
6- bora
7- Gürsel demir
8- cengiz
..............:p:p:p
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
veyis hocam,muratın (fevri) motorundaki çantalarda boyut olarak fena değildi.

Boracığım, bence onlar da bu motorun cüssesine küçük gelir. Benim hoşuma giden model Kappa'nın 33 litrelik şu modeli ama bilmem Aquila üzerinde nasıl durur? (fiyatı 300 euro).



Akşama Ademin oraya geliyormusun?
 
Katılım
9 Ağu 2008
Mesajlar
361
Akşam Mersin'den misafirim gelecek. O nedenle ben de hamam olayında yokum. Adem'in yerinde buluşacak varsa yarımsaat-1 saat kadar gelip gidecem. Var mı Adem'de organizasyon?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst