ati kim usta ?doрum gunun kutlu olsun... atiye sцleyinde ilgilensin arkadaюla...
cok saol :wiinkk:Doрum gьnьn kutlu mutlu umutlu olsun istediрin herюeyi yeni yaюэnda gerзekleюtirmen dileрi ile
cok tesekkurlerGeliюim Sьrьcь Kursu;1317636' Alıntı:Nice saрlэklэ mutlu baюarэlэ yэllara Sinan....:rendeer:
:queen::queen:avatarэ yьzьnden alэюveriю merkezinde alkol reyonunda gezinirken юiюeleri teker yaparken canlandэrdэрэm mt dostu..
nice (u)mutlu yэllara![]()
cok saol usta :wiinkk:nice senelere kardeюim
doрum gьnьn kutlu olsun:rendeer:
eywallah kardesnice mutlu senelere...
cok saol erhanim ,hep birlikte daha cok dogumgunleri gorcez insallah :wiinkk:canэm kardeюim doрum gьnьn kutlu olsun, herzaman bizle ol :rendeer:
cok saol abimNice mutlu senelere Sinan Doрum Gьnьn Kutlu olsun.
çok şükür birini daha kurtardık :mrgreen:cok saol abi , birgun smirnoff'u beraber icmek nasip olur insallah deycem ama 2 senedir tovbeliyim bende yaninizda zemzem'le idare ederim
eywallah usta , cok saolPek doрumgьnь kutlamasэ yapmam fakat SmirnouF'un lakabэndanmэdэr nedir iзimden geldi valla:cherry:.Nice mutlu senelere kardeюim.::sorcerer::wish::
hepii bцrtdey tuu yuu![]()
зok юьkьr birini daha kurtardэk :mrgreen:
kiril alfabesiyle çok şükür böyle mi yazılıyoзok юьkьr
kiril alfabesiyle çok şükür böyle mi yazılıyo![]()