Super Moderator
- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,850
teşekkür ederim kardeşim saol:cat:Nice mutlu yıllara Alper, doğum günün kutlu olsun :rendeer:
teşekkür ederim cadıcım hep beraber inş. nice senelere:cat:dogum günün kutlu olsun alper yüreğindeki umut hiç solmasın inşallah...
teşekkür ederim abim saol:cat:Alpercim, nice sağlıklı ve mutlu yıllar dilerim :rendeer:
eliyle ayıp olur diye öyle yaptıAtilla abi çok komikti ya çay kaşığıyla yarım pastayı yiyodu![]()
teşekkür ederim kardeşim saol:cat:nice senelere alper doğum günün kutlu olsun
saol kardeşim teşekkür ederim yüreğine sağlık:cat:alper'cim nice nice senelere sağlıkla allah şanssızlık vermesin:rendeer::rendeer:
teşekkür ederim bıcırık :rendeer:iyiki doğdun alper abi nice nice senelere :rendeer::rendeer:
hep beraber inş.:rendeer:










































