Kaza yaptım...(durumum iyi gibi:))

Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeşim çok geçmiş olsun :rendeer:başından bir kaza geçmesine rağmen bunu bizlerle en güzel biçimde anlattığın için ayrıcada teşekkür ederim yaptığın doğru şeyleri ve yanlış şeyleri güzel bir dille anlatıp bizlere nelere dikkat etmemiz gerektiğininide anlatmaya çalışmışsın tekrar geçmiş olsun:rendeer:

tşk edrim abi.bundan bir çıkarım yapmamız gerçekten işimize yarar.saygılar

Geçmiş olsun hüseyin kardeşim... kot'un markası neydi bu arada Leke veya mavi hangisi:p:p

eyw kardeşim.kot maviydi.iyi tahmin:)

Geçmiş olsun hüseyin abi :)

tşk. ettim koçum:rendeer:

hüseyin geçmiş olsun.bence fazla sevinme, Allah beterinden saklasın

tşk. edrim abi. benim tek tesellim artçımın bileğindeki asfalt yanığı.çok şükür büyük bişry olmadı.trafik çok kalabalıktı üzerimizden geçebilirdi biriside.

geçmiş olsun hüseyin. ben de kaza yaptım, ayak tarak kemiğim kırık. sağ bacak alçıda. detaylar topiğimde

sencer abi asıl sana geçmiş olsun.biz sadece adrenalin yaşamışız.ve sen bi kurban kesmemekte direniyosun hala...

Geçmiş olsun. Ufak tefek kazalar bir bakıma iyidir, daha dikkatli olmanı sağlarlar.

eyw.hocam.dedğiniz gibi yoksa tecrübe denen şey nasıl kazanılırdı???

diğer arkadaşlarım sizlere de çok çok teşk. edrim.allah beterinden saklasın.kimseye yaşatmasın.çünkü ayağım ağrıo şuan çok kötü bi duygu:)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haber yok hala...
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah beterinden korusun geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tşk.arkadaşlar.allah göstermesin kimseye
 
Katılım
9 Eki 2008
Mesajlar
611
makara tukara iyi güzelde Allah korumuş kardeşim kazadan beladan uzak :rendeer:
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Geçmiş olsun kardeş Allah korumuş...

Valla saçma olcak anlattığın kadaryıla görmen zormuş baya ama plakayı falan gördün mü yada arabanın bulunmasını sağlıyacak belirli bi özelliğini?
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun kardeş Allah korumuş...

Valla saçma olcak anlattığın kadaryıla görmen zormuş baya ama plakayı falan gördün mü yada arabanın bulunmasını sağlıyacak belirli bi özelliğini?

ya sağ farında kırık olması lazım çünkü yerde cam kırıkları vardı...
ama bu saatten sonra bulunsa nolacak ki...
öfkem bile kalmadı...
şikayetçi olurum belki ama bilmiyorum...
zaten bulunmazda:silent:

Geçmiş olsun.Allah bir daha göstermesin.:rendeer:

amin kardeşim tşk ettim:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Geçmiş olsun bugün kazalardan geliyor haberler umarım bir daha başa gelmez.
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
qeçmiş olsun...artçını düşünüp kendini unutman takdire değer bi durum...ama 2. kaskı unutmayın...dandikte olsa bulundurun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst