Piaggio Piaggio , Vespa , Gilera Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ana mehmet ne oldu sen dönmüşün runner a
aaaa kafam açıldı heeee aaaaaaaaa aa aa aa aaaa
hayırlı ugurlu olsun allah kaza bela vermesin bende runner mı alsam diye düşünüyodum tamda :D

evet arkadaşlar scooter ve maxi scooter yada italyan ateşleri neyse artık çarşamba 29 ekim buluşmasına gelen varmı
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Erdinç abi ben runnera geçeli 2 ay oldu neredeyse.Valla bakım masrafları çok pahalı artık binmeye korkuyorum:pale:Siz nexus'la nasıl başa çıkıyorsunuz helal olsun:cat:
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
Erdinç abi ben runnera geçeli 2 ay oldu neredeyse.Valla bakım masrafları çok pahalı artık binmeye korkuyorum:pale:Siz nexus'la nasıl başa çıkıyorsunuz helal olsun:cat:

ya motor zaten başlı başına dert mehmet sadece italyanlar değil hepsi için sölüyorum :queen:

ama allahı var şuan beni üzmüyo içimden bir ses artık beni üzmeyecegi
eger tahminlerim dogru çıkarsa benimle yaşlanacak bu scooterace :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Haz 2008
Mesajlar
8
merhaba arkadaşlar ;
nisan dan itibaren piaggio kullanıcısyım x7 daha önce siteye kayıt olmuştum ama bu bölümü şimdi rastladım . az çok konulara göz attım güzel görünüyo.bun dan sonra günlük takip etmeye çalışacağım .Bu ara arka çanta aparatı arıyorum ama orjınali çok pahalı görünüyor .620 lerde ) nasıl uygun bulabilirim .yardımcı olursanız sevinirim .
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
arkadaşlar benim runner vxr 200 2400 km de şu an , yazın şehir içi 100 km de 4 lt yakıyodu , şimdi 5 lt yakmaya başladı neden acaba ?
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
mr.freeze
Hayırlı olsun yeni motosikletiniz.
7 aydır Piaggio'dan uzak kaldım ve tekrar aklıma düşen Beverly için aranızdayım.
2007 model siyah 250ie Beverly mi nisan ayında satmıştım. O günden bu yana Yamaha MT03 kullanıyorum. İki tarz arasında uçurumlar olsada iki motosikletimdende mennundum. Şimdi çift motosikletli insanlar furyasına katılmak üzere MT03'ümü satıp tekrar bir Beverly almayı düşünüyorum. 250ie veya 500ie olabilir. Sadece siyah olmak kaydıyla..
Birinci motosiklet için Honda PanEuropean almayı kafama koydum.
Hepinize kazasız sürüşler.

Özlediğim Beverly 250ie motorum
dscf0249hh2.jpg


ve kullanmaktan deliler gibi zevk aldığım MT03'üm namı değer HAYVAN
dscf3949my0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bak bak bak erdem nelerin peşinde :p

sonrada ben dağlarda olmak istiyorum demeyesin erdem :p
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
bak bak bak erdem nelerin peşinde :p

sonrada ben dağlarda olmak istiyorum demeyesin erdem :p

Her zaman kalitenin peşindeyim Erhan, biliyosun.
Senelerce dağlarda bisikletle yarıştım, motorla çıkmamak için zor tutuyorum kendimi. Fakat hepsinin vakti var, yavaş yavaş bu sefer adımlar.
Şehirde hakkını fazlasıyla veren bir piaggio ilk sırada şimdilik.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
11
Vespa ET 4

Merhaba arkadaşlar,

Şu anda bir arkadaşıma Vespa ET 4 almak üzereyiz. Ancak kafamıza takılan bir şey var. Sahibinin ifadesine göre motor bir kere yan yatmış ve o sırada "gidon"
ayarı bozulmuş o yüzden , gidonun açılıp kolay bir ayar yapılması gerekiyormuş.
Buna benzer bir tecrübesi olan arkadaş var mı? Vespa servisi şehirde yok.
Motoru kullandığımız zaman dönüşlerde kendinden toparlamadığını ve hareketlerde ufak zorlanma olduğunu hissettik.

Anlayacağınız yardıma ihtiyacımız var.

Durumu "maliyeti" ve "vehameti" açısından değerlendirecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
istanbulda nexus 500 ie için bildiğiniz ve tavsiye edebileceginiz usta varmı
ama nexus görmüş geçirmiş olması şart
yardımcı olmak isteyen varsa hem buraya hemde özelden msj atarsa çok sevinirim

Dostum geç yazdım biraz ama kesinlikle tertemiz bir yer önereyim istedim. bahçelievler'deki motovizyon servisini kesinlikle öneririm.
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Merhaba arkadaşlar,

Şu anda bir arkadaşıma Vespa ET 4 almak üzereyiz. Ancak kafamıza takılan bir şey var. Sahibinin ifadesine göre motor bir kere yan yatmış ve o sırada "gidon"
ayarı bozulmuş o yüzden , gidonun açılıp kolay bir ayar yapılması gerekiyormuş.
Buna benzer bir tecrübesi olan arkadaş var mı? Vespa servisi şehirde yok.
Motoru kullandığımız zaman dönüşlerde kendinden toparlamadığını ve hareketlerde ufak zorlanma olduğunu hissettik.

Anlayacağınız yardıma ihtiyacımız var.

Durumu "maliyeti" ve "vehameti" açısından değerlendirecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

Arkadaşım bu italyan motorlarında ufak diye geçiştireceğin şeyler başına çok iş açabilir.Bulunduğun şehirde vespa için de servis olmayabilir bu da tamam.En azından ferco'nun sitesinden servis telefonlarını al.Arama diye ben veriyorum bak..
http://www.gileraturkiye.com/servislistesi.asp?sehirId=34&marka=vespa&x=25&y=13
Buradan kafana göre sana yakın bir servisi ara ya da işin sağlam olsun diye ferco'yu ara durumunu anlat.En yakın nerede yaptırabileceğini ve en azından parça değişecekse ne kadar tutabileceğini sor.Cidden bazen insanı şok edebiliyorlar:)

Onlardan alacağın bilgiye göre bir karara vararsın artık...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben burayı görmemişim,bende varım '06 Runner.:)
 
Katılım
23 Eki 2008
Mesajlar
55
Tüm piaggio sevdalılarına merhaba...

Bende nasipse aranıza katılmak uzereyedim yakın bir zamanda.Beverly 250 almak istiyorum.İlk motorum olucak gücü ve ozellikle de kg 160 agırlıgı boyutları beni dusunduren tek faktor.Tecrübeli ve berverlysi olan arkadasların yorumlarını bekliyorum.Bnm boyum 1.84 ve 93 kg yum.Dedim gibi almamı tavsiye eder misiniz?

simdiden tesekkurler...
 
Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Tüm piaggio sevdalılarına merhaba...

Bende nasipse aranıza katılmak uzereyedim yakın bir zamanda.Beverly 250 almak istiyorum.İlk motorum olucak gücü ve ozellikle de kg 160 agırlıgı boyutları beni dusunduren tek faktor.Tecrübeli ve berverlysi olan arkadasların yorumlarını bekliyorum.Bnm boyum 1.84 ve 93 kg yum.Dedim gibi almamı tavsiye eder misiniz?

simdiden tesekkurler...

Merhaba,

Benimde boyum 1,84 ve 85-88 kilo iken Beverly 250ie kullanıyordum.
Boy ile ilgili bir sıkıntı yaşamadım Beverly'de. Güç konusunda ise tek kişi binecekseniz kesinlikle güçsüz gelmez. Ben ve 85 kiloluk bir arkadaşım ile birlikte 48litrelik topcase içinde içecek dolu iken Manisa Spil Dağına tırmandık. 1350 metre irtifaya çok fazla sıkılmadan çıkardı bizi. Virajlı ve dik yokuşlarda zorlanmadı desem yalan olur.
Birde çoğu Piaggio&Vespa&Gilera&Derbi ve türevleri markalarda bilindik debriyaj ısınması sonucunda gelen sesi bir defa duydum. O denli zorlamayıda hiçbir sürücü normal üstü şartlarda bile yapmaz.
İlk sahibi olduğum Beverly'yi 7500km kadar kullandım. Tavsiye edeceğim bir motosiklet.
Şimdiden hayırlı olsun.
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
93
arkadaşlar runner 200 den derbi gp1 250 ye geçiş yapmak sizce nasıl olur ,
değermi sizce . ? ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst