Yamaha Yamaha YBR 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Eki 2007
Mesajlar
591
zırt pırt motosiklet değiştirilmeyecekse, hız sorunun yoksa insanların lafla fiyat tahriklerine kapılınmayacaksa bana göre ybr 250 biçilmiş kaftan.ybr 250 nin fiatına pahalı diyen arkadaşlar cbf 250 nin fiatına hiç değinmiyolar.hyosung gt250 motorunu alıp krank kıranlar, servis yedek parça problemi çekenleri okudukça ybr 250 bence fiatını hakediyor.tabii türkiye şartlarında pahalı.alım gücümüz düşük; fakat olaya motosiklet binme açısından bakılacak olursa ybr 250 sınıfında ön sıralardadır.beyazs arkadaşımızın verdiği parayı çok gören arkadaşlarımız vardı.bu arkadaşımız ybr 250 siyle bi güzel turlar atıyor.en son almanyaya gidip gelmişlerdi 2 arkadaş.valla helal olsun hakkını veriyo makinenin.yok ben 600 lükten aşağı binmem 1 yıl sonra 600 lüğe atlarım diyen arkadaşlar bu motora hiç bulaşmasın.bulaştıktan sonrada bu forumda bu motosikleti aldım demesin.hayırlı olsun demek yerine eleştirmeyi düşünen insanlarımız maalesef çoğunlukta.alsın paşa paşa binsin.

teşekkürler.....:cat:Öncelikle uzun soluklu bi motor olacak... en aşağı 6-7 yıl civarı binmeyi düşünüyorum...normal şartlar altında tabi....Bencede ybr250 iyi bi seçim olacak gibi...ama 0 fiyatı 8500 ün üzerine çıkarsa almam...Kısmet olursa ocak-şubat-mart gibi almayı planlıyorum....havaların ve benim nerde olduğuma göre değişecek tabi...Ama tek bildiğim motor alacağım...(inş.)
 
Katılım
11 Eki 2008
Mesajlar
12
bence sıfırı gereksiz pahalı, ikinci el almak lazım. Ben öyle yapacağım.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Bak üstad, YBR 250 ile 150 ye ramak kalayı gördüm Hyosungu kovaladım, noldu bana farkmı attı hayır kıçındaydım düşün. Ben arabamıda zorlamam motorumuda bazı anlar hariç, ybrde max 9.000 devire kadar kullanıyorum, sonrası motora yazık birader, R1 300 basıyor, basan arkadaşlar R1 kaç devirde kullanıyor ve max devirde kaç saat kullanıyorlar, aşırı zorlanır ise her makinada piston krank kem küm sağdan soldan çıkar dikkatli olmak lazım bir yerimize girmesin. Hyoları övdüler bitiremediler, krank kran kaçtane ybr duydunuz, yada sorun çıkaran, tecrübeli değilim kral sürücü değilim ama 12.000 kmdeyim yağ buji yağ filtresi değiştirdim hava filtresi bile değiştirmedim kardeşim, 6.000 km bakıma giriyorum o da ayıp olmasın diye, Japon 10.000 km demiş gerçi kimse inanmıyo ama, kitapçıkda yazan o. Bi depo 400 km minimum yol aldırıyor max değil ha. Ben yatakdan kalkerken hep şunu düşünürüm nereye gitsem, şunu düşünmem yolda kalırmıyım, motor çalışırmı acaba havada soğudu biraz. Yaw oralarda ıssız kardeşim ya yolda kalırsam demedim hiç, ha lastik patlar ekstrem bişi olur anlarım, 800 km yolda sadece 10 dk motor dinlendirdim yakıt aldım devam R1 bile kafa tutarım, kaç km gidiyor yakıt almadan :) ben 400 en az koyalım yakıtları biten beklesin R1 2 kat yol farkı takarım. Honda CBF250 kaç para birader, 6.000 ytlmi sıfırı hyo 5.000 bunlara bakın kardeşim,Hiçbirşeyi kötülememeye çalışıyorum ama ybrye bu kadar taş atılmaz yukarda allah var, keşke vergileri az olsa ülkeye rahat girse herkes alabilsede 125 lik kullananların hepsi Yamaha Ybr250 alabilse, bak ne kadar memnun bahtiyar olacaklar. Hak hukuk hayatta, hak yemem yemekte nasip olmasın, Adamlar yapmış, eleştiren ler yapsın bakalım, Türküz hepimiz evelallah ama kim yapabiliyo Kanuni görüyoruz değil mi. Sonuç itibariyle alırım değiştirmem çok yol alırım binerim gezerim düşerim yaptırırım, ufkumu zorlarım, sınır değiştiririm derseniz korkmayın. :)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Bak üstad, YBR 250 ile 150 ye ramak kalayı gördüm Hyosungu kovaladım, noldu bana farkmı attı hayır kıçındaydım düşün. Ben arabamıda zorlamam motorumuda bazı anlar hariç, ybrde max 9.000 devire kadar kullanıyorum, sonrası motora yazık birader, R1 300 basıyor, basan arkadaşlar R1 kaç devirde kullanıyor ve max devirde kaç saat kullanıyorlar, aşırı zorlanır ise her makinada piston krank kem küm sağdan soldan çıkar dikkatli olmak lazım bir yerimize girmesin. Hyoları övdüler bitiremediler, krank kran kaçtane ybr duydunuz, yada sorun çıkaran, tecrübeli değilim kral sürücü değilim ama 12.000 kmdeyim yağ buji yağ filtresi değiştirdim hava filtresi bile değiştirmedim kardeşim, 6.000 km bakıma giriyorum o da ayıp olmasın diye, Japon 10.000 km demiş gerçi kimse inanmıyo ama, kitapçıkda yazan o. Bi depo 400 km minimum yol aldırıyor max değil ha. Ben yatakdan kalkerken hep şunu düşünürüm nereye gitsem, şunu düşünmem yolda kalırmıyım, motor çalışırmı acaba havada soğudu biraz. Yaw oralarda ıssız kardeşim ya yolda kalırsam demedim hiç, ha lastik patlar ekstrem bişi olur anlarım, 800 km yolda sadece 10 dk motor dinlendirdim yakıt aldım devam R1 bile kafa tutarım, kaç km gidiyor yakıt almadan :) ben 400 en az koyalım yakıtları biten beklesin R1 2 kat yol farkı takarım. Honda CBF250 kaç para birader, 6.000 ytlmi sıfırı hyo 5.000 bunlara bakın kardeşim,Hiçbirşeyi kötülememeye çalışıyorum ama ybrye bu kadar taş atılmaz yukarda allah var, keşke vergileri az olsa ülkeye rahat girse herkes alabilsede 125 lik kullananların hepsi Yamaha Ybr250 alabilse, bak ne kadar memnun bahtiyar olacaklar. Hak hukuk hayatta, hak yemem yemekte nasip olmasın, Adamlar yapmış, eleştiren ler yapsın bakalım, Türküz hepimiz evelallah ama kim yapabiliyo Kanuni görüyoruz değil mi. Sonuç itibariyle alırım değiştirmem çok yol alırım binerim gezerim düşerim yaptırırım, ufkumu zorlarım, sınır değiştiririm derseniz korkmayın. :)

seni tebrik ederim güzel bi yazı olmuş tarafsızca ybr 250 güzel motor bin keyfine bak kimseye aldırma.....:cat:
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bak üstad, YBR 250 ile 150 ye ramak kalayı gördüm Hyosungu kovaladım, noldu bana farkmı attı hayır kıçındaydım düşün. Ben arabamıda zorlamam motorumuda bazı anlar hariç, ybrde max 9.000 devire kadar kullanıyorum, sonrası motora yazık birader, R1 300 basıyor, basan arkadaşlar R1 kaç devirde kullanıyor ve max devirde kaç saat kullanıyorlar, aşırı zorlanır ise her makinada piston krank kem küm sağdan soldan çıkar dikkatli olmak lazım bir yerimize girmesin. Hyoları övdüler bitiremediler, krank kran kaçtane ybr duydunuz, yada sorun çıkaran, tecrübeli değilim kral sürücü değilim ama 12.000 kmdeyim yağ buji yağ filtresi değiştirdim hava filtresi bile değiştirmedim kardeşim, 6.000 km bakıma giriyorum o da ayıp olmasın diye, Japon 10.000 km demiş gerçi kimse inanmıyo ama, kitapçıkda yazan o. Bi depo 400 km minimum yol aldırıyor max değil ha. Ben yatakdan kalkerken hep şunu düşünürüm nereye gitsem, şunu düşünmem yolda kalırmıyım, motor çalışırmı acaba havada soğudu biraz. Yaw oralarda ıssız kardeşim ya yolda kalırsam demedim hiç, ha lastik patlar ekstrem bişi olur anlarım, 800 km yolda sadece 10 dk motor dinlendirdim yakıt aldım devam R1 bile kafa tutarım, kaç km gidiyor yakıt almadan :) ben 400 en az koyalım yakıtları biten beklesin R1 2 kat yol farkı takarım. Honda CBF250 kaç para birader, 6.000 ytlmi sıfırı hyo 5.000 bunlara bakın kardeşim,Hiçbirşeyi kötülememeye çalışıyorum ama ybrye bu kadar taş atılmaz yukarda allah var, keşke vergileri az olsa ülkeye rahat girse herkes alabilsede 125 lik kullananların hepsi Yamaha Ybr250 alabilse, bak ne kadar memnun bahtiyar olacaklar. Hak hukuk hayatta, hak yemem yemekte nasip olmasın, Adamlar yapmış, eleştiren ler yapsın bakalım, Türküz hepimiz evelallah ama kim yapabiliyo Kanuni görüyoruz değil mi. Sonuç itibariyle alırım değiştirmem çok yol alırım binerim gezerim düşerim yaptırırım, ufkumu zorlarım, sınır değiştiririm derseniz korkmayın. :)

güzel ve tarafsız yazdığını düşünüyorum, bravo::haapppy:
fiyatı yüksek olmasa düşüneceğim ama fiyat yüksek.bence şehir içi içn biçilmiş kaftan, uzun yolda zayıf kalabilir.max hızı 150-160 civarı diye biliyorum.120 km civarı gideceksen ortalama diyorum yani, olur ideal bir motor.ama arada 170 lere 200 lere çıkim dersen yetmez.zaten yollarımıza bakınca sürekli yüksek süratte gidemeyeceğimiz ortada.
velhasıl kelam
şehir içi için ideal, şehir dışı bu hızlar bana yeter diyenler için yine en ideal makina:cat:.cbf çok yakıyor
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
180
Evet.cbf çok yakıyo -1...2- 50-60 bin km ye gelmiş garantiden ekzantrik mili-zinciri degişmeyen kaç kişi var.Ybr 250 8.000 ytl ama çok kısa sürede omortisman edecek bir motor.Ybr ye pahalı diyenler diger markalara bakarken alış fiyatına bakıyorlar ...Ya sonrası ??? Bakım aralığı,yağ ve yakıt sarfiyatı,yedek parça fiyatları.Hergün en az 5 cbf binicisi ile karşılaşıyorum.birtanesi her 30.000km de bir 300 ytl harcıyorum dedi.ilk tamirde 1.000 ytl harcamış.Cbx den sonra cbf de bişi olmaz diye cbf almış ama nafile.........Hatta honda 250 nin çıkardıgı sorunlardan bıkmış olsa gerek cbf 250 sitesinde artık yok..Yani bence fanatikleri sitede yorum yaparken birşeyleri gizliyorlar.Yada Çoğu evden işe işden eve binicileri.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu ne ya.Hadi 150'likten sonra 250'liliğe geçelim dedik.O da haram bize.Yok rüzgara karşı hızlanmıyomuş , 120 civarı hız yapıyomuş , en çok 140 yapıyomuş.Bunlar benim CBF 150'yi satmak isteyip üst modele geçmek istememin sebebi.CBF 150 ile de 140 gördüğünü söyleyenler var.Beyler aklınızı başınıza alın.Bizim bahsettiğimiz 250 cc'lik bir motor.Fiyatı da 8.500 Ytl.Baştan şiddetle motorunu savunan arkadaşta itiraf etmiş zaten bu motordan bıktığını.En azından gurur yapmadan dürüstçe söylemiş bu motoru almakla hata yaptığını.Bugün az kalsın bende alıyodum Ybr 250 ama yamaha bayisi bile alma diyo.İkinci el fazer alırım senin yerinde olsam diyo.Bu gidişle biz direk 150'likten 600 cc ye atlıcaz gibi gözüküyo.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Bu ne ya.Hadi 150'likten sonra 250'liliğe geçelim dedik.O da haram bize.Yok rüzgara karşı hızlanmıyomuş , 120 civarı hız yapıyomuş , en çok 140 yapıyomuş.Bunlar benim CBF 150'yi satmak isteyip üst modele geçmek istememin sebebi.CBF 150 ile de 140 gördüğünü söyleyenler var.Beyler aklınızı başınıza alın.Bizim bahsettiğimiz 250 cc'lik bir motor.Fiyatı da 8.500 Ytl.Baştan şiddetle motorunu savunan arkadaşta itiraf etmiş zaten bu motordan bıktığını.En azından gurur yapmadan dürüstçe söylemiş bu motoru almakla hata yaptığını.Bugün az kalsın bende alıyodum Ybr 250 ama yamaha bayisi bile alma diyo.İkinci el fazer alırım senin yerinde olsam diyo.Bu gidişle biz direk 150'likten 600 cc ye atlıcaz gibi gözüküyo.

Aynen arkdaşım ya :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat'ı yüksek olabilir arkadaşlar!!kiii'bencede yüksek ama o parayı hakediyor..sonuçta bir yamaha kalitesi ve sağlamlığı var..olaya birde şu yönden bakalım belki almayı düşünen insan benim motorum yavaş gitsin kardeşim diyor,diyebilir,ve öyle düşünebilir,bende öyle düşünyorum :)..sizin bahsettiğiniz fazer'lar tam bir ölüm makinası..4'silindirlik bir canavar,3 saniyenin altında 100 km'hıza çıkabiliyor..tabi zevk ve renkler tartışılmaz..neyse biraz saçmaladık..:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fiyat'ı yüksek olabilir arkadaşlar!!kiii'bencede yüksek ama o parayı hakediyor..sonuçta bir yamaha kalitesi ve sağlamlığı var..olaya birde şu yönden bakalım belki almayı düşünen insan benim motorum yavaş gitsin kardeşim diyor,diyebilir,ve öyle düşünebilir,bende öyle düşünyorum :)..sizin bahsettiğiniz fazer'lar tam bir ölüm makinası..4'silindirlik bir canavar,3 saniyenin altında 100 km'hıza çıkabiliyor..tabi zevk ve renkler tartışılmaz..neyse biraz saçmaladık..:)

Hız sınırlandırması konusunda haklısın.Ben zaten bu yüzden 250'lik düşündüm?150 km max hız ile kendimi sınırlandırmak istedim.Ama ybr 250 kullananlara soralım bakalım rüzgara karşı düz yolda 120 sabit hızla gidebiliyolar mı?CBF 150'de böyledir.110'la giderken birden 90'a iner hızınız.Ufak bi esinti hız kestirir.Bide gazı köklersiniz.Benzini içmeye başlar.Bi depoyla 400 km giden motor 300 km sonra benzini biter.Ben de şehirlerarası yolda 110'u geçmem.Otobanda 140'ı geçmem ama bu ybr 250'de 140'ı ancak yokuş aşşağı görüyomuş.Rüzgardan etkileniyomuş.Ben düz yolda en az 150'yi görmesini beklerdim ki rüzgarda 140'ın altına inmesin.Yakıt tasarrufuna gelince bence en tasarruflu motor size dip gaz yaptırmayacak motordur.Düşük cc'ler uzun yolda fazla şehir içinde az yakar.120-130'la gidebilmek için gazı köklüyosanız 250'lik ybr ile 600'lük fazerden daha fazla yakarsınız.Çünkü motoru zorluyosunuzdur ve motor dip gaz benzini içer.Oysa ki fazerle o hızda gitmek için çeyrek gaz yeterli olur.Bu ybr'ye verilen paranın hepsi haram.Malzemeymiş işçilikmiş hepsi palavra.Zaten insanımız duyarlı bilinçli tüketici olmuşuz artık.Kimse almamış ortalıkta hiç gözükmüyo Ybr 250.
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Kingman, o yamaha bayisinin gözlerinden öperim ayrıca bu motordan bıkanlarında. Nedense ben pişman olamadım, ayrıca bizde cbf150 olupda benim motora hasta olan arkadaşıda anlamadım, manyakmı delimi ne!

Alın fazeri doldurun depoları keyifli keyifli yollara çıkın basın kardeşim 2,50 görmezseniz YBR250 yakarım, sonra lastikde alın 850 Ytl, 10.000 km sonra tekrar alın, düşmeyin, kafa grenajına dikkat edin, akrapoviç taktırın çok değil $1.000 cık, üzerine yatın virajlara dalın

Aslında haklısın YBR250 verilen para haram, çok yakıyor kardeşim ben eşşek gibi yükledim 800 km de 2 kere yakıt aldım fazla durmadım, km 10 kuruş yaktı enayi, 120 altınada düşmedi, enterasandır yormadı da, ha fazerda 120-140 rahat gidersin ybr250ye göre o hızda az da yakıyomuş, siteden merte sormak lazımda neyse uyuyodur şimdi, aslında fazerla uğraşacağıma gider r1 alırım o 190 beygir fazer 98 beygir hemen hemen fazer kadar yakıyor 2,90 görüyor it gibide ivmeleniyor, ondan almak lazım fazerada takılmamak lazım, aaaaaaa bişey dikkatimi çekti bunların hepsi YAMAHA be kardeşim, acaba fazeri r1 iyi yapan yamaha YBR250 yi tırt olarak mı yaratmıştır. Neyse biz bırakalım Hayabusa alalım en temizi ve sonuncusu canım az yakar çok kaçar, servis masraflarıda azdır 4 silindir makinaların, yakıtları vergileride.:wiinkk:

Unutmayın ki, bu motoru kullanan insanlar, hayal eden insanlar var, alırsın yada almazsın, sürekli olarak kötülemeye hakkınız yok, bir ara hani hep çinlileri kötülerlerya yahu çin malımı aldık naptık diye düşünmedim değil! Ben bu motoru yamaha bayinde ilk gördüğümde en büyük hayalim olmuştu, Ltf bazı konu ve duygulara saygı duyalım. Saygılar :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
556
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kingman, o yamaha bayisinin gözlerinden öperim ayrıca bu motordan bıkanlarında. Nedense ben pişman olamadım, ayrıca bizde cbf150 olupda benim motora hasta olan arkadaşıda anlamadım, manyakmı delimi ne!

Alın fazeri doldurun depoları keyifli keyifli yollara çıkın basın kardeşim 2,50 görmezseniz YBR250 yakarım, sonra lastikde alın 850 Ytl, 10.000 km sonra tekrar alın, düşmeyin, kafa grenajına dikkat edin, akrapoviç taktırın çok değil $1.000 cık, üzerine yatın virajlara dalın

Aslında haklısın YBR250 verilen para haram, çok yakıyor kardeşim ben eşşek gibi yükledim 800 km de 2 kere yakıt aldım fazla durmadım, km 10 kuruş yaktı enayi, 120 altınada düşmedi, enterasandır yormadı da, ha fazerda 120-140 rahat gidersin ybr250ye göre o hızda az da yakıyomuş, siteden merte sormak lazımda neyse uyuyodur şimdi, aslında fazerla uğraşacağıma gider r1 alırım o 190 beygir fazer 98 beygir hemen hemen fazer kadar yakıyor 2,90 görüyor it gibide ivmeleniyor, ondan almak lazım fazerada takılmamak lazım, aaaaaaa bişey dikkatimi çekti bunların hepsi YAMAHA be kardeşim, acaba fazeri r1 iyi yapan yamaha YBR250 yi tırt olarak mı yaratmıştır. Neyse biz bırakalım Hayabusa alalım en temizi ve sonuncusu canım az yakar çok kaçar, servis masraflarıda azdır 4 silindir makinaların, yakıtları vergileride.:wiinkk:

Unutmayın ki, bu motoru kullanan insanlar, hayal eden insanlar var, alırsın yada almazsın, sürekli olarak kötülemeye hakkınız yok, bir ara hani hep çinlileri kötülerlerya yahu çin malımı aldık naptık diye düşünmedim değil! Ben bu motoru yamaha bayinde ilk gördüğümde en büyük hayalim olmuştu, Ltf bazı konu ve duygulara saygı duyalım. Saygılar :)

Kendini 140 km max hız ile sınırlandırmak isteyenlere ayrıca az benzin yakmak isteyenlere,üstelik bunun için 8.500 Ytl para verenlere saygımız sonsuz.Ancak rüzgara karşı işeyen kovboy olmak nedir bilir misiniz?Benim bir keresinde CBF 150 ile başıma gelmişti.300 km lik yol boyunca 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Ayrıca bir depoyla 450 km giden motor 300 km sonra benzini içip bitirmişti.Türkiye'nin yolları düzelmeye başladı.Her yerde otobanlar yapılmaya başladı.Güven veren bir motorla 140-150 km hızlarda rahatlıkla gidilebilir.Ancak ybr 250 ile bu hızlara çıkabilmek için gazı köklemeniz lazım.Düşük cc'lerin kronik hastalığı 130'la giderken yaktığı benzin 80'le giderken yaktığı benzinin iki katıdır.Gazı köklersiniz ve benzini su gibi içmeye başlar.Hele ki rüzgara karşı gidiyorsanız zaten yakıt tasarruf hiç beklemeyin.Bence ybr 250 sadece kuryeler için ideal.Otobana çıktığı anda hele bide rüzgar varsa 600 cc'lerden daha az yakacağını hiç sanmıyorum.160-170 leri görebilen Honda deuville belki en ideali ancak sıfır fiyatları çok yüksek hem de ikinci el piyasası hiç yok.Fazer çok hızlı bir motor ancak ikinci el piyasası çok uygun.
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
146
zırt pırt motosiklet değiştirilmeyecekse, hız sorunun yoksa insanların lafla fiyat tahriklerine kapılınmayacaksa bana göre ybr 250 biçilmiş kaftan.ybr 250 nin fiatına pahalı diyen arkadaşlar cbf 250 nin fiatına hiç değinmiyolar.hyosung gt250 motorunu alıp krank kıranlar, servis yedek parça problemi çekenleri okudukça ybr 250 bence fiatını hakediyor.tabii türkiye şartlarında pahalı.alım gücümüz düşük; fakat olaya motosiklet binme açısından bakılacak olursa ybr 250 sınıfında ön sıralardadır.beyazs arkadaşımızın verdiği parayı çok gören arkadaşlarımız vardı.bu arkadaşımız ybr 250 siyle bi güzel turlar atıyor.en son almanyaya gidip gelmişlerdi 2 arkadaş.valla helal olsun hakkını veriyo makinenin.yok ben 600 lükten aşağı binmem 1 yıl sonra 600 lüğe atlarım diyen arkadaşlar bu motora hiç bulaşmasın.bulaştıktan sonrada bu forumda bu motosikleti aldım demesin.hayırlı olsun demek yerine eleştirmeyi düşünen insanlarımız maalesef çoğunlukta.alsın paşa paşa binsin.

Arkadasım merak ettim de ondan soruyorum;hyo 250 comet alıp krank kıran gercekten kaç kişi tanıyorsun?
 
Katılım
11 Mar 2005
Mesajlar
479
Kendini 140 km max hız ile sınırlandırmak isteyenlere ayrıca az benzin yakmak isteyenlere,üstelik bunun için 8.500 Ytl para verenlere saygımız sonsuz.Ancak rüzgara karşı işeyen kovboy olmak nedir bilir misiniz?Benim bir keresinde CBF 150 ile başıma gelmişti.300 km lik yol boyunca 80 km hızın üzerine çıkamamıştım.Ayrıca bir depoyla 450 km giden motor 300 km sonra benzini içip bitirmişti.Türkiye'nin yolları düzelmeye başladı.Her yerde otobanlar yapılmaya başladı.Güven veren bir motorla 140-150 km hızlarda rahatlıkla gidilebilir.Ancak ybr 250 ile bu hızlara çıkabilmek için gazı köklemeniz lazım.Düşük cc'lerin kronik hastalığı 130'la giderken yaktığı benzin 80'le giderken yaktığı benzinin iki katıdır.Gazı köklersiniz ve benzini su gibi içmeye başlar.Hele ki rüzgara karşı gidiyorsanız zaten yakıt tasarruf hiç beklemeyin.Bence ybr 250 sadece kuryeler için ideal.Otobana çıktığı anda hele bide rüzgar varsa 600 cc'lerden daha az yakacağını hiç sanmıyorum.160-170 leri görebilen Honda deuville belki en ideali ancak sıfır fiyatları çok yüksek hem de ikinci el piyasası hiç yok.Fazer çok hızlı bir motor ancak ikinci el piyasası çok uygun.
Kardeşim eleştiri ayrı bişey yerden yere vurmak ayrı. Sen benim yazılarımı okuduysan cevabı alman lazım. Saatteki hızım 120 km/h ile 0,10 YTL yakarak bir depo ile 400 km yol katederek yol aldım, Birde birader 250 lilik motorda YBRye alternatifin ne? Ve onların fiyatları ne? Ve yakıt, hız, yedek parça fiyatları kem küm? Altında 4 silindir 600 cc motor olacak ve 150 km/h yol alacaksın iyi fikir. Alır denerim bir ara.

Arkadasım merak ettim de ondan soruyorum;hyo 250 comet alıp krank kıran gercekten kaç kişi tanıyorsun?
Valla cevap vermeye çalışayım, siteden arkadaşlar gördük duyduk hatta mahkemesi devam eden bile var, çok öğrenmek istersen HYO TR arar öğrenirsin, yada servislerini. Ama ben bugüne kadar krank kıran Yamaha duymadım, görmedim, YBR125leri beğenmeyen dostlar, 130 km/h ibreyi dayayan 125lik yamahalar bile krank kırmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Megan az daha anlaşılır yazarsan herkes ne demek istediğini anlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst