- Katılım
- 2 Eki 2007
- Mesajlar
- 591
zırt pırt motosiklet değiştirilmeyecekse, hız sorunun yoksa insanların lafla fiyat tahriklerine kapılınmayacaksa bana göre ybr 250 biçilmiş kaftan.ybr 250 nin fiatına pahalı diyen arkadaşlar cbf 250 nin fiatına hiç değinmiyolar.hyosung gt250 motorunu alıp krank kıranlar, servis yedek parça problemi çekenleri okudukça ybr 250 bence fiatını hakediyor.tabii türkiye şartlarında pahalı.alım gücümüz düşük; fakat olaya motosiklet binme açısından bakılacak olursa ybr 250 sınıfında ön sıralardadır.beyazs arkadaşımızın verdiği parayı çok gören arkadaşlarımız vardı.bu arkadaşımız ybr 250 siyle bi güzel turlar atıyor.en son almanyaya gidip gelmişlerdi 2 arkadaş.valla helal olsun hakkını veriyo makinenin.yok ben 600 lükten aşağı binmem 1 yıl sonra 600 lüğe atlarım diyen arkadaşlar bu motora hiç bulaşmasın.bulaştıktan sonrada bu forumda bu motosikleti aldım demesin.hayırlı olsun demek yerine eleştirmeyi düşünen insanlarımız maalesef çoğunlukta.alsın paşa paşa binsin.
teşekkürler.....:cat:Öncelikle uzun soluklu bi motor olacak... en aşağı 6-7 yıl civarı binmeyi düşünüyorum...normal şartlar altında tabi....Bencede ybr250 iyi bi seçim olacak gibi...ama 0 fiyatı 8500 ün üzerine çıkarsa almam...Kısmet olursa ocak-şubat-mart gibi almayı planlıyorum....havaların ve benim nerde olduğuma göre değişecek tabi...Ama tek bildiğim motor alacağım...(inş.)