- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 201
anladığım kadarıyla ybr250 almak istemişsin, alamamışsın, içinde ukte kalmış, sonra da gelip burda milletin motosikletini karalamaya çalışıyosun. unutma en iyi motor insanın zevk aldığı motordur. Motosikleti zevk için kullananlar da 3e 5 e bakmazlar.
Ayrıca senin hiç 1000cc motosiklete binmediğin belli oluyo sanırım..
Burada motor kullananların % 90 ı geçik bölümü, motosikletlerini şehir içinde kullanan insanlar. Bu kullanıma da en uygun motosikletlerden biridir ybr 250. 150 ye göre hayli yüksek torku sayesinde şehiriçinde sıkıştırılma korkusu olmadan gezebilir, ince şase yapısı nedeniyle gayet kıvrak kullanabilirsin. Aslında 1000cc lik motosikletler uzun yol yapanlar tarafından alınır (r1200gs en iyi örnektir bence).
Herkes senin örnek verdiğin gibi yolun uzunluğuna göre değişik hacimde motosiklet alıcak kadar da zengin değil. Bu yüzden kullanacağı alanların önceliğini belirleyip kendine en uygun seçeneği alıyor.
Ha sen dersen ki ben çok zenginim 100km için cbf150, 200-300km için fazer, 500+ km için de bmw alırım ; benzin fiyatını da dert etmem o zaman ne mutlu sana :cat:
Ayrıca senin hiç 1000cc motosiklete binmediğin belli oluyo sanırım..
Burada motor kullananların % 90 ı geçik bölümü, motosikletlerini şehir içinde kullanan insanlar. Bu kullanıma da en uygun motosikletlerden biridir ybr 250. 150 ye göre hayli yüksek torku sayesinde şehiriçinde sıkıştırılma korkusu olmadan gezebilir, ince şase yapısı nedeniyle gayet kıvrak kullanabilirsin. Aslında 1000cc lik motosikletler uzun yol yapanlar tarafından alınır (r1200gs en iyi örnektir bence).
Herkes senin örnek verdiğin gibi yolun uzunluğuna göre değişik hacimde motosiklet alıcak kadar da zengin değil. Bu yüzden kullanacağı alanların önceliğini belirleyip kendine en uygun seçeneği alıyor.
Ha sen dersen ki ben çok zenginim 100km için cbf150, 200-300km için fazer, 500+ km için de bmw alırım ; benzin fiyatını da dert etmem o zaman ne mutlu sana :cat: