çumoktan kadirli motokrosa ziyaret.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
bu hafta çukurova motokros olarak kadirli motokrosa süpriz 1 çıkarma yaptık ilk resimler jandarma çevirmesinden ya görünüşe bakılırsa sizin eksiginiz yok ama ben yinede evrakları alim dedi.


artık kadirlideyiz.



göründüğünden daha dik emin olabilirsiniz.





























süleyman arkadaşımız aramıza yeni katıldı 2 tekerin gerçek zevkini görünce ybr sini satıp kros alma kararı verdi şimdi benim makinayı deniyor.





seyirci etabını bitirip türkiyenin ilk açık hava müzesine doğru araziden gitmeye karar verdik kadirli kara tepe müzesi.































yapılan araştırmalar sonucu 3000 yıllık olduğu tespit edilen bölge 50 li yıllarda 1ingiliz kadın araştırmacı tarafından gün yüzüne çıkarılmış işte kalenin orjinaline uygun mini maketi.



o dönemde kullanılan el değirmeni maketi.

ve o dönem dokuma tezğahı ve bazı eşyalar.

restore ile günümüze ulaşmış kale duvarları.

kale içinden bazı kareler.





kale kapısının direk yatağı.

aslında aslanın gözlerinde değerli taş olması gerekiyormuş malesef oymuşlar şu an boş.

burayı ortaya çıkaran kadının o yıllarda kaldığı ev orjinal haliyle korunmuş kadın türkiyeye her geldiğinde mutlaka eve uğrarmış kolay deyil yıllarca bu evde yaşamış gençliği o evde geçmiş şu an 90 yaşında imiş.

bu hafta bukadar yakın ilgi lerinden dolayı kadirli motokrosa teşekkür ederiz kendilerinide bekleriz.
 
Katılım
7 Mar 2007
Mesajlar
4
kardeşim gezdiğiniz yerler çok güzel yerler bende katılmak isterdim açıkcası.daha mutlu günlere......
 
Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
295
Tebrikler arkadaşlar,Andırın'da yaşayan biri olarak (coğrafi bakımdan krosa uygun bir yer) sizin bu fotoları görünce benimde fikir değiştirip kros tip bir motormu alsam acaba sorusu gelmeye başladı aklıma :) Eklemeyin kardeşim şöyle fotoları kanımıza gireceksiniz,içimiz kıpır kıpır oluyor yaaa :queen:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Tebrikler arkadaşlar,Andırın'da yaşayan biri olarak (coğrafi bakımdan krosa uygun bir yer) sizin bu fotoları görünce benimde fikir değiştirip kros tip bir motormu alsam acaba sorusu gelmeye başladı aklıma :) Eklemeyin kardeşim şöyle fotoları kanımıza gireceksiniz,içimiz kıpır kıpır oluyor yaaa :queen:

dostum 2 tekerin asıl zevki endro ve krosta başkasını arama derim :)
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
498
Arkadaşlar geleceğinizden haberimiz olmadı.bizde kahramanmaraştaydık fotograflardan güzel bir gün geçirdiğiniz anlaşılıyor.Tüm arkadaşlara selamlar.

Not:
Karatepeyi bu günkü haline getirip dünyaya tanıtan bir ingiliz değil,bir türk Prof.Halet ÇAMBEL hanımefendidir. kendisi halen hayatta olup geçen hafta eşi mimar nail çakırhan'ı kaybetmiştir.

Sizin rehber zayıf kalmış (yusuf'mu yoksa):queen:

Daha fazla bilgi için http://site.mynet.com/arkeolojidunyasi/arkeoloji/id1.htm
 
Katılım
12 Nis 2008
Mesajlar
187
Kadir Ustam Fotolar Güzel Ve Güzel Eylenmişsiniz Ama Biz Daha Fazla Eylendik
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kadir abi, Kadirli ye gelerek bizi onurlandırdınız, çok teşekkür ederim. Bizim için çok eğlenceli ve güzel bir gündü. Kapılarımız her zaman ardına kadar açık, sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. İlyas abi gün başında yaşadığı motorla ilgili sorundan dolayı birhayli yorulmuş ve morali bozulmuş,o yüzden o gün biraz durgundu ama hakan çok keyif aldığını söyledi. Bir gün yine birlikte araziye çıkabilmek dileğiyle...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Arkadaşlar geleceğinizden haberimiz olmadı.bizde kahramanmaraştaydık fotograflardan güzel bir gün geçirdiğiniz anlaşılıyor.Tüm arkadaşlara selamlar.

Not:
Karatepeyi bu günkü haline getirip dünyaya tanıtan bir ingiliz değil,bir türk Prof.Halet ÇAMBEL hanımefendidir. kendisi halen hayatta olup geçen hafta eşi mimar nail çakırhan'ı kaybetmiştir.

Sizin rehber zayıf kalmış (yusuf'mu yoksa):queen:

Daha fazla bilgi için http://site.mynet.com/arkeolojidunyasi/arkeoloji/id1.htm

abi son dakika golü attık kimsenin haberi yoktu rehberimiz malesef yusuf idi.

Kadir Ustam Fotolar Güzel Ve Güzel Eylenmişsiniz Ama Biz Daha Fazla Eylendik

bizim şikayetimiz yok halimizden memnunuz.

Kadir abi, Kadirli ye gelerek bizi onurlandırdınız, çok teşekkür ederim. Bizim için çok eğlenceli ve güzel bir gündü. Kapılarımız her zaman ardına kadar açık, sizleri ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız. İlyas abi gün başında yaşadığı motorla ilgili sorundan dolayı birhayli yorulmuş ve morali bozulmuş,o yüzden o gün biraz durgundu ama hakan çok keyif aldığını söyledi. Bir gün yine birlikte araziye çıkabilmek dileğiyle...

gardaş allah razı olsun ilgi ve alakanızdan dolayı çok güzel 1 gündü sizleride bekleriz bizim kapılarımız ve duvarlarımız yok:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eki 2008
Mesajlar
19
abi benim fotorftaki makina olurmu gelimii bendee ehliyet yok ama şaka abi şaka gözümüzkaldı haberin olsun kuross ların fiatı nasıl abi bide yakıtdurumu
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
abi benim fotorftaki makina olurmu gelimii bendee ehliyet yok ama şaka abi şaka gözümüzkaldı haberin olsun kuross ların fiatı nasıl abi bide yakıtdurumu
gardaş benim adanada cbx 750 ve motokros başlıklı gezimi izlersen senin makinanında gelebileceğini anlarsın sana uygun krosta buluruz kafanı yorma adanadan selamlar.
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
33
Abi Gerçektende Güzel Geçti Yusuf Kardeşim Ve Diğer Arkadaşlar Sağolsun Bizimle çok Ilgilendiler Herşey çok Güzeldi. :))):)
 
Katılım
8 Eki 2008
Mesajlar
20
çumok ekibi son dakikada güzel bi süpriz yaparak bizleri onurlandırdılar
hepinize teşekkür ediyorum, birlikte olmak bizim dt biraz naz yapsada güzeldi.
kısmet olursa bizde sizleri ziyaret etmekten zevk duyarız
 
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Fotoğraflar biraz bozuk çıkmış ama idare edin. Bir kaç fotoğraf ta benden.

Resim1.jpg


resim2-1.jpg


resim3.jpg


resim4.jpg


resim5.jpg


resim6.jpg


resim7.jpg


resim8.jpg


resim9.jpg


resim10.jpg


resim11.jpg


resim12.jpg


resim13.jpg


resim14.jpg


resim15.jpg


resim16.jpg


resim17.jpg


resim18x.jpg


resim19.jpg


resim20.jpg


resim21.jpg


resim22.jpg


resim23.jpg


resim24.jpg


resim25.jpg


resim26.jpg


resim27.jpg


resim28.jpg
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
çumok ekibi son dakikada güzel bi süpriz yaparak bizleri onurlandırdılar
hepinize teşekkür ediyorum, birlikte olmak bizim dt biraz naz yapsada güzeldi.
kısmet olursa bizde sizleri ziyaret etmekten zevk duyarız

inşallah nezaman isterseniz buyrun bizim kapımız ve duvarımız yok.

yusufum eklediğin fotolar harika olmuş eline sağlık.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst