- Katılım
- 23 Şub 2008
- Mesajlar
- 240
- Konu Yazar
- #1
sağol alper ayağımdaki şişlik hala devam ediyor,alçı çıkalı 1,5 ay oldu yarın tekrar görüncem dr bakalım nedicek,Vay ümmet baba gene yollarda...Ama motorsuz.... Ayağın ne durumda?...Umarım iyileşmiştir... :rendeer: