Bu 3 ünden hangisi sizce

Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
6
250 cc lik bir motor almak istiyorum.(yamaha ybr 250, hysoung 250 naked, honda cbf 250) maximum 1 yada 2 yaşında 20.000 km yi geçmemiş bir motor.
Şimdi bir çok farklılıklar var. Ama net bişe yok henüz. Türlü türlü forum sitelerinde her ağızdan birşey çıkıyor. Honda da 6 vites var. Yamaha enjeksiyonlu. hysoung yağ soğutmalı ön arka disk fren üstelikte ön çift disk fren.
Hepsinin kendisine göre artıları var. Hysoung gore malı hydunadi de kore malı. Benim pazarladığım güvenlik kameralarıda kore malı. Üstelikte bu motoru tasarlayan kişiler honda da çalışmış mühendisler. Yani şunu demek istiyorum kıyaslama yaparken yok bu çin bu kore bu japon diye kıyaslamama yapılmaması. Mantıklı olan söylenilsin. Hee tmm bu çin at gitsin. Bi b..k'a yaramaz filan. Kendimize bir bakalım üzerimizde masamızda evimize giderken yoldaki bir ışıklandırma, bastığınız zil butonu, etrafınızda gördüğünüz bir çok motor çin. Kalteli demiyorum ama çin. Bu 3 ürünün artılarıyla eksileriyle sizce hangisi güzel.
Benim için ekonomik olması önemlidir. Bunuda karbüretörlüden çok enjeksiyonlu yapabilir. Yani yamaha ama tam karar veremedim. Bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim. Şimdiden teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
Hangi tarz motor istiyorsun? Scootermi? choppermi? ....
Ben şahsen MCT 250 kullanıyorum. ne iyi derim nede kötü derim. ama fiyatına göre benim işimi fazlasıyla görüyor.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
arkadaşım,benim geçen aya kadar kullandığım,hyosung 250 cometim vardı.7 ay bindim ve şimdi büyüttüğüm için sattığım bir motordu.ben bu motorla adanadan-datçaya marmok motor festivaline gittim.gurubumuzda 2 tane hyosung 250 comet ve bir tane yamaha ybr 250 vardı.hepside yollarda kendini ispatladı.gayet rahat ve keyifli bir 2500 km. yol yaptık.gurubumuzdaki diğer büyük 650lik motorlardanda geri kalmadık.ben kendimden örnek vereyim,2500 km.yolda 250 ytl.lik benzin yaktım.bunu şunun için söylüyorum,benim motorum karbüratörlü idi.şimdi km.de 100 ykr.lik yakıt bana göre gayet mantıklı.çünkü tek olmama rağmen arkamda benim ağırlığım kadarda eşyam vardı.diğerleri de öyle durumda idi.seninde söylediğin gibi hyo.hava destekli yağ soğutmalıdır.bu diğerlerine bir üstünlüktür.ayrıca ön-arka disk fren,cometin oturumu rahat,(hyo.gt250r için değil),duruşu heybetli,gösterişli.şasesi suzuki gs 500 ün aynı.motorda suzuki ile aynı.ben hyo.cometi tavsiye ederim.sevgilerimle.
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
6
Hangi tarz motor istiyorsun? Scootermi? choppermi? ....
Ben şahsen MCT 250 kullanıyorum. ne iyi derim nede kötü derim. ama fiyatına göre benim işimi fazlasıyla görüyor.

honda cbf 250, yamaha 250 ybr, hysoung 250
commet naked tarzı ama bu üç seçenekten başka bir marka düşünmüyorum.

arkadaşım,benim geçen aya kadar kullandığım,hyosung 250 cometim vardı.7 ay bindim ve şimdi büyüttüğüm için sattığım bir motordu.ben bu motorla adanadan-datçaya marmok motor festivaline gittim.gurubumuzda 2 tane hyosung 250 comet ve bir tane yamaha ybr 250 vardı.hepside yollarda kendini ispatladı.gayet rahat ve keyifli bir 2500 km. yol yaptık.gurubumuzdaki diğer büyük 650lik motorlardanda geri kalmadık.ben kendimden örnek vereyim,2500 km.yolda 250 ytl.lik benzin yaktım.bunu şunun için söylüyorum,benim motorum karbüratörlü idi.şimdi km.de 100 ykr.lik yakıt bana göre gayet mantıklı.çünkü tek olmama rağmen arkamda benim ağırlığım kadarda eşyam vardı.diğerleri de öyle durumda idi.seninde söylediğin gibi hyo.hava destekli yağ soğutmalıdır.bu diğerlerine bir üstünlüktür.ayrıca ön-arka disk fren,cometin oturumu rahat,(hyo.gt250r için değil),duruşu heybetli,gösterişli.şasesi suzuki gs 500 ün aynı.motorda suzuki ile aynı.ben hyo.cometi tavsiye ederim.sevgilerimle.


100 ykr çok değil. Ama sadece yakıt yönünden düşünecek olursak yamaha ybr 250 bir litre benzinle 35 km yapıyor. Çok büyük bir farkı yok. Ama benim bildiğim hysoung daha fazla yakıyordu. Tabi siz daha iyi bilirsiniz. Sormak istediğim ikinci bir soru şu? hysoung honda ve yamaha ile neredeyse aynı fiyat sizce buna değer mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Haz 2006
Mesajlar
425
arkadaşım,benim geçen aya kadar kullandığım,hyosung 250 cometim vardı.7 ay bindim ve şimdi büyüttüğüm için sattığım bir motordu.ben bu motorla adanadan-datçaya marmok motor festivaline gittim.gurubumuzda 2 tane hyosung 250 comet ve bir tane yamaha ybr 250 vardı.hepside yollarda kendini ispatladı.gayet rahat ve keyifli bir 2500 km. yol yaptık.gurubumuzdaki diğer büyük 650lik motorlardanda geri kalmadık.ben kendimden örnek vereyim,2500 km.yolda 250 ytl.lik benzin yaktım.bunu şunun için söylüyorum,benim motorum karbüratörlü idi.şimdi km.de 100 ykr.lik yakıt bana göre gayet mantıklı.çünkü tek olmama rağmen arkamda benim ağırlığım kadarda eşyam vardı.diğerleri de öyle durumda idi.seninde söylediğin gibi hyo.hava destekli yağ soğutmalıdır.bu diğerlerine bir üstünlüktür.ayrıca ön-arka disk fren,cometin oturumu rahat,(hyo.gt250r için değil),duruşu heybetli,gösterişli.şasesi suzuki gs 500 ün aynı.motorda suzuki ile aynı.ben hyo.cometi tavsiye ederim.sevgilerimle.
Sevgili Adana'lı dostum yeni motorun hayırlı olsun.Basamakları çok hızlı tırmanıyorsun.Allah nazardan,kem gözlerden saklasın.YBR, Hyo ve Honda.Bana Hyo son motorum olacak dedin gibime geliyor bir yerlerden.Anlaşılan motor aşkı egemen gelmiş.Ha bu arada Cometi ben de düşünüyorum ve kesinlikle iyi bir makina olduğuna inanıyorum.Ancak tek derdim bu motorda artçının durumu.Artçı olan bir kişi ne derece rahat seyahat edebilir?Motorun tatlı hızı ve maksimum hızı nedir?Samimiyetine güveniyorum ve Edirne'ye yolun düşerse mutlaka bekliyorum.Saygılarımla.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
YA-MA-HA ybr 250 paraya kıyarım diyorsanz YıBıR derim ama biraz az olsun derseniz CıBıF olsn :cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
honda cbf 250, yamaha 250 ybr, hysoung 250
commet naked tarzı ama bu üç seçenekten başka bir marka düşünmüyorum.




100 ykr çok değil. Ama sadece yakıt yönünden düşünecek olursak yamaha ybr 250 bir litre benzinle 35 km yapıyor. Çok büyük bir farkı yok. Ama benim bildiğim hysoung daha fazla yakıyordu. Tabi siz daha iyi bilirsiniz. Sormak istediğim ikinci bir soru şu? hysoung honda ve yamaha ile neredeyse aynı fiyat sizce buna değer mi?

Bence degmez sıfır fiyatları gt 7600 gibi ybr 8250 Benim o kadar param olsa ybr alırdım , olmadıgından da 2. el gt düşünüyorum ama hala tereddütlerim var en cok sıkan konuna parça bulunabilirligi :cat:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
ybr 250 derım sımdı neden dersen
suan ıstanbulda polıslere verılecek 500 yakın ybr250 var
motor gercekten 250 liklerede ıyı uzmez senı hysoung spor dıyorsan al
hondaya bulaşma cunku parcada cok sorun yaşarsın
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
dostum..boşversen yok honda da çalişmışlar işte mühendislermiş traş..senin bindiğin at herzamankaliteli olacak...bide ybr 35 km de 1lt benzin kimdemiş onu geçsin onu diyenler..250 lik makina ybr normal kullanım enaz 4lt.yakarki çok rahatlıkla...asılırsan 5lt......ama piyasası yok fiyat pahalı ben honda cbf 250derim ucuz piyasası bol..tork delisi bi makina..bende 2007 model cbf250 var satılık gümüş gri full artı full...istersen benimle irtibata geçebilirsin..0537 840 85 07..
 
Katılım
3 Eki 2008
Mesajlar
112
hyo 250 hakkında tereddüt neden? Kızlar kaslı sever .:wiinkk: Ne kötülüğünü duydunki. bırak marka hastalığını al br hyo herkez öyle diyo:cat:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
hyo 250 hakkında tereddüt neden? Kızlar kaslı sever .:wiinkk: Ne kötülüğünü duydunki. bırak marka hastalığını al br hyo herkez öyle diyo:cat:

Ya bu nedir kız için motor alma sevdası :pr:
Motorun krankk kırdıgında kızlar mı koşturacak tamir,parça peşinde:silent:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
kaslı duran ama içinde pekte kas barındırmayan makineler yollarda gaza gelmeye müsait 4 tekerlekliler tarafından tacize ve geçilmeye mahkumdur..
ben ybr derim
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
kaslı duran ama içinde pekte kas barındırmayan makineler yollarda gaza gelmeye müsait 4 tekerlekliler tarafından tacize ve geçilmeye mahkumdur..
ben ybr derim

boyle deme baris beycigim bence..ybr 250cc dediginde arabalar gecmiyomu :) bu arada nerelerdesin?napiyosun?ozelde goruselim yaw msn gonder varsa ozelime
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
S&T kanuni comet 250 enjeksiyonlu gösterge panelide dijitalmış.Beygir olarakta 29 hp gayet iyi ben terciğimi cometten yana kullanırdım.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Üçününde birbirine göre avantaj ve dezavantajları var. Beygir gücü en yüksek olan hyo. Çift silindir olması da titreşim açısından avantaj. CBF250 kendini ispatlamış bir motor ama parçası pahalı ve artık sıfırı gelmiyor. Kronik bazı sorunları var. Ekzantirik zinciri 20000km.den sonra ses yapabiliyor. İkinci el olarak baktığım motorlarda rastladığım diğer bir sorun da km.saati telinin kopması. YBR250 nin fiyatı yüksek ama teknolojisi daha yeni enjeksiyonlu ve bakım aralığı 10.000 km. ancak fiyatı yüksek.
 
Katılım
12 Eki 2008
Mesajlar
159
ne elbiseler gördüm içinde insan yok ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok...hyo da kas olsa ne olur kızlar kaslı seviyosa girdiğim ortamda bazen soruyolar sende ne var honda demek başka(125 lik dahi olsa)ezile büzüle kısık bi ses tonuyla hyo demek başka...bunlar örnek tabii.bizim kaşarlarla zaten işimiz olamaz..japanların kalitesi ispatlanmış..hyoda kalite yok görüntü sıfır bi japanla korenin nasil dilleri başkaysa motorda aynen öyle eşeği gösteren semeridir....arz ederim..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst