- Katılım
- 14 Eki 2008
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #41
arkadasim bak sen gel beni dinle... yillarca KZ1000 ile drag yarislarina katilmis biri olarak sana diyecegim sudur: ilk motorun olacaksa sakin sifir alma, uzerine binmeden sakin motor alma, debriyajini hissetmeden sakin motor alma, ille bu modellerden birini alacagim diyorsan da git 2006 comet i 5.000 e al keyfine bak... ustalasinca da en kotu ihtimalle elini opene 4.500 e satarsin.
biraz daha param var diyorsan da bunlari unut git XT660 al omur boyu kullan
teşekkür ederim. Ancak xt660 Hem çok pahalı hemde benim vitesli motor tecrübem yok. Oyüzden başlangıç için düşündüğüm bu motorlardan birinde karar kılacam teşekkür ederim.