pisi pisine pisi pisine kaza cendere cendere

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Arkadaşlar bu akşam 12 civarlarında asyadan avrupa yakasına geçerken, orta şeritteki bir aracın aniden sağ şerite(makas) yani üzerime kırmasıyla çarpıştık.

Bariyer araba bariyer araba bariyer araba(tokat manyaa gibim bişey oldum) şeklindeki arbededen sonra denize düşmeyi beklerken Allahtan motordan dahi düşmeden durdum.

Tabiri caizse dördü sarhoş, sürücüsü 19 yaşında, toplam beş kişinin beraber kullandığı bir araç.:)

Köprüde ve hemen çıkışında durduğumuz için benim yüzümden diğer araçların çarpması tehlikesiyle karşı karşıya kalan arkadaşlardan özür dilerim.

Öncelikle, sarhoş piskopat karakterli tiplerle bıkmadan usanmadan bir saat konuşup sakinleştirerek olay çıkmasını engelleyen Teror nickli süper moderatör arkadaşımıza çok çok teşekkürler.:rendeer:

Bu saate kadar fotokopisiydi kılıydı çöpüydü diye yanımızdan ayrılmadan destek olan diğer süper moderatör Alper_tim'e de çok çok teşekkürler.:rendeer:

Her zamanki gibi pırlanta gibi kalbiyle öz abim gibi yanımda olan Halis abi' ye de çook teşekkürler.:rendeer:

Kaza için gelen ancak ne bana, ne bana vuran arabadaki şöföre hatta Çiçek'e de bayan diye kaale almayarak alkol muayenesi yapmayan, Halis abiye ve Alper'e alkol muayenesi yapan garip trafik memurlarına da teşekkürler.:rendeer:

Olaya baktıktan sonra olay yerinden teker yaparak ayrılan beyaz SS sürücüsüne ve benzerlerine trafik polislerini böyle garipleştirdikleri için teşekürler.

Çiçek'e dee hmm kahve yapıp getirdiği için teşekkürler, nefis.:p

Teşekkür etmeyi unuttuğum arkadaşlar varsa kusura bakmayın, halen aklım yerine tam oturmuş değil.

Bu toplamda 4 yada 5'inci kazam oldu, belkide en az hasarlısı, hepi topu yamuk bir debyraj maneti, çızık ve hafif ezik bir denge demiri, soldan hafif çızık bir kafa grenajı(hoş o çarpışma o sesle nasıl bu kadar az halen inanabilmiş değilim) ile atlattım ancak ölüme bu kadar çok yaklaştığımı daha önce hiç hissetmemiştim.

Denize uçmamış olduğum yaşadığım için çok şanslıyım diye düşünüyorum, demekki ecel gelmeyince sarhoşta gelse boşmuş.:)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
muratım geçmiş olsun .. allah beterinden saklasın .. umarım bu sonuncu olur
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
aman kardes gecmıs olsun ölüm üzerıne geyık yapıoduk gercek olmasın amann
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
muratçım geçmiş olsun yaa.. üzüldüm..
kendini bilmez 4-5 tip yüzünden olucak iş deil..
sana bişi olmamışya.. gerisi boş bu saattten soora:wiinkk:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Geçmiş olsun.
Bence bu olayda alkollü olan tek şahıs, polis.:silent:

Polisin, yaptığını söylediğin işlemlere göre ayık olması imkansız..:pr:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Abi büyük geçmiş olsun, tokat manyaklığına rağmen ucuz yırtmışsın.

Var mı ağrın sızın?
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Kilitlendim kaldım şimdi...Ne denir ki buna:silent:
Geçmiş olsun çok..:rendeer:

Biraz geç kalsak hiçbir şey olmayacakmış belki, o satte kalkmayı kim soktu ki aklınıza...::blusssh:::pokey::
 
Katılım
7 Tem 2008
Mesajlar
120
çok geçmis olsun aye :rendeer::rendeer:

allah beterinden korusun valla ucuz atlatmissin :)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Geçmiş olsun.

Allah beterinden saklasın.


muratım geçmiş olsun .. allah beterinden saklasın .. umarım bu sonuncu olur


Teşekkürler, Allah hepimizi korusun, amin.:)

ayecim aman bana köprü deme alerjim var :) çok geçmiş olsun

Artık benimde alerjim var.:p

aman kardes gecmıs olsun ölüm üzerıne geyık yapıoduk gercek olmasın amann

Geyik harici dilimize dolanmasın zaten.:)

muratçım geçmiş olsun yaa.. üzüldüm..
kendini bilmez 4-5 tip yüzünden olucak iş deil..
sana bişi olmamışya.. gerisi boş bu saattten soora:wiinkk:

Kanka kasko var zaten, maddi bir kayıp söz konusu değilde, işte gerçekten ürktüm.

Bir de böyle hadi gidin geçmiş olsun demek istemedim, sarhoşlardan birtanesi ölümden döndüğümü bildiği halde mal derdine düşünce bende de iyiden inata bindi sülük gibi yapıştım adamlara.:cherry:

Ama yukarda Allah var, direksiyondaki çocuk efendi bir çocuktu, ne işi var böyle tiplerle onuda anlamış değilim.

büyük geçmiş olsun:rendeer:

Teşekkürler.

Geçmiş olsun.
Bence bu olayda alkollü olan tek şahıs, polis.:silent:

Polisin, yaptığını söylediğin işlemlere göre ayık olması imkansız..:pr:

Abi valla bende anlamış değilim, kaza mı yaptık stund-up mı izledik meçhul.:)

Abi büyük geçmiş olsun, tokat manyaklığına rağmen ucuz yırtmışsın.

Var mı ağrın sızın?

Gerçekten öyle dostum, demekki daha ecelim gelmemiş.:)

Sol ayağımda ve sol elimde ağrı vardı, 15-20dk içinde ayağımdaki ağrı, şu sıralarda elimdeki ağrı tamamen geçti.

Teşekkür ederim.
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Murat abim çok geçmiş olsun ya :pale: Allah beterinden korusun inşallah...
Son kazan olması ümidiyle, tekrar geçmiş olsun abi...

Polis memuru hakkında diyecek birşey bulamıyorum... :silent:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kimin ne olduğunu bilemiyosun işte..
kaskoylada pek işin yok sanırım, aladığım kadarıya suç karşı tarafın.. trafik sigortası mükellef oluyo..
ama dediğin gibi ürkütüyo insanı.. olayda delidir muhtemelen ürküten, başlıktada yazdığın gibi, pisi pisine olması..
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Adaşım geçmiş olsun...:cyclopsan :rendeer:

Okurken bile o anı yaşar gibi oldum inan..:pale:

O Beyaz Şapkalı beylere içimden söylediğimi dışa vurmayayım..:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
geçmiş olsun Allah beterinden korusun..

Senden beterimi var Emin, Allah ondan da korudu zaten.:p

Teşekkür ederim.

Murat abim çok geçmiş olsun ya :pale: Allah beterinden korusun inşallah...
Son kazan olması ümidiyle, tekrar geçmiş olsun abi...

Polis memuru hakkında diyecek birşey bulamıyorum... :silent:

Teşekkürler.:)

kimin ne olduğunu bilemiyosun işte..
kaskoylada pek işin yok sanırım, aladığım kadarıya suç karşı tarafın.. trafik sigortası mükellef oluyo..
ama dediğin gibi ürkütüyo insanı.. olayda delidir muhtemelen ürküten, başlıktada yazdığın gibi, pisi pisine olması..

Evet suç karşı tarafta, ben kaskoma kazayı bildirip serviste yaptıracağım motoru, sanırım kaskom da karşı tarafın trafik sigortasından alacaktır.

Adaşım geçmiş olsun...:cyclopsan :rendeer:

Okurken bile o anı yaşar gibi oldum inan..:pale:

O Beyaz Şapkalı beylere içimden söylediğimi dışa vurmayayım..:p

Abi bende halen yaşar gibi oluyorum, köprü olayı çok kasıntı, en sağ şerittesin, orta şeritten üzerine gelen bir araç var, 2 metre arkanda belediye otobüsü 10 metre önünde başka bir araç var ve kaçacak boşluk yok, yani varda insanın o boşluğa kaçası gelmiyor.

Gaz açsan kaçamazsın, fren yapsan kaçamazsın, birinin hatası yüzünden göz göre göre ölüme gidiyorsun resmen.

Sol tarafını iyi göçürttüm diyeceğim ama ne kadarı bana ait onu da bilemiyorum, belli adam kadrolu trafik canavarı, araçta vuruksuz yerde yoktu ki.

Beyaz şapkalıları hiç sorma abi, alakasız kişilere elhiyet ruhsat sorgusu alkol muayenesi...

Heleki Çiçek'i görecektin abi, sıra ona geldi ehliyetle ruhsatı veriyo amcam eliyle sen ne ayaksın haraketi yapıp ağzı açık kafayı sallıyor, Çiçek'te transalp'i gösteriyo o benim diye.:queen:

Halen bende alkol muayenesi istiyorum banane banane diyor, valla pisikolojisini bozdular yavrucaan.:queen:
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
abi iyi polis inanmayıp kopmle adli tıpa götürüp kanda alkol aramadılar ah şu köprü ahhhhh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst