Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar bu akşam 12 civarlarında asyadan avrupa yakasına geçerken, orta şeritteki bir aracın aniden sağ şerite(makas) yani üzerime kırmasıyla çarpıştık.
Bariyer araba bariyer araba bariyer araba(tokat manyaa gibim bişey oldum) şeklindeki arbededen sonra denize düşmeyi beklerken Allahtan motordan dahi düşmeden durdum.
Tabiri caizse dördü sarhoş, sürücüsü 19 yaşında, toplam beş kişinin beraber kullandığı bir araç.
Köprüde ve hemen çıkışında durduğumuz için benim yüzümden diğer araçların çarpması tehlikesiyle karşı karşıya kalan arkadaşlardan özür dilerim.
Öncelikle, sarhoş piskopat karakterli tiplerle bıkmadan usanmadan bir saat konuşup sakinleştirerek olay çıkmasını engelleyen Teror nickli süper moderatör arkadaşımıza çok çok teşekkürler.:rendeer:
Bu saate kadar fotokopisiydi kılıydı çöpüydü diye yanımızdan ayrılmadan destek olan diğer süper moderatör Alper_tim'e de çok çok teşekkürler.:rendeer:
Her zamanki gibi pırlanta gibi kalbiyle öz abim gibi yanımda olan Halis abi' ye de çook teşekkürler.:rendeer:
Kaza için gelen ancak ne bana, ne bana vuran arabadaki şöföre hatta Çiçek'e de bayan diye kaale almayarak alkol muayenesi yapmayan, Halis abiye ve Alper'e alkol muayenesi yapan garip trafik memurlarına da teşekkürler.:rendeer:
Olaya baktıktan sonra olay yerinden teker yaparak ayrılan beyaz SS sürücüsüne ve benzerlerine trafik polislerini böyle garipleştirdikleri için teşekürler.
Çiçek'e dee hmm kahve yapıp getirdiği için teşekkürler, nefis.
Teşekkür etmeyi unuttuğum arkadaşlar varsa kusura bakmayın, halen aklım yerine tam oturmuş değil.
Bu toplamda 4 yada 5'inci kazam oldu, belkide en az hasarlısı, hepi topu yamuk bir debyraj maneti, çızık ve hafif ezik bir denge demiri, soldan hafif çızık bir kafa grenajı(hoş o çarpışma o sesle nasıl bu kadar az halen inanabilmiş değilim) ile atlattım ancak ölüme bu kadar çok yaklaştığımı daha önce hiç hissetmemiştim.
Denize uçmamış olduğum yaşadığım için çok şanslıyım diye düşünüyorum, demekki ecel gelmeyince sarhoşta gelse boşmuş.
Bariyer araba bariyer araba bariyer araba(tokat manyaa gibim bişey oldum) şeklindeki arbededen sonra denize düşmeyi beklerken Allahtan motordan dahi düşmeden durdum.
Tabiri caizse dördü sarhoş, sürücüsü 19 yaşında, toplam beş kişinin beraber kullandığı bir araç.
Köprüde ve hemen çıkışında durduğumuz için benim yüzümden diğer araçların çarpması tehlikesiyle karşı karşıya kalan arkadaşlardan özür dilerim.
Öncelikle, sarhoş piskopat karakterli tiplerle bıkmadan usanmadan bir saat konuşup sakinleştirerek olay çıkmasını engelleyen Teror nickli süper moderatör arkadaşımıza çok çok teşekkürler.:rendeer:
Bu saate kadar fotokopisiydi kılıydı çöpüydü diye yanımızdan ayrılmadan destek olan diğer süper moderatör Alper_tim'e de çok çok teşekkürler.:rendeer:
Her zamanki gibi pırlanta gibi kalbiyle öz abim gibi yanımda olan Halis abi' ye de çook teşekkürler.:rendeer:
Kaza için gelen ancak ne bana, ne bana vuran arabadaki şöföre hatta Çiçek'e de bayan diye kaale almayarak alkol muayenesi yapmayan, Halis abiye ve Alper'e alkol muayenesi yapan garip trafik memurlarına da teşekkürler.:rendeer:
Olaya baktıktan sonra olay yerinden teker yaparak ayrılan beyaz SS sürücüsüne ve benzerlerine trafik polislerini böyle garipleştirdikleri için teşekürler.
Çiçek'e dee hmm kahve yapıp getirdiği için teşekkürler, nefis.
Teşekkür etmeyi unuttuğum arkadaşlar varsa kusura bakmayın, halen aklım yerine tam oturmuş değil.
Bu toplamda 4 yada 5'inci kazam oldu, belkide en az hasarlısı, hepi topu yamuk bir debyraj maneti, çızık ve hafif ezik bir denge demiri, soldan hafif çızık bir kafa grenajı(hoş o çarpışma o sesle nasıl bu kadar az halen inanabilmiş değilim) ile atlattım ancak ölüme bu kadar çok yaklaştığımı daha önce hiç hissetmemiştim.
Denize uçmamış olduğum yaşadığım için çok şanslıyım diye düşünüyorum, demekki ecel gelmeyince sarhoşta gelse boşmuş.