- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,090
- Konu Yazar
- #41
Semih abi artık ne anlatıyorsa nasıl dikkat kesilmişim
Ahmetbey e gittiğimizde kimse sorsak bize o köfteciyi gösterdikleri için oraya gittik bizde. Sorduğumuz kişilerde burada köfteyi ilk meşhur eden bu adamın babasıydı o çok güzel yapardı oğluda onun gibi güzel köfte yapıyor dediler. Ahmetbey de etlerin leziz olmasının nedeni oradaki hayvanların doğal beslenmesiymiş. Küspe ile hayvan beslemezlermiş.