Çorlu - Ahmetbey - Vize - Balkaya - Kıyıköy gezisi.

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
pa120362mh4.jpg

Semih abi artık ne anlatıyorsa nasıl dikkat kesilmişim :) İyi güldüm bu fotoya gerçekten.

Ahmetbey e gittiğimizde kimse sorsak bize o köfteciyi gösterdikleri için oraya gittik bizde. Sorduğumuz kişilerde burada köfteyi ilk meşhur eden bu adamın babasıydı o çok güzel yapardı oğluda onun gibi güzel köfte yapıyor dediler. Ahmetbey de etlerin leziz olmasının nedeni oradaki hayvanların doğal beslenmesiymiş. Küspe ile hayvan beslemezlermiş.
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
benim çnerim öz-et köftecisi gelicek arkadaşlara şimdiden afiyet olsun
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2008
Mesajlar
29
arkadaşlar herkeze çok teşekkürler süper bir gezi oldu planlı olmuş olsaydı belki bu kadar kalabalık toplanamazdık fotoğraflarda çok güzel olmuş ellerine sağlık süleyman abi.
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
bu gün köfteci olayını bir kaç kişiye sordum sizin köfte yediğiniz köftecinin babası ilk köfteci adıda osman mış. ama kime sorsam herkes babası gibi yapamadığını söylüyor ve benimde önerdiğim öz-et köftecisini öneriyorlar. ilk mesajı düzeltiyorum kusura bakmayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu gün köfteci olayını bir kaç kişiye sordum sizin köfte yediğiniz köftecinin babası ilk köfteci adıda osman mış. ama kime sorsam herkes babası gibi yapamadığını söylüyor ve benimde önerdiğim öz-et köftecisini öneriyorlar. ilk mesajı düzeltiyorum kusura bakmayın.

Güzel kardeşim senin dediğin öz-et köftecisi "çakma"dır.
Asıl Öz-et köftecisi Çorlu'dadır.
1943 yılından beri faaldir.
Hemde üç kusaktan beri aynı aile tarafından işletilir.
Bunu her türlü resmi kayıtla ispat etmek mümkündür
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
ahmetbey nire çorlu nire

Güzel kardeşim senin dediğin öz-et köftecisi "çakma"dır.
Asıl Öz-et köftecisi Çorlu'dadır.
1943 yılından beri faaldir.
Hemde üç kusaktan beri aynı aile tarafından işletilir.
Bunu her türlü resmi kayıtla ispat etmek mümkündür

vallaha ahmetbeydeki öz-et köftecisi ile çorlu daki öz-et köftecisi arasında bağlantı kurdun ya bravo ikisi aynı il sınırlarında bile değil.

konunun tamamını okumanı tavsiye ederim biz ahmetbey kötfesi ve köftecisinden bahsediyoruz

çorludaki köftecilerden değil
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vallaha ahmetbeydeki öz-et köftecisi ile çorlu daki öz-et köftecisi arasında bağlantı kurdun ya bravo ikisi aynı il sınırlarında bile değil.

konunun tamamını okumanı tavsiye ederim biz ahmetbey kötfesi ve köftecisinden bahsediyoruz

çorludaki köftecilerden değil


Farklı il sınırları icinde olunca isteyen istedigi ticari ünvanı alma hakkına sahip olamıyor.
Ben bu yönüyle bakmıştım
Kulaktan dolma degil kesin ve ispatlı bir bilgi verdim
Kendi olamayanlar başkasını taklit ederler anlatmak istedigim buydu" benim köftecim seninkini döver" demedim.stop.
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
Farklı il sınırları icinde olunca isteyen istedigi ticari ünvanı alma hakkına sahip olamıyor.
Ben bu yönüyle bakmıştım
Kulaktan dolma degil kesin ve ispatlı bir bilgi verdim
Kendi olamayanlar başkasını taklit ederler anlatmak istedigim buydu" benim köftecim seninkini döver" demedim.stop.

bunun ticari ünvanla alakası yok adamların çorlu daki köfteci'yi taklit ettiklerini hiç sanmıyorum. bu sebeple öyle çakma makma gibi ifadeler kullanman yanlış.
konunun püf noktasını anlamamışsın biz ahmetbey köftesinden bahsediyoruz. adamların kapısında kocaman öz-et köftecisi meşhur ahmetbey köftesi diye yazıyor meşhur öz-et köftecisi değil.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunun ticari ünvanla alakası yok adamların çorlu daki köfteci'yi taklit ettiklerini hiç sanmıyorum. bu sebeple öyle çakma makma gibi ifadeler kullanman yanlış.
konunun püf noktasını anlamamışsın biz ahmetbey köftesinden bahsediyoruz. adamların kapısında kocaman öz-et köftecisi meşhur ahmetbey köftesi diye yazıyor meşhur öz-et köftecisi değil.

iyi tamam sen haklısın..Ne bileyim senin rekabet hukuku uzmanı oldugunu özür dilerim ben cahillik ettim:)
bi daha cevap vermem
 
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
104
arkadaşlar süper bir gezi olmuş helal sizlere valla keşke bende katılsam böyle gezilere hele videolar yokmu bitirdi beni teşekkür ederiz..
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
327
yaz tatılınde ßende vize kırklareli kıyıköy iğneada falan gezmiştim qüzel yerlerdi tek fark benımkı araba ıle olmuştu :) paylaşım için teşekkür
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
30
Gezi süperdi metehan abi bidahaki sefere balık yemeden gelmeyelim.
Ben bidahaki ne yanıma elfeneri alayım benim farlar arızalandı karanlıkta yolculuk etmesi zor oluyo yaw, geziye katılan butün arkadaşlara tşk.Bu gezilerin devamını dilerim BENİ ÇAĞARMAYI UNUTMAYIN... HERKESE SEVGİLER ALLAH'A EMANET OLUN
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
856
düşünmemiz gerek :mrgreen:
sayi be balığa ne zaman çıkıcaz?
ellerim gene kaşınmaya başladı,gelde benim motoru sanayiye kadar itirelim :p
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Bu gezideki arkadaşların hepsi kayboldu ne oldu nedendir bilemiyorum. Arkadaşlar yaşıyormuyuz ?
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
1,090
Metehandro heryerin köftesini beğenmez. Halen Çınarcık köftesi yemeye bekliyor bizi ama nasip olmadı birtürlü.
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Tekerinize sağlık güzel gezmiş ve yiyip içmişsiniz. :)
Yahu bu Metehandro her yerde çıkıyor karşımıza.:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst