[Adana - MT]

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
ben büyüme olayına deyinmek istiyorum.
büyümek yada organize olmak gibi bir derdim ve isteğim yok kendi payıma.şu anki gurubumuzu ve tüm insanları, kendisiyle, eşiyle ve çocuklarıyla çok seviyorum.gerçekten çok seviyorum.
bir araya gelip oturduğumuzda gerçekten çok mutlu oluyorum(kendim ve ailem adına).yeni kişiler aramayın, zaten ortamımızı anlayan, ve uyabileceğini düşünen insanlar bi şekilde ortamımıza dahil oluyor.hepimizin telefonları var birbirimizde, ayrıcada oturup sohbet etmek, yada dertleşmek istediğimizde gönül rahatlığıyla birbirimizi arıyoruz.
bu açılımlar uzar gider.
sonuç olarak ben ve ailem şu anki gurubumuzdaki insanları çok seviyoruz ve ailemizden görüyoruz.
lütfen yeni kişiler katma çabasına girerek bu güzel aileyi bozmayın.
organizasyondu, bilmem kutlamalara katılmak yada benzeri olaylar bizim isteğimiz dışında aramıza katılmaya çalışan ve bize uymayacak kişilikler üretecektir.buna emin olabilirsiniz.
BİZ BİZE YETERİZ HEPİNİZİ SEVİYORUM:rendeer:


::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn

degerli arkadaşlarm gördüğüm lüzum üzerine şu açıklamayı yapmayı uygun gördüm ..NERDE ÇOKLUK ORDA B....K .KENDİMİ İFADE ETMİŞİMDİR .gezilerimiz şuana kadar şevkin şevkindedir..sizlerde buna katılıtorsunuzdur daha herkes birbirini yeni tanımaya çalışmışken bazı şeyleri zamana bırakın arkadaşlar.acele etmeyelim zaman herşeyin ilacıdır.ben bile sizlerle daha yakın olmayı istememe rağmen bazı şeyler olmıyabiliyor.yavaş ve emin adımlarla kendi bünyemizde saglamlaşalım gerisi zaten gelir...hepinize kucak dolusu sevgilerimle..:rendeer::rendeer:


::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
177
Büyümek, organizasyon, falan derken işin boyutu, şekli-şemali değişti. Millet bayram-seyran birşeylerde biraraya geliyor, ister gövde gösterisi deyin, ister motosiklete dikkat, ister tamamen şov... Benim asıl fikrim de oradan çıkmıştı, hani bir şehir turu düzenlesek, şöyle anlı-şanlı, bize yakışır. Şehitler bir yanda, ekonomik çöküş diğerinde, belki vatan-millet-Sakarya olacak, belki hepimize moral olacak. Bir de düşündüm, bu sadece bizimle bir anlam ifade etmez, bir kaç grup daha katılsa, topu-topu yarım saat-bir saatlik bir toplu sürüş. Sonra kendim de fark ettim, Adana'da bulunan motorcuları biraraya toplamak deveye hendek atlatmakmak kadar zor, vazgeçer gibi oldum. Devamında ise bu duygularımı sizinle paylaşmak istedim.

Amacım grubun büyümesi değil, resmileşmek değil, yönetici olmak ise hiç değil. Ben garip bir HaYaLeTim sadece, uzaktan seyrederim herkesi.

ben büyüme olayına deyinmek istiyorum.
büyümek yada organize olmak gibi bir derdim ve isteğim yok kendi payıma.şu anki gurubumuzu ve tüm insanları, kendisiyle, eşiyle ve çocuklarıyla çok seviyorum.gerçekten çok seviyorum.
bir araya gelip oturduğumuzda gerçekten çok mutlu oluyorum(kendim ve ailem adına).yeni kişiler aramayın, zaten ortamımızı anlayan, ve uyabileceğini düşünen insanlar bi şekilde ortamımıza dahil oluyor.hepimizin telefonları var birbirimizde, ayrıcada oturup sohbet etmek, yada dertleşmek istediğimizde gönül rahatlığıyla birbirimizi arıyoruz.
bu açılımlar uzar gider.
sonuç olarak ben ve ailem şu anki gurubumuzdaki insanları çok seviyoruz ve ailemizden görüyoruz.
lütfen yeni kişiler katma çabasına girerek bu güzel aileyi bozmayın.
organizasyondu, bilmem kutlamalara katılmak yada benzeri olaylar bizim isteğimiz dışında aramıza katılmaya çalışan ve bize uymayacak kişilikler üretecektir.buna emin olabilirsiniz.
BİZ BİZE YETERİZ HEPİNİZİ SEVİYORUM:rendeer:

:bounce::bounce::bounce:

sevgili Gürsel, amacım grubu büyütmek değil, ama seninle tanışmamız da böyle bir girişim sayesinde olmuştu, hatırlatırım; Birkan gruplardan ziyade motorseverleri biraraya toplamaya çalışıyor, duruma resmiyet kazandırsak mı diye konuşuyor, nasıl daha iyi organize olur, birbirimizden haberdar oluruz diye düşünüyorken, bir toplantıda tanışmıştık seninle... demek ki bu gibi girişimler ille de kötü sonuçlanmıyor. ben 5 sene boyunca tek başıma dolanmış birisiyim, ve gruplara hasret kaldım bu dönemde, değerini de en çok ben anlarım, her ne kadar sizler kadar tadını çıkaramasam da şu aralar.

degerli arkadaşlarm gördüğüm lüzum üzerine şu açıklamayı yapmayı uygun gördüm ..NERDE ÇOKLUK ORDA B....K .KENDİMİ İFADE ETMİŞİMDİR .gezilerimiz şuana kadar şevkin şevkindedir..sizlerde buna katılıtorsunuzdur daha herkes birbirini yeni tanımaya çalışmışken bazı şeyleri zamana bırakın arkadaşlar.acele etmeyelim zaman herşeyin ilacıdır.ben bile sizlerle daha yakın olmayı istememe rağmen bazı şeyler olmıyabiliyor.yavaş ve emin adımlarla kendi bünyemizde saglamlaşalım gerisi zaten gelir...hepinize kucak dolusu sevgilerimle..:rendeer::rendeer:

yav, bir törene katılalım dedim, işin sonu nereye çıktı. Mersin Motor Kulubünü örnek alarak söyledim, adamlar kalabalık falan ama iyi organize oluyorlar, bırakın biciyi, yemek-balo düzenliyorlar, yılda bir kez kutlama yapıyorlar. Sonra tören dedim, bu adamlar işi ciddiye almışlar, başvuru-dilekçe falan, yapmışlar şimdiye kadar, öyleki başvuru adresleri artık tanımış adamları, hemen yardımcı oluyorlar. Biz de o kadar kalabalık olmayabiliriz, gerekmez, ama öyle organize de değiliz, bu gibi girişimleri takip edecek organizasyonumuz olmalı, dedim, ki en başta bu fikri ortaya atan ve gönüllü olarak darağacına çıkan kişi olarak.

::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn




::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn::biggrinn



ve kışlık yer ararken ve kalabalıktan dolayı fiyat pazarlığı yaparken resmi olsun olmasın grup olarak bir varlığımızın öneminin farkına varmayan herkesi ben de alkışlamak istiyorum... :queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sevgili muratcığım,biz hepimiz senin nasıl milli ve insani duygularla yola çıktığının bilincinde ve farkındayız.ayrıca bütün arkadaşlarımında bu yüce duygularda seninle hemfikir olduklarına eminim.gurupta kimsenin lider yada yönetici olmak gibi bir hevesi olduğunu da sanmıyorum.sadece ortaya çıkan genel kanı,bizim bize yettiğimizdir.seni (nacizane)en iyi tanıyan kişi olmam sebebiyle,seninde aynı fikirde olduğuna inanıyorum.bu vesile ile seninde dahil olduğun bu mutlu azınlığı,bir hayalet olarak uzaktan seyretmeni değil,bizlerle olmanı arzuluyoruz.sevgilerimle.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
durun ben hariçten bir gazel okuyayım sizlere,

bu geçirdiğiniz dönemleri mersin Mt geçirdi ve sonuç fiyasko oldu. bunu kozanda cengiz abilere de söyledim. arkadaş grubu olarak kalın derim. hiç resmilerştirmeyin ve kurallar koymayın. bırakın grup kendi kurallarını kendi kyuyor zaten ki bunda da geleneklerimiz ve karakterlerimiz yardımcı oluyor.

herneyse konun bu değildi benim. yapacağım hazırlıklar için söylüyorum;

BU HAFTASONU MERSİNE GELYOMUSUNUZ?
 
Katılım
8 Eyl 2007
Mesajlar
2,136
çamlık kafeye gittik.2 saat kadar oturduk ama,orada olmayacağına hepberaber karar verdik.adam tok satıcı.bize siz çarşamba gelmeyin,pazartesi,salı gelin,yok perşembe gelin diyor.niyeymiş çarşamba çok kalabalık oluyormuş.böyle birşey varmı?ben ne zaman istersem ozaman gelirim.senmi bana uyacaksın,yoksa benmi sana.fiyatlar da %10'luk bir indirim yaptırdık.o da pek birşey ifade etmiyor.oradan kalktık tekrar ademin oraya menderese gittik açık havada serin olmasına rağmen alışmışlığın vermiş olduğu bir duyguyla,oldukça keyif aldık.kısacası hala yeni,hesaplı biryer arıyoruz.

Bayram öncesi gölün karşısında bir sıkmacıya gitmiştik hatırlarsanız (Muzaffer ben gelmedim diyor ama ben o da vardı diye hatırlıyorum). Ora eskiden beri buluşma yeriydi.
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
LEm millet ne kadar kendini ifade etme düşüncesindeymiş,kapıyı bi araladım,hurrraaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
Bayram öncesi gölün karşısında bir sıkmacıya gitmiştik hatırlarsanız (Muzaffer ben gelmedim diyor ama ben o da vardı diye hatırlıyorum). Ora eskiden beri buluşma yeriydi.
bende gelmedim, ne ayak:silent: :pr: helal olsuuuuuuuuun biz yokken götürün sıkma börekleri.hazır kurtlar vadiside izliyorken sıkacam ayaklarınıza ama içim elvermiyor.lanet olsun bendeki insan sevgisine:p
LEm millet ne kadar kendini ifade etme düşüncesindeymiş,kapıyı bi araladım,hurrraaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

saane len.yassakmı:)
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
::coool::::coool::HAYALETM..KARA MURATIM ..SAKIN BUYAZIMI KENDİNE malletme senin yerin bizim yanımızda nekadar degerli oldugunu unutma :rendeer: bora kardeşimde belirtmiş ....sadece dikkat etmemiz gerekenleri diğer arkadaşlarmla paylaştm benim içim sen kara ELMASIMSIN seni eskiden beri tanırım örnek biarkadaşımsın kimse senin üstüne gelmiyordur eminim.seni tanıdıgım güne şükrediyorum:rendeer:tanaklarından öpüyormmm..
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
MİLLEEEEEETTT DİYOM
BU HAFTA DİYOM
MERSİNE DİYOM
GELYOMUUUSNUUUUUUUUUUZZZZ DİYOOOMMM
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
arkadaşlar ben murat arkadaşımın düşüncelerine sonuna kadar katılıyorum burada büyümek başka arkadaşları aramıza almak değil adana olarak motosiklet kullanıcılarını sadece özel günlerde organize edebilecek bir ortam yönetim hazırlamak niyetinde bunun haricinde yine herkesler kendi yoluna gider ve gidecektir sizce biz kaç zamandır çarşambaları toplanıyoruz şayet böyle bir şey olsaydı bütün çarşambaları mendereste yer bulunmazdı motosiklerden yanılıyormuyum

en azından motosiklerin varlığı trafikte fark edilir diğer sürücüler bizlere karşı daha saygılı olur bence bunu yapalım selamlar

ayrıca çadırlı kamp için kadirliden ahmet abi (airman)ile görüştüm göl kenarında yelken kulübüne ait alan varmış istenirse motelde varmış bunuda değerlendirelim derim
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
yuh beee abi daha kışlık toplaşacak yer bulamamışken bune hiddet bune celal yaw ..ortada baya degişik fikirler var ama ben bizzat şahit oldugum kadarıyla herkez her ortama uyum saglayıp kaynaşamıyor...
ve bundan 150.. bilemedin 200 sayfa önce sine bakın, iso kankam ve ben bu guruba girmek için ne kadar çabalayıp komik duruma düşmüştük hala hatırlayanınız vardır ve hatırladıkca hala gülüyorsunuzdur ama ozamanki çekirdek gurup bambaşkaydı şu anki cekirdek gurup bambaşka benim nacizane kanaatim şuan cok huzurlu,sevecen ve kucaklayıcı bir ortam var bence öyle kolay kolay da bozulmaz.. eger yeterince büyük olan samimi dostlarımız arasına yenileri eklenecek se.....gelsin buyursunlar...

tavsiyem bu işi burda degilde yüz yüze konuşarak cözeriz çünkü milletce uzun cümlelerden kurulu yazıları pek okuyup anlayamıyoruz

son olarak büyüklerim ne karar verirse ben varım ön teker nereye giderse arka teker de takip eder:p

LEm millet ne kadar kendini ifade etme düşüncesindeymiş,kapıyı bi araladım,hurrraaaaaaaaaaaaaaaaaa :D

laaa iso ne ifadesi olm millet ifade görsün diye şu bizim mektubu aradım bulamadım nirde lem o yazı:cherry: maksat herkez okusun da ifade görsün sonrada çatlayana kadar gülsün:cherry::cherry:

(buldum nan kanka bkz.sayfa 63 nerdeeeeeeeen nereye):rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Millet coşmuşsunuz :mrgreen:
Gelin bu konuşmalarınızı çarşamabaya saklayın :)

Sencer kardeşim pazar günü geliyormusunuz diye soruyor, kimse cevap vermiyor, ne kadar büyük ayıp. O zaman kendi adıma cevap veriyorum, pazar günü istanbulda olacağım için mersine gelemiyecem :salut:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
sencerciğim,benimde bu pazar birtakım işlerim var.gezi olsa bile ben katılamayacağım.sevgilerimle.
 
Katılım
27 Ağu 2005
Mesajlar
1,069
Herkese selamlar arkadaşlar...
Yeri gelmişken 2 laf da ben etmek istiyorum bu gruplaşma hakkında; Ben askere gitmeden once herkesi tanıştırmak kaynaştırmak maksadı ile bi kaç buluşma ayarlamıştım ve bunlar ne mutlu ben yokken meyvesini vermiş ve sizler harika bir grup kurmuşsunuz.Ben o zaman da gruplaşalım diodum ama kesinlikle bir BAŞKANLIK SİSTEMİNDEN SÖZ ETMİYORDUM..! Çünkü bir başın oldugu yerde her zaman bir de muhalefet olur ve bu da grubun ailevi (artık öyle görüyorum) yapısını bozar.
Benim o zaman ki amacım herkese bi konuda iş bölümü vermekdi.Mesela birisi bi kaç güzergah bulup onları grubun fikrine sunardı hafta sonu için eger başka fikri olan varsada söylerdi ya da bu 29 ekim gbi özel günler için bir medya ve kamu iletişimini saglayan bir arkadaşımız gerekli izinleri alırdı vs gbi...
Ama benim asıl önem verdigim nokta egitimlerdi.Allah korusun yolda birimizin başına bir olay gelse kaç tanemiz düzgün şekilde kask çıkarmayı ve ilk yardım yapmayı biliyorum.Tamam aramızda eksik olmasın allah yokluklarını vermesin Doktor arkadaşlar var ama ya onların olmadıgı bir zamana denk gelirse ve yahut yolda kaza yapmış bir arkadaşa yardım etme durumumuz dogarsa.Tekrar söylüyorum ben başkanlık sistemine karşıyım,bu grupda herkes aile gbi kolay kolay yeni insan girmesinede karşıyım.Eskiden motosiklet klubu onunde toplanırken bir hafta gördügümüzü diger hafta görmüyoduk;tanımadıgımız insanlarla yola çıkmak çok da dogru bişe degil bence.Düzenimizi bozmiyalım fakat arada bazı görevler seçsek ve bazı egitimleri alsak fekde fena olmiyacak bence.Herkese iyi günler...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Millet yine coşmuş,herkesin fikrine katılıyorum sonuç olarak aynı yere çıkıyor.
Pazar gezisi için ben zaten gelemiyorum Adana MT nin hanımlar kongresinde aşçılık ve organizasyon yapcem yani çok çalışmam lazım çoook
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,203
murat ile birkana katılıyorum. olay başkanlık sistemi değil ama resmi olmayan bir iş bölümümüz olsa hiç de fena olmazdı hani. bir toplantıda herkes yapabileceklerini söylese. bizde derizki; ha şu arkadaş bu konuyla ilgilenebilir çünkü bize böyle söylemişti bu konuda kendisinden yardım isteyelim. bence hoş bir fikir. yoksa muratın bir kurumsallaşmadan bahsettiğini zannetmiyorum. zaten böyle bişeyede gerek yok.

bende motorumu sattım dolayısıyla mersine gelemiyorum. motorsuz kalmak da kötü bişeymiş yahu. ama pek yakında...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst