[MT İST] 18.10.2008 Cumartesi - Tophaneciler Buluşması

Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
emin_arikoglu + 10 Misafir

bu arkadaslar mahallece geliyorlar :)

yok mahallece değil sadece benim fun kulüp üyelerimi getiricem :p

Emün Mahallecek değil bazen sülalesiyle katıldığı da oluyo +50 :cherry::cherry::cherry:

evet hasan abi haklı +50, +100, +150 :)

Emünün çevresi geniş Arıkoğlu Aşireti bunlar +50 ne ki puhahaaha:mrgreen::mrgreen:

doğru bizim aşiret çok kalabalık, evdeki kuşlar, balıklar, kediler falan baya kalabalığız :)

emin sizin ev bize yakkın geçerken alırsın demi beni izmirde :D

tabi ya izmir in bi ucundan girer diğer ucundan çıkarım senide alır dönerim :mrgreen:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
"Belk!i" deyip kıvırma payı bırakayım kendime fakat senede bir tophane'ye geliyorum.BU senede "aargh"'ın ilk organizasyonuna katılayımda bi işe yarıyayım bari:).
 
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
121
busefer benımde cok gelesım vardı yaw ama bu hafta sonu muhtemelen ankaraya gıdıyorum tuh muh falan & benım yerıme kım tombekı ıcer:D:D:D:D
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
kalbinde bana yer yoksa güzelim, farketmez be nayaktada giderim :p

onu bırak banlancam şimdi, sebep te geyik yerine, 'Kamyoncu Sözleri' yazılcak..
musalla taşımada 'Çok sevdi vermediler sen şöförsün dediler' yazılsın..

:queen::queen::queen:

devamı hafta sonu :queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Feybukta grup açtım üye olun bakim.

Adı da "İddiaya girerim bu Cumartesi Tophane'de 500bin kişi toplanabiliriz!"

Bir tane de şöyle açıcam.

"İddiaya girerim Emin alayına gider ve mahallasi kafeye sığmaz!"

:p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Feybukta grup açtım üye olun bakim.

Adı da "İddiaya girerim bu Cumartesi Tophane'de 500bin kişi toplanabiliriz!"

Bir tane de şöyle açıcam.

"İddiaya girerim Emin alayına gider ve mahallasi kafeye sığmaz!"

:p

feybuk ne be kardeşim? doğru yazın şunu feyizbuğk :p tophanede 500 kişi toplarızda millet ayakta kalır daha geniş bi mekanda toplanırsak fazla bile buluruz :) bir de bizim mahalleyi oraya döküpte kaliteyi düşürmeyelim bence :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
feybuk ne be kardeşim? doğru yazın şunu feyizbuğk :p tophanede 500 kişi toplarızda millet ayakta kalır daha geniş bi mekanda toplanırsak fazla bile buluruz :) bir de bizim mahalleyi oraya döküpte kaliteyi düşürmeyelim bence :mrgreen:

emincim sende biliyorsun bizim gittihimiz yerde kalite artar :cat::cat::cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst