[MT İST] 18.10.2008 Cumartesi - Tophaneciler Buluşması

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Tarih : 18.10.2008 Cumartesi
Yer : Nargilem Kafe, TOPHANE
Buluşma Saati : 18:30


Arkadaşlar 2 hafta öncesi itibarı ile bu yılın TOPHANE kış sezonunu açmış bulunuyoruz.

Arayı fazla açmadan tekrar buluşma düzenlemeyi düşündük. Malumunuz bayram tatilinde şehir dışında olan arkadaşlar vardı. Bu buluşma ile birazcık hasret giderelim. :)


Tophane sohbetlerimizden bir kaç kare:







Bilmeyenlere yol tarifi: :queen:

TOPHANE'de anacadde üzerinde İSTANBUL MODERN girişinin hemen yanı, nargile kafelerin ilki (Nargile kafelerin olduğu bölgeye Beşiktaş istikameti yönünden giriş yapınız)

Yer tarifi vs. için daha ayrıntılı yardıma ihtiyacı olan arkadaşlar bana aşağıdaki numaradan ulaşabilirler.
TEL: (535) 741 78 00
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Cafe ismi Nargilem Cafe arkadaşlar...
Tamer abi sana zahmet ekliyiver cafe isminide, geçen sefer bulamamışlardı...

Ordayım 18.15 gibi... :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Önce duyuru olarak açmışım yanlışlıkla. Olayı etkinlikler bölümüne taşıdık. :)

Bakın ilk organizasyonum, gelebilen varsa gelsin. Gelmemezlik yapmasın! :) O nasıl bi cümle ise! :p

Cafe ismi Nargilem Cafe arkadaşlar...
Tamer abi sana zahmet ekliyiver cafe isminide, geçen sefer bulamamışlardı...

Ordayım 18.15 gibi... :cat:

Yazdım ya len! :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
yettim gayri ordayım inşallah eee uzun süredir sahalardan ayrıyız aksilik çıkmazsa ordayım inşallah
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
inşallah bende gelebilirim
izin günüm cuma ama bakalım ne olucak şimdiden herkese ii eglenceler
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bende geliyoooom tophane kaçarmıı =))

ama yusufta gelsin topsuz tophane olmaz yani tophane pardon neyse işte :queen:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Emünün çevresi geniş Arıkoğlu Aşireti bunlar +50 ne ki puhahaaha:mrgreen::mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2008
Mesajlar
437
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaçmaz bu cumartesi bende ordayım hem tamer abinin ilk organızyonu olmassak olmaz:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst