Arkadaşlar lütfen yardım. yorumlarınıza ihtiyacım var.

Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar ilk önce herkese slm. bir motor almak istiorum ilk olucak yaşım 17.
rahat kullanışlı biraz şık motor arıyorum. ama bütçem en fazla 2000 civarı
verebilirim. bi kaç gün takip ediorum. mondial 150 zc ye bakıorum şık bi model ama öyle hergün servisle uğraşamam. şuan 2.el honda beat ile ilgileniorum. istediğim sizde görüşlerinizi belirtirmsnz.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
bence çin işine hiç girme

ehliyetin var mı?ayrıca bu 2000ytl içinde korumalar da mo giriyor bence önce korumaları al sonra motorunu

motosiklet olarakta suzuki an125 diyorum başını ağrıtmayacak uzun süre kullanabileceğin rahat bir motosiklet
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Sitemize hoşgeldin genç kardeşim.

Honda Innova, Suzuki AN125, Kymco Agility, Yamaha Cygnus tercihlerin arasında olmalı..
 
Katılım
17 Ağu 2008
Mesajlar
267
bence cup tarzı bişi al derim.elindeki para yeter :)
cup tarzı motorlar diger tarzlara göre en az arıza cıkaran motorlardır.benzin harfiyatı en düşük motorlardır :)
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
zaten daha önceden motor tecrübem yok. uzun yolculuğumda olmıcak. okul yakın ona gidip gelicem sadece. ama bütçe kısıtlı sölediklerinizin 2. ellerine bakıorum.
 

h2o

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
145
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten daha önceden motor tecrübem yok. uzun yolculuğumda olmıcak. okul yakın ona gidip gelicem sadece. ama bütçe kısıtlı sölediklerinizin 2. ellerine bakıorum.

buralarda ise yalnız_kurt arkadaşım sana yardımcı olur ..bence özel mesaj at yalnız_kurt a sana uygun temiz bi motor ayarlasın...
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
114
h2o abim doru Soylemis yalniz_kurt Sana bu konuda yardimci olabilir. ayrica bikerboyz34 unde dedigi gb once korumalari al derim sana iyi Surusler kardesim ;D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
saliabi buraya bi bakıver:):mrgreen:
 
Katılım
26 May 2005
Mesajlar
122
ybr 125 veya honda cbf 150 al o paralara binilecek motorlar akmaz kokmaz satmaya kalktınmıda rahat satarsın
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ZC 150 Tip olarak güzeL motor.. ama vitesli ile baslaman daha ii oLur.. YBR 125..
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
beyler dediğim gibi sadece okula gidip gelicem. ve sorun çıkarmayan sadece arada bir bakımına götüreceğim motor istiorum. çin mallarını araştırdım 2gündür. kalitesiz diyolar dökülüomuş ve hergün servise giden varmış. benim öyle hergün gitcek vaktim olmayabilir. o yüzden 2. el japon malı sağlam işimi görcek motor lazım. suzuki an125- honda beat- agility ye baktım ve bütçeye uygun temiz 2. el buldum herbirinden sizce hagisini tercih etmeliyim?

yokmu bu işten anlayan arkadaşlar yorumlarınız çok lazım bana
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar herkese slm. ilk önce motor tecrübem hiç olmadı daha önce kullanmadım. yaşım 17 ve okula gidip gelmek için scooter arıorum.
ilk önce çin mallarını araştırdım. aldığım cevaplar Allah a yakın çinden uzak ol.
bütcem en fazla 1850 civarı.
her saat sorun çıkarmıcak, sadece aylık servise felan götürebileceğim, birazda olsa şık ve ekonomik bi motor arıorum.
2. el japonları araştırdım
suzuki an 125 2.el temiz 2007 model 3.500 km de 1750 ytl
agility 125 2.el temiz 2008 model 13.000 km de 1850 ytl

sizce hangisini almalıyım yada başka tavsiye ediceniz motorlar varmı. yardımlarınza göre hareket edicem lütfen yorum yazmayı unutmayın.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
baktıgın motorlar uygundur.

fakat ehliyetın varmı?

yoksa kenara 700 ytl gibi bi ceza parası ayır. yada ehliyetını aldıktan sonra motor al.

+

KORUMALARIN ICINDE PARA AYIR!
 
Katılım
25 May 2007
Mesajlar
137
baktıgın motorlar uygundur.

fakat ehliyetın varmı?

yoksa kenara 700 ytl gibi bi ceza parası ayır. yada ehliyetını aldıktan sonra motor al.

+

KORUMALARIN ICINDE PARA AYIR!

kesinlikle katılıyorum. ceza yersen motoru satıp öyle ödersin ancak. örnekleri oldu bunun daha önce. kaliteli bir kask, dizlik ve monta da ihtiyacın var.

bu şartlarda benim tavsiyem scooter görünümlü elektrikli aletlerden almandır. tahminim 1000ytlye onu alırsın. ehliyet gerekmez. kalan paraya da kask ve diğer korumaları alırsın.
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
arkadaşlar dediğim gibi kask felan takmaya gerek yok çünkü zaten onları takıp çıkarmaya ayırcağım zaman ile okula gitmiş olurum. sadece okula gidip gelebilmek içindir. ehliyet ise galiba 17 yaşını bitirmen lazımmış şuan lık sadece okula gidip gelmek için kullanıcam.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
o zaman bide

55 ytl kask takmadıgın ıcın ceza parası ayır haftada 2 3 defa yesen hesapla artık..

Allah akıl fikir versin.

benım tavsiyem dağ bisikleti alman bisan falan hem spor olur hemde kışın soğukta üşümezsin nasıl fikir :wiinkk:
 
Katılım
13 Eki 2008
Mesajlar
31
yok kardeş ben anlatamadım derdimi:D motorla en fazla 5dk sürcek yol.polisin göreceğini sanmıorum. zaten arka sokaklardan gidicem yolo çıkmıcam .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst