- Katılım
- 30 Eki 2006
- Mesajlar
- 1,220
len tahailk fırsatta senle kapışcam olm.
ama filtre kapağını takcan o zaman görüyüm
iyi görmedim bu okuduklarımı bilmiş ol
![]()
Sinan ben seni Bursa da kıstırmıyım:silent::silent:
Elbet görüşecez burda yada orda:cyclopsan
Çiğbörek mi yeriz yoğurtlu iskender mi bilmem