honda cg 125 mi yoksa yamaha ybr 125

honda cg mı yoksa yamaha ybr mi


  • Kullanılan toplam oy
    45
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
len taha :) ilk fırsatta senle kapışcam olm. :) ama filtre kapağını takcan o zaman görüyüm :) iyi görmedim bu okuduklarımı bilmiş ol :)

Sinan ben seni Bursa da kıstırmıyım:silent::silent::pr: Heleki motorunla beraber:cherry:
Elbet görüşecez burda yada orda:cyclopsan
Çiğbörek mi yeriz yoğurtlu iskender mi bilmem:p
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
Sinan ben seni Bursa da kıstırmıyım:silent::silent::pr: Heleki motorunla beraber:cherry:
Elbet görüşecez burda yada orda:cyclopsan
Çiğbörek mi yeriz yoğurtlu iskender mi bilmem:p

ahanda olan oldu :) bu savaş demek :queen::queen::queen: savaş benim arkadaş cbf250'si var :queen::queen::queen: ben iskenderi severim :cherry:

abi çalışmadığım bi pazar mutlaka gelcez ama yarın da çalışıyom :)
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
laaaa ne oluyor niye benım topıcte kavga edıyorsunuz sonra bızım basımıza patlıyacak
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
cg daha saglam 3ünden de saglam ama ybr daha hızlı gidiyo sen ybr al temizinden cbf kalas gibi iş için kullanıcaksan ybr hemde az yakar ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Öncelikle Cbf derim. İşte kullanamıyorsan kullanmasını bilmiyorsun bence.
Pes
Bu forumda motor üzerinde en çok km yapmış adama söylüyorsun.
Hepimize çok şey öğretebilir motor konusunda.
 
Katılım
4 Eki 2008
Mesajlar
8
hepsı bos motor

honda innova boş ,honda cgl boş,ybr 125 boş YAMAHA CRYPTON R den şaşmam çünkü hepsıyle yarıştım hepsıde 3 motor fark yediler benden ...

ayrıca YAMAHA DAN ŞAŞMAYINIZ...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Pes
Bu forumda motor üzerinde en çok km yapmış adama söylüyorsun.
Hepimize çok şey öğretebilir motor konusunda.

savaş abım sagol işte kendını bılmeyenler yazıyor kızıyorm bunlara sonra nıye kızıyorsun dıyorlar :joker:::utangac:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ahmet bence sabret cbf ile bi müddet .şu cbf 125 bi çıksın.baktın istediğin gibi değil alırsın ybr yi o zaman.
şimdi alırsın ybr yi sonra aklın kalmasın..genede sen bilirsin:)
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
ahmet bence sabret cbf ile bi müddet .şu cbf 125 bi çıksın.baktın istediğin gibi değil alırsın ybr yi o zaman.
şimdi alırsın ybr yi sonra aklın kalmasın..genede sen bilirsin:)

abı bılıyorum onu suan gebze fabrakısanda beklıyor motor manaversı az ybr benım ıcın daha tasaruflu

zaten honda köşe duracak
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
eh sen bilirsin ahmet .zaten ankette ybr yi oylamıştım.
yanlız buluşmalara gelirken cbf ile gel haaa:bounce:
:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
33
cbf 150 likle ybr arasında ne gibi bir boyut ve kıvraklık olduğunu anlayamadım ama bence ybr al yamahayı her zaman hondaya tercih ederim hem cgl daha eski bi model
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
cbf 150 likle ybr arasında ne gibi bir boyut ve kıvraklık olduğunu anlayamadım ama bence ybr al yamahayı her zaman hondaya tercih ederim hem cgl daha eski bi model

sen cbf 150 bınmedın galıba bır bın bırde trafıkte gez farkını ozmn anlarsın
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
33
o zaman yak abi o motoru :) binmedim ama tahmin edebiliyorum ybr kullandım hem 125 liğini hem 250 liğini bence iyi motor 125 liği bile çok rahat kullanımı var bence motorunla biraz idare et hondanın yeni modeli gelince şutlarsın
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Parça fiyatları açısından YBR'den yana kullanıyorum oyumu. Zira CG'nin parçaları pahalı ama ömürlük motor ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst