honda cg 125 mi yoksa yamaha ybr 125

honda cg mı yoksa yamaha ybr mi


  • Kullanılan toplam oy
    45
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
bende cbf 150 var motor buyuk oldugun ıcın işte kullanamıyorum ondan dolayı
cbf yazakadar depoda yatırıcam yanına cg yada ybr dusunuyorum bu motorları fazla kullanmadıgım ıcın kararsızım

sızce hangısı
 
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
buyukluk acısından dusunuorsan cok bi fark bekleme hemen aynı gucte motorlar bunlar cbf 150 de dahil içlerine 3 üde aynı katogeride motor ama ybr ve cg kendini kanıtlamıs motorlar ben ybr derim sana:cat:
 
Katılım
22 Mar 2006
Mesajlar
629
ybr yi şehir içinde daha çevik kullanabilirsiniz.
kendimden biliyorum :cherry:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
İş derken kuryelik yapacaksan ybr parçaları daha ucuz sana daha avantajlı gelir :cat:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
boyut ağırlık olarak çok bi fark olduğunu düşünmüyorum ancak ybr diyorum ankete cevap açısından
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
yazık bu ezilmiş ybr halkına lanet olsun bu içimdeki honda sevgisine arada kaldım ama cg nede olsa ybrden eskidir parca biraz daha palıdır sen zati paşalar gibi cbf biniyon iş için kullancaksan ybr al
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
İkiside kendini kanıtlamış motorlar ama iş filan diyosun o zaman ybr al
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
yazık bu ezilmiş ybr halkına lanet olsun bu içimdeki honda sevgisine arada kaldım ama cg nede olsa ybrden eskidir parca biraz daha palıdır sen zati paşalar gibi cbf biniyon iş için kullancaksan ybr al

len taha :) ilk fırsatta senle kapışcam olm. :) ama filtre kapağını takcan o zaman görüyüm :) iyi görmedim bu okuduklarımı bilmiş ol :)

Siyah YBR 125 ; O kadar ...

kırmızı uyarmı? al ybr'yi ver cbr'yi :cherry:

ybr iyidir seridir az yakar iyi kaçar :wiinkk:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
98
10 tane 125lik motor alma hakkım olsa 8 tanesini cg den yana kullanırım
degişiklik olsun diye başka 125 lik alırdım
rakiplerinin içinde en hızlısı( r modelleri hariç)al cg çok dayanıklıdır.çok sessizdir.çok zevk aldıgım bir motordu ybr yada cbf150 apeche kymco gibi motorlardan bir gömlek üstündür
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ahmet cbf 150 ile ybr 125 arasinda fazla bi yakit farki yokkki eger yakıt olarak düşünüyorsan...ben cbfle devam et derim:) ama sen bilrisin
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
ahmet bence biraz sabret şu cbf 125 bi gelsin türkiyeye.
bir depoyla 600 km den bahsediliyor..sen kuryeci adamsın hesabını iyi yap.
hem cgl 125 kaldımı piyasada ben sıfırını hiç görmedim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
ahmet bence biraz sabret şu cbf 125 bi gelsin türkiyeye.
bir depoyla 600 km den bahsediliyor..sen kuryeci adamsın hesabını iyi yap.
hem cgl 125 kaldımı piyasada ben sıfırını hiç görmedim.

cgl en son 2005 model olmnasi lazim hacı cg 125 te 2006 diye biliyorum... ahmet sana tavsiyem innova:cherry: az yaksın dersen
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
cgl en son 2005 model olmnasi lazim hacı cg 125 te 2006 diye biliyorum... ahmet sana tavsiyem innova:cherry: az yaksın dersen

innovamı ?? moruk sen hiç innova kullanan kurye gördünmü?yok az yakması için değil daha kıvrak olsun diyor şehiriçi kullanımı için herhal.:)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
innovamı ?? moruk sen hiç innova kullanan kurye gördünmü?yok az yakması için değil daha kıvrak olsun diyor şehiriçi kullanımı için herhal.:)

ben cbr 125 le çalişan kurye gördüm:silent::silent::silent:innova görmedim tabi:cherry::cherry::cherry:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bende cbf 150 var motor buyuk oldugun ıcın işte kullanamıyorum ondan dolayı
cbf yazakadar depoda yatırıcam yanına cg yada ybr dusunuyorum bu motorları fazla kullanmadıgım ıcın kararsızım

sızce hangısı

Öncelikle Cbf derim. İşte kullanamıyorsan kullanmasını bilmiyorsun bence.

Cg den uzak dur, parçası aşırı pahalı. Ben cg ile kaza yaptım, çatal değişti, jant çamurluk ve gidon değişti, sağ ayna değişti toplam 1800 ytl.

Ybr egzantrikli olduğu için cg gibi s.çıp kalmaz. Bayılmaz, rampada çok iyidir. Cg saçma sapan bir motordur. Aşırı yorar... Ybr yormaz. Parçasıda ucuz.
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
Öncelikle Cbf derim. İşte kullanamıyorsan kullanmasını bilmiyorsun bence.

Cg den uzak dur, parçası aşırı pahalı. Ben cg ile kaza yaptım, çatal değişti, jant çamurluk ve gidon değişti, sağ ayna değişti toplam 1800 ytl.

Ybr egzantrikli olduğu için cg gibi s.çıp kalmaz. Bayılmaz, rampada çok iyidir. Cg saçma sapan bir motordur. Aşırı yorar... Ybr yormaz. Parçasıda ucuz.


usta kustahlaşma cbfle senı yolda tokatlarım benım cbf ile trafıkte yaptıgım hareketlerı suan hıc bır kurye rahat rahat yapamıyor
kullamamaktan degıl boy meselesi motoru yaza kadar depoda tutma ıstegım var yoksa bende alırmıyım ıkıncı bır motor

innovamı ?? moruk sen hiç innova kullanan kurye gördünmü?yok az yakması için değil daha kıvrak olsun diyor şehiriçi kullanımı için herhal.:)

oguz abı dedıgın gıbı benım boy 1.65 oldugundan motor buyuk gelıyor koltukta yuksek oldugunda rahat degıllım
ybr vardı bende 2 ay falan kullandım fazla tecrube edenımedım 3 ayda kaza yaptım zaten

bugunde cg kullandım izmite gıttım motorlar dedıgınız gıbı motor rahat degıl oldugu yerde tıtrıyor hele ayak frenı cok berbat
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst