- Katılım
- 20 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,261
- Konu Yazar
- #1
Bayram için gittiğim Bergama'da geçen seneye oranla motosiklet sayısının ciddi oranda arttığını gördüm. 60.000 nüfuslu bu ilçede piyasada ne kadar motosiklet çeşidi varsa neredeyse hepsini görmek mümkün. Eh, bir motosiklet tutkunu olarak bunları görmek güzel. Ancak önemli 2 konu var:
1. Özellikle şehir içinde hiç kimsede, evet istisnasız hiç kimsede kask yok. Burada geçirdiğim 5 gün içinde şehiriçinde bir tane bile kasklı sürücü görmedim. Sadece şehirdışına çıkan yolda bir kaç kasklı sürücü gördüm o kadar. Onda da bir tanesinin kayışları yanda savruluyordu, bağlamamıştı.
2. AYNA SÖKME MODASI: Hadi kask meselesine alıştık, Ankara, İstanbul ve İzmir gibi büyük şehirler haricinde kask yaygın olarak kullanılmıyor gibi. Ben burada bu ikinci konunun üzerinde durmak istiyorum. Aynaları sökmek motosiklete nasıl bir hava katıyor, neye yarıyor anlayamıyorum. Bu ilçede göreceğiniz motosikletlerin neredeyse yarısında ayna yok. Yahu neredeyse aynaları olan adamı motorcu saymayacaklar gibi bir durum söz konusu
Bu durum başka yerlerde de olabilir, ben Bergama'da gördüm ve o yüzden bu ilçeden bahsediyorum. Bu tuhaf moda (evet özellikle moda diyorum çünkü yaygınlaşan bir davranış) bir an önce sonlandırılmalı ve herkes söktüğü aynayı tekrar takmalı bence. Kask kask kask diye burada herkese tavsiye vermekten bıkmış arkadaşlar varken bir de "aynalar, aynalar, aynaları takınnnn" diye uğraşmayalım
1. Özellikle şehir içinde hiç kimsede, evet istisnasız hiç kimsede kask yok. Burada geçirdiğim 5 gün içinde şehiriçinde bir tane bile kasklı sürücü görmedim. Sadece şehirdışına çıkan yolda bir kaç kasklı sürücü gördüm o kadar. Onda da bir tanesinin kayışları yanda savruluyordu, bağlamamıştı.
2. AYNA SÖKME MODASI: Hadi kask meselesine alıştık, Ankara, İstanbul ve İzmir gibi büyük şehirler haricinde kask yaygın olarak kullanılmıyor gibi. Ben burada bu ikinci konunun üzerinde durmak istiyorum. Aynaları sökmek motosiklete nasıl bir hava katıyor, neye yarıyor anlayamıyorum. Bu ilçede göreceğiniz motosikletlerin neredeyse yarısında ayna yok. Yahu neredeyse aynaları olan adamı motorcu saymayacaklar gibi bir durum söz konusu
Bu durum başka yerlerde de olabilir, ben Bergama'da gördüm ve o yüzden bu ilçeden bahsediyorum. Bu tuhaf moda (evet özellikle moda diyorum çünkü yaygınlaşan bir davranış) bir an önce sonlandırılmalı ve herkes söktüğü aynayı tekrar takmalı bence. Kask kask kask diye burada herkese tavsiye vermekten bıkmış arkadaşlar varken bir de "aynalar, aynalar, aynaları takınnnn" diye uğraşmayalım