Kanuni Kanuni Racer Kullanıcıları

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
743
hehe benim bahsettigim youtubedeki videon ama biraz daha kalitelisi. yakın bakalım abiler yakın, hele alam motoru bizde lastigimiz eskiyince yakacaz alim allah:p:p:p
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
abi zaten satılık ilanında görmüştümde
benim ilgimide o çekmişti hatta yanıma geldiğinde muhabbeti geçmişti
motor o arkadaşınmı onu merak ettim:p:p:p:
 
Katılım
6 Tem 2008
Mesajlar
128
hop lafları toparlayın erkek geldi topice :D merhabalar döndük bayramdan herkesin geçen bayramı mübarek olsun arkadaşlar nasısnz inşallah :D
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ne lan biz karımıyız:D:D:D:D:D
hoş geldin cnm

ewt arkadaşlar uzun zamandır aklımda olan zaman bulup yapamadığım kuyruğu kaldırma işlemini halleettik bugün
serkanabim saol siteye ve bana yolladığın fotolar için yardımların işin
bi iki foto çektim belki ilerde işinize yarar diye düşündüm buyrun fotolar
amatsörün altındaki parçayı sökerken



amtsörün aparatına kaynatacağımız parça



ve parçayı kaynatıyoruz



parçaların ikisinide kaynattıktan sonra işlem delmye geliyo



ve işlemimiz bitiyor yerine takıyoruz benim çok hoşuma gitti




:):):):)buyrun buda dıştan görünüş racerımızn d.....ötü kalktı:p:p:p:p:p:):):):)








ewt arkadaşlar yorumlar sizin .
bide orjinalliği bozuldu diye korkmayın orjinal deliği duruyo ister dötünü kaldır ister indin nası isterseniz öle binersiniz sade bi vidaya bakıyo iş
tekeriniz düz bassın
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
Başarılı bir çalışma olmuş Temrik ederim
Sana bişey sorayın Peki ön en fala okadar mı iniyor
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
41 calamity41
Bi şey sorucam ama yine yanlış anlaşılmadan korkuyorum
Neden honda 600 yazdın
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
41 calamity41
Bi şey sorucam ama yine yanlış anlaşılmadan korkuyorum
Neden honda 600 yazdın

kardeşim neden yanlış anlıyım yada nezaman anladım
neden yazdım en sevdiğim ve ileride hayellerini kurduğum motor olduğu için desem hardımcı olmuş olabilirmiyim
ama şuda bi gerçek herkes honda zannediyo:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
osmanın gusel bı eklentı olmuş,
aman dıkkat etseydın,
kaynak gusel tutsaydı,
yoksa olmadık bı yerde koparsa basına iş açar ona göre,
eger iyi değilsede iyileştır onu,


tebrik ederim,


Önemli NOT:::eek:smanın dikkat et kış geldi senın oralarda rampa çok var,
AMA ARKA LASTİĞİN FENA BİTMİŞ SORUN YAŞAMA...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
eywallah saolasın abi lastik sipariş ettik 15 inde takıcaz inşallah zaten böle olmuyo virajları kendi kendine dönüyo motor:D
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
kardeşim neden yanlış anlıyım yada nezaman anladım
neden yazdım en sevdiğim ve ileride hayellerini kurduğum motor olduğu için desem hardımcı olmuş olabilirmiyim
ama şuda bi gerçek herkes honda zannediyo:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p

Hayır ben daha önce bir soru daha sormuştum hep birlikte beni topa tutmuştunuz
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
by_moto hiç tavsiye etmem
1.kanuni kim üretmiş birisi Çin diyo kanuninin sitesinde %100 türk malı diyo
2.İsmi racer ama yatış pozisyonu yok daha çok gezi motoru gibi
3.Performans denilen bi şey yok bi kere (benim arkadaşımda var süreyim dedim oturdum tamam kalıplı ama kalkışı bile 2 saatte anca hız desen 120 taş çatlasın 130 bayır aşşağı
4.titreme çok fazla motoru sürdükten sonra bir gün dinlenmen gerekiyo
5.Yakıt çok fazla arkadaşımdan aldım depoyu fulledim motorla yoldeyken motoru biraz yatırınca benzin kapaktan akıyodu(kalitesinin sen düşün artık)5.
6.Racing oturuşu yok üstüne yatılmıyo bu yüzden çok rüzgar alıyosun
7.Kalıplı ama hantal şehir içinde filan çok zor
Motoru almak isteyenler bir daha düşünsünler hatta almasınlar onun yerine paran varsa 2. el hyo gt 250r al ya a çom paran yoksa 2. el cbr 125 al derim cbr 125 kalıpsız deyenler bakma hepsinde racer 200 var tabiki ken motorlarından iyi motorları kötülüycekler




Katıl ama asfaltta karşıma çıkma (cbr 125 ile yan yana gelme hepsi seni ezer geçer
)

soru sormamışsın. Kendince yorum yapmışsıın ( zamanında )
hatta yorumda değil sanki ukalalık yapmışsın
arkadaşlarda olayı sana hiza etmişler
İnceleme Yapmak isteyen arkadaşlarım yorumları okuya bilir
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/9698-kanuni-racer-kullanicilari-118.html#post1135505
Ayriyeten bütün racer kullanıcıları seni tebrik etmeliler cbr 125 ile hepsini ezip geçtiğin için
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
herkesin motoru kendine güzeldir,
''Kargaya Yavrusu Şahin Gibi Görünürmüş''

ben bu güne kadar karşıma çıkan tüm cbr 125 leri solladım,
gerek boş yolda gerek dolu trafıkte,

belkı sürücülerinden kaynaklanır bilemem ama,
tam kontrol sonrasında gerıde kalmayı başardıler,

kımse ile bir rekabet içerisinde değilim,
kımse ilede yarışmak değil derdim,
ama kimse kullandığı ve sevdiği motoru kötülemez,

Dostlarımın Arasında zx-6R olanda Var,
cbr 600 F olanda, mondıal 151 RS olanda var,,,


ve hiçbir zamanda ''sende honda today var hehe yakınlaşmayalım'' demem,

Kendini Beğenmiş Ukalalardan Değilimdirrr...
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
serkan abi kutlarım seni dediğin gibi olması lazım kesinlikle katılıyorum
benim arkadaşta cbrsini 140 vurduğunu söleyip duruyodu bana ama arkamda hiç nal bırakmıyo yola çıktğımızda saolsun hepsini topluyo:):):):):)
bide abi bu sitede bi başlık aç bakıyolar çin motor kimse yazmıyo sade çin kullananlar arada nadiren çıkıyo bi kaç harbi motorcu onlar yazıyo
hiç sevmediğim bi olay benim motorum iii senin motorun kötü
adamlar yolda bile motorına göre selam veriri olmuş
ama 600 RR ve F çileri kutlarım hepsi korna sellektör geçer:)
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kardesim pek cok motorcunun anısında vardır bi çın malı veya eski dökük motor,
illa kulanmış ve kendısını gelıstırmıstır,
sonrada imkanları doğrultusunda büyütmüştür motorunu,
ama bu demek değildirki,
''çin malı motorun var ne halın varsa gör''

motorculuk motora binip gaz açmakla olmaz,
motorculuk markası ,modeli,imalat yeri veya cc büyüklüğü ile ölçülemez,

motorculuk nerede nasıl olursa olsun motor dostlarına yardım ve eşlık etmektir,

herkes yaptığından gurur duyar ve utanır,

ben bu güne kadar yaptıklarım ve dediklerim ile hep gurur duydum ve iyi anıldım,
bu hep böyle olacak,
motorum çin malı olduğu halde ve ileride japon olacağı haldede böyle olacak...
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
48
selam millet nabersiniz nasıl gidiyor hayat :) iş yoğunluğu azalmaya başladı bir nefes alayım forumdakilere selam vereyim dedim...
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
524
a.slm hoş geldin
demekki bundan sonra birlikte olcaz işler hafifledi demişsin
aradasırada görünürsün artık
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
a.slm dostum,
nbr sin yahu,
nerelerdesin,,,

karabatak gibisin bir varsın bir yoksun,

:D,
sağlık olsunda varsın geç gelınsın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst