20 000 kilometreyi devirdim.Asla 130'u geçmedi.
kartepeli haklı.Bin pişmanım.Paralarım uçtu gitti.Hız isteyen bulaşmasın bu makinaya.Sağlamlık ve ekonomi isteyenlere birebir.Aaa bir de çok güvenli.Yol tutuşu viraş alışı ve durması mükemmel.Neredeyse araba ile aynı mesafede durabiliyor.
:mrgreen: Yorum yok.fiyatı 4000 olsa sende alacaksın yani?
bunu sezdim yazılarında.çok istemişsin de paran yetmemiş alamamışsın gibi..ondan mı bu öfke, bu çekememezlik?
Babacan o motoru almak mesele değil tecrübe varmı sen ondan haber ver. Biz neden tek silindir alıyoruz, Motosiklet.net te abilerimizden arkadaşlarımızdan öğrendiklerimize göre hareket ederek tek silindir alıyoruz, ne kadar tecrübemiz varki, gösterdiğin makinalar canavar, bırak bizde olalım sonra bakarız.valla ne yalan söyliim 2000 ytl bulunması zor bi para değil 9.000 üstüne 2.000 daha koyar şöyle bişey alırım
![]()
Yamaha ve çinlilergüzel motor ama o paraya onu kimse almaz o para ya beldeyama böyle devam ederse piyasadaki yerini 10 yıl gibi kısa bi zamanda yerini çinlilere bırakıcak gibi geliyo tamam kalite marka ama o paraya cbf 500 alınır:cat:
Yahu kardeşim ayıptır ya, CBF 250 kaç para?çok uçmuş bunlar ya 9 ne demek ya ? 5.5 a twister alırım taş gibi....fazla atmışlar..bi artısı enjeksiyon...olsa ne olmasa ne ..sanki bugüne kadar enjeksiyonlu motor kullandık biz...sanki onsuz olmaz hayret bişi ya....hem şu son hız konusu ybr 250 160 ı çok rahat görmesi lazım ben cbr 125 kullanıorum 140 görüyorum o nasıl görmez hayret valla...selamlar
Arkadaşlar ybr 250 nin fiyatı 8500 ytl ye in miş ...Ne dersiniz değermi?
malesef deymezr:
Aslında üzülüyorum çok güzel bi motor övgüye değer ama fiyat hakkında herkes pahalı dio...Bu BELDEYAMA nın amacı ne anlamış değilim açıkcası....:silent:
sıfırı pahali geliyor ise birde ikinci ellere bakmani tavsiye ederim hiç olmazsa 2 bin ytl daha ucuza alabilirsin
Kardeşim öncelikle cevaplar için teşekkürler...
Yalnız benim aklıma takılan bi soruda bu 2. el motorlara genel olarak ne kadar güvenilir bilmiyorum..... Alan arkadaşlardan biliyorum pek memnun değiller ne dersin?[/QUOTE
TAmam sizi anliyorum ikinci el motora güvenemeyebilirsiniz yalniz benim kadarcik motor bilginiz varsa (kendi motor bilgimde kendi zincirimi kendim yagliyabiliyorum o kadar:cherrymotordan rahatlikli anlarsiziniz veya bilen bir arkadasiniz yardimi ile bakabilirisniz oda olmadi servise gösterip durumunu herhangi bir masrafi var ise miktarini ögrenebilirsin en son olarakta muayenesi geçmişmi vergi borcu falan varmi bunlarida ögrendikten sonra herşey olumlu yönde olur ise motoru alirsiniz yani bu kadar korkacak bişey yok
![]()