- Katılım
- 2 May 2006
- Mesajlar
- 97
şöyle sıfırını 7000 ytleye verseler hiç düşünmeden alırım.motor ekonomik kullanımda 3 lt yakıyor.denendi.motorun ekonomik kullanımı da 4000-5000 devir civarları bu da yaklaşık 70-80 km hıza tekabül ediyor.fiyatı biraz uçuk olduğu için bu kadar kötüleme yapılıyor bence.